2013-10-14, 08:33
Medlem
cannabis-slampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Denna tråd är på gränsen till lyteskomik.
Som det inte vore stört nog att grupper med "vuxna" män kommer överens om ett ställe för att slåss.
Sendan kliver de in här och bögparskäbblar om vilken idiotgrupp som anses vara vinnare.

Svårt att se någon form vinnare i dessa sammanhang....

Inte för att jag själv är intresserad av att slåss
men som kvinna tycker jag det är fint att män som gillar slagsmål väljer att möta likasinnade istället för att spöa kvinnor och barn hemma.

Det finns alltså många vinnare. Slagsmålen kanske fungerar som en ventil där folk får avreagera sig.
Alla vet vad som gäller och alla är där frivilligt.

Jag förstår mig inte på firmakulturen men kom igen nu.
Av allt våld som sker i samhället så är väl ändå fotbollsfirmorna de mest hedervärda våldsutövarna?!
Deras slagsmål är trots allt mellan jämlikar och drabbar i princip ingen annan än de som vill delta.

Att polisen lägger resurser på att bekämpa det s.k. firmavåldet är fan provocerande.
Polisen ska istället bekämpa våld som t.ex. drabbar kvinnor i hemmet och oprovocerat gatuvåld.
Dock är det inte polisens fel att de prioriterar fel. Det är våra politiker som ska skämmas och ställas till svars.

Nej, jag förstår inte firmakulturen men jag behöver inte förstå eftersom den varken angår eller drabbar mig.
Citera
2013-10-14, 11:53
Medlem
Älskar testo dom gubbarna från AY storleken kan man inte klaga på!
Citera
2013-10-14, 11:54
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Class1c
Och här är filmen.. AY vs DY 2013

http://www.youtube.com/watch?v=F7MgrNcaW9U

Soon to be hemlig

Hör man: "Framåt Bajen!", vid 1.32?
Citera
2013-10-14, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Class1c
Och här är filmen.. AY vs DY 2013

http://www.youtube.com/watch?v=F7MgrNcaW9U

Soon to be hemlig

Såg ju jävligt "clean" ut vid 20sec på killen som ligger på marken och det sitter en AY och matar på
Citera
2013-10-14, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfart
Såg ju jävligt "clean" ut vid 20sec på killen som ligger på marken och det sitter en AY och matar på

sånt som händer på box vem bryr sig killen var inte avdeckad och dom slog han utan han ville oskadliggöra han inte mer än rätt så länge man inte går för långt
Citera
2013-10-14, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mayhem
En skum uttalning av "gnaget" tror jag haha.
Citera
2013-10-14, 13:03
Medlem
Citat:

låter fan som han skriker det ...
Citera
2013-10-14, 13:28
Medlem
Joni93s avatar
Citat:

Och ni klagar på att ni inte førstår skånska, ni førstår ju inte vad ni sjælva sæger heller.
Citera
2013-10-14, 15:17
Medlem
Istok91s avatar
Citat:
Haha, jag funderade på samma sak.
Citera
2013-10-14, 15:40
Medlem
Jag fattar inte varför man väljer att slåss mitt i stan. Snuten är där direkt, och man förstör förmodligen flera bilar i det hela. Onödigt. Bra box iaf. DY har hjärta.
Citera
2013-10-14, 16:12
Medlem
Den stora frågan nu är väl vad som hänt med Bajen Orphans? En liga som är rejält i gungning. Otroligt splittrad liga, där ledarbytet inte varit någon bra historia. måste finnas minst 4-5 grupper i själva ligan. Dispyter mellan personer och på så sätt har man nu klivit ner från kungatronen på yngrescenen.

Ser framemot mycket box på yngrescenen !
Citera
2013-10-14, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grevenali1
Den stora frågan nu är väl vad som hänt med Bajen Orphans? En liga som är rejält i gungning. Otroligt splittrad liga, där ledarbytet inte varit någon bra historia. måste finnas minst 4-5 grupper i själva ligan. Dispyter mellan personer och på så sätt har man nu klivit ner från kungatronen på yngrescenen.

Ser framemot mycket box på yngrescenen !

Har inte dom gått upp i kgb nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in