2013-10-12, 23:14
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xavier85
Ang Bad Sport, hur många uppdrag/race osv kan man dra sig ur innan man anses vara en Bad Sport?

Ingen aning, lär väl få det nu då jag startade om spelet...
Citera
2013-10-12, 23:14
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
För att skapa ett emblem:
http://socialclub.rockstargames.com/emblems/new

För att publicera ett sparat emblem:
Gå in på länken ovan, och håll musen över det emblem du vill publicera i spalten "My emblems", och välj därefter "Publish". Den kommer därefter fråga dig vilket Crew du vill publicera emblemet till.
När du valt detta finns emblemet publicerat i ditt Crews lista över emblem.
Gå till Crews -> Mange Crew -> Klicka på Emblemet -> Välj ditt nya emblem

Räkna med att det kan ta 1-2 timmar innan ditt emblem faktiskt ändras.

Jag har ett emblem på datan som jag vill lägga som crew bild (emblem) hur gör jag det?
Citera
2013-10-12, 23:17
Medlem
Hur är det med auto aim online? Jag trodde det var borttaget, läste att man kan sätta på det offline och sedan har man det online. Men nu när jag kör ett mission med 3 andra så har jag ingen auto aim.
Citera
2013-10-12, 23:21
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Jag har ett emblem på datan som jag vill lägga som crew bild (emblem) hur gör jag det?
Det lättaste sättet är genom att beskära bilden så att den är 512x512px stor, spara den som .png, konvertera till .svg och klistra in bildens kod i emblemskaparens HTML-kod.
Här finns en ganska simpel guide som förklarar det steg för steg: http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1nnfph/tutorialimporting_your_own_svg_file_into/

Ju simplare emblemet är, desto lättare blir processen för din del.
Citera
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amunt
Hur är det med auto aim online? Jag trodde det var borttaget, läste att man kan sätta på det offline och sedan har man det online. Men nu när jag kör ett mission med 3 andra så har jag ingen auto aim.

Jag tror alla har auto-aim eller inte, när man går till ett "rum" utan auto-aim kommer en varning om att man tar bort det.

Tycker auto-aim förstör ibland, den skjuter "fel" fiende, kanske inte alltid den närmsta så att säga.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amunt
Om du inte har det på offline så har du det inte online.

Om du har det på offline så har du det online.

Så har jag fattat det.
Otroligt tråkigt med autoaim online. Känns också som att man slipper alla ungar. Fast kanske bara jag som haft tur.
Citera
2013-10-12, 23:22
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Jag tror alla har auto-aim eller inte, när man går till ett "rum" utan auto-aim kommer en varning om att man tar bort det.

Tycker auto-aim förstör ibland, den skjuter "fel" fiende, kanske inte alltid den närmsta så att säga.
..Eller så siktar den mot dina medspelare som är i ditt eget Crew.
Citera
2013-10-12, 23:31
Medlem
Kan Crewledaren vänligen kicka xAja82x ifrån vårat crew, dödade precis sin egen crewmedlem (mig) utan att jag sköt ett enda skott emot honom...
Citera
2013-10-12, 23:34
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
..Eller så siktar den mot dina medspelare som är i ditt eget Crew.

..Och dina crewmembers blir rasande och mördar dig..

Jag fick kämpa lääääänge med ett uppdrag från Lester. Man skulle spränga polisfordon och det var ingen lätt match för mig, hatar tidspress.
Citera
2013-10-12, 23:35
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Det här är nyheter för min del. Var har du läst/hört detta?
Streamerhouse har pratat om det hela dan och visst, trots en näve salt så tror jag ändå att det ligger mycket i det dom säger även om google inte hjälpte.
Citat:
Det lättaste sättet är genom att beskära bilden så att den är 512x512px stor, spara den som .png, konvertera till .svg och klistra in bildens kod i emblemskaparens HTML-kod.
Här finns en ganska simpel guide som förklarar det steg för steg: http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1nnfph/tutorialimporting_your_own_svg_file_into/

Ju simplare emblemet är, desto lättare blir processen för din del.
Nice! Gillar mitt genomskinliga men definitivt värt att kolla upp, tack!
Citera
2013-10-12, 23:38
Medlem
Hur sätter man på auto-aim då? Är det Assisted Aiming eller Traditional GTA?

Edit: Testade assisted aiming men det var fortfarande inte auto aim på.
Senast redigerad av Amunt 2013-10-12 kl. 23:41.
Citera
2013-10-12, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
..Och dina crewmembers blir rasande och mördar dig..

Jag fick kämpa lääääänge med ett uppdrag från Lester. Man skulle spränga polisfordon och det var ingen lätt match för mig, hatar tidspress.
Hade samma problem.. Slösade sjukt mycket granater osv, belöningen blev ca 2000 Snålt som fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in