2013-10-13, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
Nej, det tror inte jag, 4-2-3-1 var perfekt imo.

Ja, det är han. Har iofs bara testat IF Auba, men Lewa känns hästlängder bättre.

Måste gå emot strömmen och säga att aubameyang är skönare än lewan! Snabb, känns stark, står alltid rätt och bra på huvudet!
Gjort 50 mål på 50 matcher nu!
Citera
2013-10-13, 18:50
Medlem
bara jag som tycker att domarna tolererar mycket mer än i 13? skulle gärna se att dom blir lite hårdare igen: några exempel
- man använder till exempel heel-to-hell. bollen är förbi, backen blockar en. frispark i 13, inte i 14.
- man passar åt sidan samtidigt som man är pressad i ryggen. anfallaren knuffar en så man missar bollen. frispark i 13, inte i 14
- tröjdragningar kan pågå längre innan det resulterar i frispark. detta fick man gult för i 13, nu bara frispark
Citera
2013-10-13, 18:53
Medlem
antonaugustssons avatar
Halloj! spelade fut på fifa 13 en del och hängde i gamla tråden så jag känner igen vissa här Nu är det såhär att jag inte har hunnit köpa fifa 14 än och därför inte lirat fut på 14. det jag vill fråga efter är vilka spelare är OP, tänker lira dom i början för att komma in i det. På 13 var det ju Welliton, Eminike och dom. Undrar nu motsvarigheten till dom på nya spelet.

MVH
Citera
2013-10-13, 18:55
Medlem
jugo-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heatherton
Hur är reus och lewandowski på detta spelet? är dom värda ca 200k tillsammans? + tror ni det är onödigt att spela reus som lm i en 4-2-3-1 (2)? roligare i en 4-3-3 kanske?
Hade Reus kostat 300k,
Hade jag ändå köpt han,
Lewa har jag inte provat, för Mandzukic gör sitt jobb bra
Citera
2013-10-13, 18:56
Medlem
Cliclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cliclock
Är det bara jag som tycker spelet är "degigt" online? Det laggar inte, utan det är bara lite, lite segare reaktioner från spelarna. Lirar jag en offline season match märker jag direkt skillnad.

Fråga: Känner ni igen detta eller har jag haft otur (mao mött folk med kasst internet)?

Spelar på X360, internet rätt i väggen 100/100.

Ingen? Är det bara jag som är deg-känslig?
Citera
2013-10-13, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Halloj! spelade fut på fifa 13 en del och hängde i gamla tråden så jag känner igen vissa här Nu är det såhär att jag inte har hunnit köpa fifa 14 än och därför inte lirat fut på 14. det jag vill fråga efter är vilka spelare är OP, tänker lira dom i början för att komma in i det. På 13 var det ju Welliton, Eminike och dom. Undrar nu motsvarigheten till dom på nya spelet.

MVH
Pace + styrka är guld.

Ibarbo skulle jag säga är motsvarigheten till förra årets Welliton och Emenike.
Citera
2013-10-13, 19:01
Medlem
Citat:

MVH
tbh, spelet är mycket mer balanserat i år. finns inga spelare som är lika OP som dom du nyss nämnde i 13. innan patchen var dock alla stora strikers OP, alltså benteke, lukaku, eder, drogba etc.
pace är inte alls lika viktigt, så passa på att köpa grymma men något slöa mittbackar som hummels, pique osv då dom fortf är rätt billiga
Citera
2013-10-13, 19:03
Medlem
Bruunkens avatar
Muller eller Shaqiri som RM? Motivera gärna ert svar!
Citera
2013-10-13, 19:03
Bannlyst
Citat:

MVH

Om du verkligen vill lira OP ska du spela så svettigt som möjligt, köra inlägg och spamma djupledsbollar.

Nickar är OP, varannat inlägg blir mål. Djupledsbollar med spelare som har någorlunda bra pass går alltid fram.

Pace är viktigt som vanligt. Styrka är det viktigaste.

Svårt att säga exakt vilka spelare som är OP, är nog inte många som har testat många spelare, utan folk har väl bara kört med några lag som mest. Men starka/långa/snabba ST är väl att föredra om du vill svetta dig fram. Att skilla är betydligt svårare. Passningsskickliga CAM, starka CDM, snabba yttrar, som vanligt alltså.

Gå in på futhead, sök spelare, sortera efter likes, kolla kommentarer etc.
Citera
2013-10-13, 19:23
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Har Handanovic i mitt nurvarande lag och har lagt ett "Glove" kort på han och kan bara säga att han är riktigt stabil och bra, så kör på han!

Tror inte att det påverkar så mycket att de inte har gröna länkar

Ska testas!
Citera
2013-10-13, 19:24
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
kör på buffon. att en målvakt inte har gröna linjer påverkar inte för 5 öre så länge dom har 10 kemi.

Tror du inte att någon av dom andra målvakterna kan rädda mer hörnor och sånt då de har bättre reflexer?
Citera
2013-10-13, 19:28
Medlem
ludwiqs avatar
Citat:

MVH

Tjenare, välkommen tillbaka! Måste bara fråga, fick du tillbaka dina spelare efter du blev hackad?
Som andra har nämt så är det spelare med str och heading som dominerar detta året, i den billigare klassen är det spelare som Ibarbo, Eder, Carrol o co. Men ska du spela bundes så måste du bara testa Draxler, den skönaste offensiva mittfältaren jag har spelat med detta året och går endast för 1k coins ca. Kan inte vänta till han får en inform.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in