2013-10-13, 17:37
Medlem
ludwiqs avatar
Någon som har koll på vilka som bör bli TOTW denna vecka?
Citera
2013-10-13, 17:38
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heatherton
Hur är reus och lewandowski på detta spelet? är dom värda ca 200k tillsammans? + tror ni det är onödigt att spela reus som lm i en 4-2-3-1 (2)? roligare i en 4-3-3 kanske?
Kör just nu med Reus-Lewa-Robben och tycker Reus är skönare än robben så han är lätt värd 130k
Citera
2013-10-13, 17:42
Medlem
Tack för svaren angående reus, tror ni han gör sig bättre i en 4-3-3 (2) än i en 4-2-3-1 (2) ?

Samt är lewa värd 40k mer än Aubameyang?
Citera
2013-10-13, 17:47
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Tack för svaren angående reus, tror ni han gör sig bättre i en 4-3-3 (2) än i en 4-2-3-1 (2) ?

Nej, det tror inte jag, 4-2-3-1 var perfekt imo.

Ja, det är han. Har iofs bara testat IF Auba, men Lewa känns hästlängder bättre.
Citera
2013-10-13, 17:49
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:

Lewan är sjukt bra för mig kör han med ett hök kort, har riktiga fina avslut och verkar alltid vara på rätt plats
Citera
2013-10-13, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Tajmingen är viktigt, och även ett bra grundspel skulle jag säga.

Sök på youtube, finns massor av guider.

Jag gillar mcgeady-spin, scoop-turn, roulette, heel-to-heel. Lätta & bra, men de 4 kommer du långt.
Finns många andra roliga också, som sagt sök på youtube.

Tack! Bara att nöta in de antar jag... Ska köra mycket med det laget nu och hoppas det blir roligare om det går bra med finterna sen
Citera
2013-10-13, 18:04
Medlem
Hejsan, jag undrar om det finns någon lista eller liknande på priserna i divisionerna. Är nyfiken på att veta vad priserna är i division 1,2 och 3 eftersom att jag endast spelar i 4 för tillfället Någon som vet annars och kan svara på detta? Tack på förhand
Citera
2013-10-13, 18:27
Medlem
nomeks avatar
Halloj!

Sirigu, Handanovic, Buffon eller Marchetti

Jag har lite svårt att bestämma mig för vilken målvakt jag ska ha till det här laget; http://www.futhead.com/14/squads/1204244/

Jag har bara kört med Buffon än så länge och det har väl funkat rätt bra men hans reflexer är ju inte dom bästa..

Sirigu och Handanovic får ju inga gröna linjer med backlinjen, hur mycket påverkar det?

Vad har ni för erfarenheter av dessa målvakter?

Vilka två målvakter av dessa fyra skulle ni ha valt som första och andra målvakt? Varför?

Tacksam för ALLA svar
Citera
2013-10-13, 18:32
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomek
Halloj!

Jag har lite svårt att bestämma mig för vilken målvakt jag ska ha till det här laget; http://www.futhead.com/14/squads/1204244/

Jag har bara kört med Buffon än så länge och det har väl funkat rätt bra men hans reflexer är ju inte dom bästa..

Sirigu och Handanovic får ju inga gröna linjer med backlinjen, hur mycket påverkar det?

Vilka två målvakter av dessa fyra skulle ni ha valt som första och andra målvakt? Varför?

Tacksam för ALLA svar
Har Handanovic i mitt nurvarande lag och har lagt ett "Glove" kort på han och kan bara säga att han är riktigt stabil och bra, så kör på han!

Tror inte att det påverkar så mycket att de inte har gröna länkar
Citera
2013-10-13, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomek
Halloj!

Tacksam för ALLA svar

kör på buffon. att en målvakt inte har gröna linjer påverkar inte för 5 öre så länge dom har 10 kemi.
Citera
2013-10-13, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av youknowme4ever
Tack! Bara att nöta in de antar jag... Ska köra mycket med det laget nu och hoppas det blir roligare om det går bra med finterna sen

Finns inget roligare sätt att "förnedra" sin motståndare än med ett skillmål. Effektivt spelsätt är det också, man vinner sina matcher om man kan skilla bra, och har ett bra grundspel.
Citera
2013-10-13, 18:46
Medlem
Seether14s avatar
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=boICiyT7bg7J:360

Götze/Kroos? Har Diego på bänken dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in