2013-10-13, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Hm, eftersom att det är landslagsuppehåll i de flesta ligorna har jag ingen aning faktiskt. Är det några ligor förutom lägre som håller på nu?

Snyggt mål. Men köper folk ens ibarbo och spelar med honom?
fast vid landslagsuppehåll är det väl landskamperna som avgör TOTW? så var det väl på det sista TOTW-laget i 13, när bland annat taco fick en IF efter sitt långskott om jag inte minns fel?
Citera
2013-10-13, 15:59
Medlem
Weeruuns avatar
Citat:
Hm, eftersom att det är landslagsuppehåll i de flesta ligorna har jag ingen aning faktiskt. Är det några ligor förutom lägre som håller på nu?

Så om en spelare presterar gudomligt i en landskamp, kan han då inte få IF-kort, alltså måste det vara ligaspel?
Citera
2013-10-13, 16:00
Medlem
max02s avatar
Bara jag som tror det finns en chans att "Basic" kommer bli dyrare i framtiden? Jag menar, folk ger ju kemikort på dom flesta spelarna och till slut kommer alla spelare att ha något kemikort och det kommer finnas få med "Basic". Förstår ni hur jag tänker?
Citera
2013-10-13, 16:01
Medlem
qhz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Vad tycks om detta?
Vart väldigt nöjd med det själv!

http://www.futhead.com/14/squads/1173319/

Tack så mycket. Har spelat med det laget några matcher nu och det är sjukt roligt. Har klättrat från div. 5 till div. 3 sen igår.

Skulle behöva hjälp med ett reservlag nu också. Så billigt som möjligt, 4-1-2-1-2, helst en hybrid av sydamerikanska spelare. Någon?
Citera
2013-10-13, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
fast vid landslagsuppehåll är det väl landskamperna som avgör TOTW? så var det väl på det sista TOTW-laget i 13, när bland annat taco fick en IF efter sitt långskott om jag inte minns fel?

Citat:
Ursprungligen postat av Weeruun
Så om en spelare presterar gudomligt i en landskamp, kan han då inte få IF-kort, alltså måste det vara ligaspel?

Måste vara ligaspel, inte CL/landskamp. Har väl alltid varit så?

Hängde inte med i slutet av FUT 13 så har ingen aning om Taco fick efter landskamp eller ej.
Citera
2013-10-13, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Bara jag som tror det finns en chans att "Basic" kommer bli dyrare i framtiden? Jag menar, folk ger ju kemikort på dom flesta spelarna och till slut kommer alla spelare att ha något kemikort och det kommer finnas få med "Basic". Förstår ni hur jag tänker?
Jo, men hur många är det som byter tillbaka till Basic?
Citera
2013-10-13, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qhz.
Tack så mycket. Har spelat med det laget några matcher nu och det är sjukt roligt. Har klättrat från div. 5 till div. 3 sen igår.

Skulle behöva hjälp med ett reservlag nu också. Så billigt som möjligt, 4-1-2-1-2, helst en hybrid av sydamerikanska spelare. Någon?

Hur är Kelvin?
Citera
2013-10-13, 16:05
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Jo, men hur många är det som byter tillbaka till Basic?

Jo du har rätt. Basic kommer väl alltid ligga på 150/200 då.
Citera
2013-10-13, 16:28
Medlem
Hur är reus och lewandowski på detta spelet? är dom värda ca 200k tillsammans? + tror ni det är onödigt att spela reus som lm i en 4-2-3-1 (2)? roligare i en 4-3-3 kanske?
Citera
2013-10-13, 16:32
Medlem
qhz.s avatar
Citat:
Hur är Kelvin?

Sjuka skills och perfekt som ytter då du kan kliva in i planen o dra på skott med honom. Han har ett helt sjukt skott.
Citera
2013-10-13, 16:34
Medlem
glaspsykes avatar
Någon mer än jag vars bild fryses när man skall spela seriematch på Xbox?

mvh
Citera
2013-10-13, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qhz.
Sjuka skills och perfekt som ytter då du kan kliva in i planen o dra på skott med honom. Han har ett helt sjukt skott.

Ja, jag vet att han har 5* och är vänsterfotat. Haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in