Hej, Det är så att jag bor i ett student hus, har flertalet gånger sanerat lägenheten med hjälp av en saneringsfirma (nomor).
Men detta har inte hjälpt trotts att jag har dammsugit och tvättat allt lägenheten ett flertal gånger.
kläderna och allt annat av tyg har tvättats i 60 grader medan ömtåliga kläder har varit i frysen i drygt 1 vecka.
Det kliar ganska ofta i håret och bits på armar, ben, fötter, mage, rygg samt insida av lår.
Detta gäller på dagtid samt att jag under natten blir biten som att någon sticker mig med en nål och jag kan se små svarta /vita prickar på lakanet. (tydligt tecken på vägglöss enligt flera källor på nätet)
Men även skabb har liknande symptom bara det att svarta prickar inte ska finnas ?
Dom ska komma och göra en ny sanering om drygt en vecka, men det verkar trotts allt inte hjälpa
funderar på att köpa tenutex kräm från apoteket och behandla mot skabb och sedan kasta allt skit i lägenheten och fixa en ny lägenhet att flytta in i.
För man orkar inte mer, dåliga nätter kombinerat med att studierna blir påverkade, samt att jag inte vill försöka dra hem eventuell ohyra till vänner.
Har nästan provat allt mot vägglöss tex Raid Ameisen Myr pulver innehåller något som torkar ut skadedjur, även Raid ameisen-spray (röd burk)
Nomor säger sig att inte hitta något under sängen som tyder på vägglöss heller.
vad ska jag göra ?
// Desperat student med dålig ekonomi.