2013-10-14, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koroman
Håller inte med där. Det finns många som svettar iår, men inte alls lika många som förra året. Förra året var extremt, alla hade welliton emenike eller remy aubameyang lag. Det är inte lika effektivt / viktigt med pace iår och därför kör fler på styrka osv vad jag märkt!

Svettandet ter sig annorlunda i år. Ut med den på snabba yttrar in med den på starka strikers. Den övervägande delen av matcher jag har spelat så ligger dom i försvar o väntar på att kunna ta bollen o tjonga upp den.
Citera
2013-10-14, 18:56
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Jag har ett BBVA-lag som ser ut enligt följande:
http://www.futhead.com/14/squads/1245195/

Finns det några signifikanta förstärkningar som kan göras (det vill säga en spelare som faktiskt är värd att betala hutlösa summor för ersätta någon i laget)? Tex är Dani Alves 50 000 coins bättre än Carvajal?

Förutom givetvis de fyra uppenbara: Neymar, Messi, Bale och CR.

David Villa är ett jävla monster på spelet, hans långskott är fantastiskt bra, han är en killer i boxen, han kan nicka, passa, han jobbar hem när han behöver etc. Han är helt klart min favoritspelare på detta Fifa hittills.
Citera
2013-10-14, 18:56
Medlem
Mr.TravisBickles avatar
Har någon testat Di Natale än? Har läst att han inte är lika bra som i FIFA 13. Tror ni han funkar som CAM i 4-2-3-1 (2)?
Citera
2013-10-14, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizierzrogba
Jag har ett BBVA-lag som ser ut enligt följande:
http://www.futhead.com/14/squads/1245195/

Finns det några signifikanta förstärkningar som kan göras (det vill säga en spelare som faktiskt är värd att betala hutlösa summor för ersätta någon i laget)? Tex är Dani Alves 50 000 coins bättre än Carvajal?

Förutom givetvis de fyra uppenbara: Neymar, Messi, Bale och CR.

David Villa är ett jävla monster på spelet, hans långskott är fantastiskt bra, han är en killer i boxen, han kan nicka, passa, han jobbar hem när han behöver etc. Han är helt klart min favoritspelare på detta Fifa hittills.
Diego Costa?
Citera
2013-10-14, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.TravisBickle
Har någon testat Di Natale än? Har läst att han inte är lika bra som i FIFA 13. Tror ni han funkar som CAM i 4-2-3-1 (2)?

Ja, tycker han är mycket sämre. Spelade honom i precis den rollen. Lägg dina pengar på Hernanes istället
Citera
2013-10-14, 19:10
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTim
Svettandet ter sig annorlunda i år. Ut med den på snabba yttrar in med den på starka strikers. Den övervägande delen av matcher jag har spelat så ligger dom i försvar o väntar på att kunna ta bollen o tjonga upp den.

Ja det har du rätt i faktiskt.. När jag tänker efter så möter jag också ofta folk som har snabba wings som matar inlägg efter inlägg. Dock tycker jag att det är lättare att försvara sig mot än welliton/remy kontringarna/genomskärarna från förra året...
Citera
2013-10-14, 19:24
Medlem
adampoliss avatar
Någon annan med problemet "error creating game session " när ni ska spela? Kan inte spela mästarcupen pga detta :/
Citera
2013-10-14, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koroman
Ja det har du rätt i faktiskt.. När jag tänker efter så möter jag också ofta folk som har snabba wings som matar inlägg efter inlägg. Dock tycker jag att det är lättare att försvara sig mot än welliton/remy kontringarna/genomskärarna från förra året...

Kan jag ju också hålla med dig om. Mötte en för en liten stund sen som var extrem i sitt svettande. Tack vare lite tips från KentSvensson igår så har jag blivit mer följsam i mitt försvars spel. Tvingade honom gång på gång att vända om. Tvingade honom till att ta avslut långt ut i banan. Han Hade 7 avslut varav tre på mål o dom tre var långskott. Kommer inte exakt ihåg vad jag hade men tror det var 8 på mål varav 4 var inne i boxen. Vinner med 2-0 o fanskapet har mage att skicka att jag har tur. Vet ju förstås inte om han drev med mig, men alltid skönt o vinna över svett
Citera
2013-10-14, 19:31
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adampolis
Någon annan med problemet "error creating game session " när ni ska spela? Kan inte spela mästarcupen pga detta :/

hela jävla tiden.
Citera
2013-10-14, 19:35
Medlem
Spelar en match måste vinna för att få promotion motståndaren dcar och jag får den som en oavgjort och blir kvar i samma div VAD FAAN?!?!
Citera
2013-10-14, 19:35
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTim
Kan jag ju också hålla med dig om. Mötte en för en liten stund sen som var extrem i sitt svettande. Tack vare lite tips från KentSvensson igår så har jag blivit mer följsam i mitt försvars spel. Tvingade honom gång på gång att vända om. Tvingade honom till att ta avslut långt ut i banan. Han Hade 7 avslut varav tre på mål o dom tre var långskott. Kommer inte exakt ihåg vad jag hade men tror det var 8 på mål varav 4 var inne i boxen. Vinner med 2-0 o fanskapet har mage att skicka att jag har tur. Vet ju förstås inte om han drev med mig, men alltid skönt o vinna över svett

Haha okej! Ja håller med, extra skönt att vinna över äckliga svettare!
Citera
2013-10-14, 19:41
Medlem
adampoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
hela jävla tiden.

Sjukt drygt, har prövat det där med att byta tränare osv men inget funkar :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto