2013-10-13, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byline
Slutpixlat redogör idag för de idag aktiva personerna bakom hat och rasistsajten Exponerat...

http://slutpixlat.blogspot.se/2013/10/exponerat-hanger-ut-barn-aterigen_7.html#.UlKgPVA9LQN

Är Slutpixlat någon slags blogg á la Avpixlat?
Har ingen möjlighet att kolla länkar för tillfället.

Men visst verkar det som om Exponerat kastar sten i glashus.
Citera
2013-10-13, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xcanucksx
36-åringen
Serveransvarig för sajten. Är numera bosatt i Kina

Själv bli invandrare för att klaga på invandring, hå-hå ja-ja.
Citera
2013-10-13, 17:36
Medlem
flakmopedistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raticid
Själv bli invandrare för att klaga på invandring, hå-hå ja-ja.
Är du allvarlig eller skämtar du?

Faktum är att i princip alltid när svenskar emigrerar så blir de ett tillskott för det landet de invandrar till. Här har du några väsentliga skillnader mellan svenskar som utvandrar och blattar som invandrar till Sverige.

* Svenskarna försörjer alltid sig själva och är ingen belastning
* I princip alla svenskar som utvandrar är välutbildade och eftertraktade på värdlandets arbetsmarknad
* Svenskarna är underrepresenterade i värdlandets brottsstatistik
* Svenskarna bosätter sig inte tillsammans med bara svenskar (undantaget vissa orter i Spanien)
* Svenskarna förutsätter inte att värdlandet ska anpassa sig till svenska seder och bruk
* De flesta svenskar försöker att lära sig värdlandets språk och kultur
* Svenskar överlag respekterar kvinnorna i värdlandet
Citera
2013-10-13, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flakmopedisten
Är du allvarlig eller skämtar du?
* Svenskarna är underrepresenterade i värdlandets brottsstatistik

Detsamma gäller f.ö. sydostasiater som migrerar till Sverige. En thailändare är värd tusen araber vad gäller brottsstatistik, och ävenså mer värd än en svensk. Så kliv ned från din höga häst.

Ja jag är fullt allvarlig här. Snubben är verksam på en webbsajt där man grovt generaliserar över invandrare och skall därför mätas med samma måttstock som han själv använder. Logiken på Exponerat är: alla invandrare är avföring. Minst en av medarbetarna där är själva invandrare. Att det är skillnad på invandrare och invandrare framgår inte alls av Exponerat. Därför skall han kallas för en hycklare.
Citera
2013-10-13, 18:04
Medlem
flakmopedistens avatar
Citat:
Detsamma gäller f.ö. sydostasiater som migrerar till Sverige. En thailändare är värd tusen araber vad gäller brottsstatistik, och ävenså mer värd än en svensk. Så kliv ned från din höga häst.
Jag har inte påstått motsatsen så ge fan i att låtsas rätta när du inte har något att komma med. Däremot är jag inte säker på att massagesalonger och thairestauranger är det inflöde Sverige behöver men det är en annan diskussion.
Citat:
Ja jag är fullt allvarlig här. Snubben är verksam på en webbsajt där man grovt generaliserar över invandrare och skall därför mätas med samma måttstock som han själv använder. Logiken på Exponerat är: alla invandrare är avföring. Minst en av medarbetarna där är själva invandrare. Att det är skillnad på invandrare och invandrare framgår inte alls av Exponerat. Därför skall han kallas för en hycklare.
Finns det en enda artikel på Exponerat som ondgör sig över invandring från asiatiska länder?
Citera
2013-10-13, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flakmopedisten
Finns det en enda artikel på Exponerat som ondgör sig över invandring från asiatiska länder?

Finns där en enda "artikel" på Exponerat som gör någon åtskillnad?
Citera
2013-10-14, 16:47
Medlem
200kgs avatar
Fnissar alltid lite när jag kommer in på hemsidan när man har kunskapen att grundaren till hemsidan är pedofil och syftet med sidan är att hänga ut dömda pedofiler, våldtäktsmän etcetera - särskilt om det handlar om invandrare.
Citera
2013-10-14, 20:07
Medlem
flakmopedistens avatar
Citat:
Finns där en enda "artikel" på Exponerat som gör någon åtskillnad?
Du menar på allvar att varje gång de lyfter fram de negativa konsekvenserna av invandringen så ska de skriva ut vilka folkgrupper de undantar? Folk i gemen har rätt bra koll på vilka folkgrupper som ställer till mest problem och vilka som ställer till mindre. Fast du kanske inte träffar särskilt mycket invandrare så då kan jag förstå att du inte har någon koll.
Citera
2013-12-26, 10:32
Medlem
Vad gör Peter Sjöberg idag? Finns det någon som ser honom på stan och vill rapportera vad han gör?
Citera
2014-03-21, 01:04
Medlem
megasinned1s avatar
Nej inga hat sajter Exponerat eller den andra tack Dem är ju själva Idioterna
Citera
2014-03-21, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megasinned1
Nej inga hat sajter Exponerat eller den andra tack Dem är ju själva Idioterna

Tål du inte sanningen? Allt som etablerad media inte skriver om bör komma fram i ljuset. Om man lägger samman alla brott stormedias medarbetare stått för med det som "hatsajterna" Exponerat, Avpixlat m.fl gjort så blir det nog ganska jämnt ska du se.
Citera
2014-03-23, 21:36
Medlem
Ansar-al-Bundys avatar
Jag brukade kommentera en hel del på PI och AP, lite på Exponerat. Men efter att ha sett dem hänga ut minderåriga för kommentarer som Exponerat gjorde häromdagen, eller påhittade citat ur en tysk text som Avpixlat gjorde för ett tag sen, eller påpekande om att "vi Sverigevänner måste hålla ihop" som jag bemötts med när jag påpekat amatörmässigheten, och jag kan fortsätta ganska länge, så säger jag adjö. Efter researchgruppens härjande så har jag inte råd att associeras med folk som slarvar med sanningen, som medvetet ljuger, eller som har ännu större problem än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in