2013-10-14, 01:16
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WzupYo
Vadå ja? Jag gjorde ett uppdrag imorse. Och när jag ringde lester får jag samma jävla fittuppdrag?

Ja? Ring inte Lester om du inte vill göra samma uppdrag
Citera
2013-10-14, 01:17
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adam1989
jävlar vad tråkigt... kan bara tipsa om MC glitchen som fortfarande fungerar om du vill ha tillbaka dina pengar. Sker på egen risk dock...

http://www.youtube.com/watch?v=yaRafYHHrvY
Pengarna som jag glitchat eller """"fuskat"""" fram som vissa vill framhäva har försvunnit, har detta hänt någon annan? Kan detta vara en razzia eller vad man säger från Rockstar?
Citera
2013-10-14, 01:27
Medlem
WzupYos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Ja? Ring inte Lester om du inte vill göra samma uppdrag

hur ska jag få missions då?
Citera
2013-10-14, 01:47
Medlem
HestDrickaColas avatar
Körde med några randoms idag efter att ha fått en invite, sen kom en kär FB'are in. Kommer inte ihåg namnet dock.

Vidrigaste uppdraget någonsin. Vi snodde en stor bensinbil eller vad de heter - långtradare som har en avlång behållare full av bensin kan vara enklare att förstå. Sen blir vi jagade av polisen och att åka förbi polisen i en sådan är fruktansvärt svårt eftersom det går så jävla långsamt. Dog en gång men sammanlagt tog det nog en halvtimme. Lyckades gömma mig i ett tilltrasslat område, polisen var runt det i en minut och var en millimeter ifrån att se mig men precis innan de åkte fram med bilen så slutade de söka.

Tänkte i skrivande stund på att jag troligtvis kunde ha släppt tanken med bensin och åkt iväg med bara själva framdelen och sen hämtat den, hade gått snabbare då.. hm. Fan.
Citera
2013-10-14, 01:53
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituiation
Hur gör man av man vill göra sig av med bilar? Jag har 6st i garaget men 3 av dom vill jag bli av med men om jag lämnar dom och hämtar en ny i garaget så kommer dom tillbaka dit iaf. Hur gör man för att bli av med dom?

Sälj dem på LS customs
Citera
2013-10-14, 02:01
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WzupYo
Vadå ja? Jag gjorde ett uppdrag imorse. Och när jag ringde lester får jag samma jävla fittuppdrag?
Det är så det är, tyvärr! Trodde du på fullaste allvar att det skulle vara helt nya uppdrag, hela tiden? GL att få maxlvl då
Citera
2013-10-14, 02:05
Medlem
Vad jobbigt att Ai:n ska sätta bounty på en varenda gång man "lånar" deras bil. Tredje gången idag som jag får hela servern efter mig, dock första gången någon jagar mig med helikopter.
Citera
2013-10-14, 02:05
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituiation
Ok så det räcker att man spränger dom? Om jag inte vill ha nya bilar så antar jag att jag skiter i att köra in nya i garaget?
Får man inte automatiskt tillbaka dom via försäkringen?
Sälj dom istället? Det borde väl vara bättre än att spränga dom..

Citat:
Ursprungligen postat av Snortoke
Vad jobbigt att Ai:n ska sätta bounty på varenda gång man "lånar" deras bil. Tredje gången idag som jag får hela servern efter mig, dock första gången någon jagar mig med helikopter.
Se till att ha ihjäl dom du snor bilen av så du slipper få bountys efter dig.
Citera
2013-10-14, 02:19
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Sälj dom istället? Det borde väl vara bättre än att spränga dom..

Se till att ha ihjäl dom du snor bilen av så du slipper få bountys efter dig.
Funkar inte alltid
Citera
2013-10-14, 02:27
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Funkar inte alltid
A u chår? Jag dödar dom alltid med ett skott genom rutan. Aldrig fått någon bounty då.
Kan det vara att dom hinner springa iväg en bit då?
Citera
2013-10-14, 02:39
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
A u chår? Jag dödar dom alltid med ett skott genom rutan. Aldrig fått någon bounty då.
Kan det vara att dom hinner springa iväg en bit då?
Kan stämma, jag brukar bara döda dom efter jag dragit ut dom, senast idag så gjorde jag det & efter en stund fick jag en bounty på 1000
Citera
2013-10-14, 02:47
Medlem
Ghulers avatar
Brukar sno åt mig själv en helikopter när någon sätter bounty på mig. Ställa mig uppe på skyskrapan och kolla när det vita prickarna letar föbrilt. Långtråkigt, men jag gör det bara när jag har en 9000 bounty.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in