2013-10-13, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qhz.
Sjuka skills och perfekt som ytter då du kan kliva in i planen o dra på skott med honom. Han har ett helt sjukt skott.
Hulk vs Kelvin? För en som brukar lattja runt med skillsen men inte lever på dem?
Citera
2013-10-13, 16:42
Medlem
htsolna08s avatar
Någon som vill slänga ihop ett serie a lag?

Budget 350 k

Citera
2013-10-13, 16:43
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heatherton
Hur är reus och lewandowski på detta spelet? är dom värda ca 200k tillsammans? + tror ni det är onödigt att spela reus som lm i en 4-2-3-1 (2)? roligare i en 4-3-3 kanske?

Spelar IF-varianten av båda. Sjukaste kombon jag spelat med. Kör en 4-2-3-1 (2), Reus är med riktigt bra i offensiven.

Tyvärr gjorde jag det sjukaste målet i min FIFA-karriär tidigare idag, med Reus. Löper ner på vänsterkanten och ser att målvakten är ur position. Har alltså noll i vinkel, är tre meter från hörnflaggan. Klipper till med vänsterfotens yttersida och den skruvar in sig ruskigt fint i bortre krysset. Tyvärr får jag skriva då EA bestämde att det målet inte skulle finnas med i Match Highlights.
Citera
2013-10-13, 16:46
Medlem
DarthDarkos avatar
Tror ni att priserna på silver- och bronsspelare kommer att öka? Har för mig att när jag sålde av alla mina lag förra vintern på FUT 13 så tjänade jag ganska mycket. Då hade jag köpt spelarna runt den här tiden på året. Vad tror ni?
Citera
2013-10-13, 17:01
Medlem
EySanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Måste vara ligaspel, inte CL/landskamp. Har väl alltid varit så?

Hängde inte med i slutet av FUT 13 så har ingen aning om Taco fick efter landskamp eller ej.

Har alltid varit så att de baserar några TOTWs på kvalmatcher, dock inte Champions League som du säger. Kommer ihåg att en kazakisk spelare fick IF på FUT12 för sin match mot Sverige, (Schmidtgal heter han). Det var då jag lade märke till att de baserade TOTW's även på landskamper, dock inte träningsmatcher för Zlatan fick ju ingen IF trots sina 4 mål mot England utan EA köra en sketen utlottning av 4 Zlatans på varje konsol.

Någon som sitter på ett fint silverlag med Depay? Blir gärna tipsad om ett guld/silverlag också.
Citera
2013-10-13, 17:13
Bannlyst
Saknar FUT 13, var så mycket lättare att skilla

http://www.youtube.com/watch?v=MugR60hvg6E

FUT 14 är bajs.

Vill också ha ett "silverskill"-lag. Gärna ganska billigt men kelvin får gärna vara med, någon har lust? Dunder kanske?
Citera
2013-10-13, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EySanchez
Har alltid varit så att de baserar några TOTWs på kvalmatcher, dock inte Champions League som du säger. Kommer ihåg att en kazakisk spelare fick IF på FUT12 för sin match mot Sverige, (Schmidtgal heter han). Det var då jag lade märke till att de baserade TOTW's även på landskamper, dock inte träningsmatcher för Zlatan fick ju ingen IF trots sina 4 mål mot England utan EA köra en sketen utlottning av 4 Zlatans på varje konsol.

Någon som sitter på ett fint silverlag med Depay? Blir gärna tipsad om ett guld/silverlag också.

Aight. Fan hoppas att Z gör hattrick mot Tyskland, jag skulle dö för ett IF kort så bra som han är på det här spelet.
Citera
2013-10-13, 17:16
Medlem
qhz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bleeh
Aight. Fan hoppas att Z gör hattrick mot Tyskland, jag skulle dö för ett IF kort så bra som han är på det här spelet.

Han är avstängd mot Tyskland i och med det gula kortet han tog i slutet mot Österrike.
Citera
2013-10-13, 17:18
Medlem
Cliclocks avatar
Är det bara jag som tycker spelet är "degigt" online? Det laggar inte, utan det är bara lite, lite segare reaktioner från spelarna. Lirar jag en offline season match märker jag direkt skillnad.

Fråga: Känner ni igen detta eller har jag haft otur (mao mött folk med kasst internet)?

Spelar på X360, internet rätt i väggen 100/100.
Citera
2013-10-13, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bleeh

Lugna dig nu, hans vanliga kort är ju fan redan omänskligt och hans IF skulle gå för 2 mille.

Men du kan nog va lugn, han får säkert en IF under säsongen.

Jag hade velat ha en IF på en brasse 5*, var dåligt med det förra fut, bara neymar/denjo som fick tror jag.
Citera
2013-10-13, 17:27
Medlem
Vilka 4 och 5 stjärniga finter är bäst in-game? gjorde ett billigt skill lag och försöker lära mig finter... Bara jag som tycker det är sjukt svårt??... om någon sitter på en bra guide eller nått så skicka gärna :O
Citera
2013-10-13, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av youknowme4ever
Vilka 4 och 5 stjärniga finter är bäst in-game? gjorde ett billigt skill lag och försöker lära mig finter... Bara jag som tycker det är sjukt svårt??... om någon sitter på en bra guide eller nått så skicka gärna :O

Tajmingen är viktigt, och även ett bra grundspel skulle jag säga.

Sök på youtube, finns massor av guider.

Jag gillar mcgeady-spin, scoop-turn, roulette, heel-to-heel. Lätta & bra, men de 4 kommer du långt.
Finns många andra roliga också, som sagt sök på youtube.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in