2013-10-12, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
Vafan... Borde ju vara "during 1-10th of October"... Nu kan alltså vemsomhelst köpa spelet den 29e, fixa online o få 500k... Lame

Dessutom så borde alla jävla fuskare få sina pengar avdragna och inte heller få de 500k:na
Och för dem som fick sina konton raderade under denna period och väntade snällt innan de skapade nya gubbar innan rockstar gick ut och sa att det var onödigt.
Citera
2013-10-12, 22:53
Medlem
TheGolemFighters avatar
Sitter och lirar och helt plötsligt när jag ska joina ett nytt jobb så visar de sig att jag inte kan joina random job, race,deathmatch,survival eller parachuting utan endast mission? Någon som har varit med om något liknande och vet varför?
Citera
2013-10-12, 22:57
Medlem
majxstros avatar
Andra gången detta händer att jag joinar ett uppdrag och blir fast på "Launching session". Musiken spelas fortfarande men resten har liksom stannat. Förutom den där grejen som snurrar runt nere vid "Launching session" lämnar jag detta så får jag leaving och ett steg närmare "Bad sport".
Så jävla kul.
Citera
2013-10-12, 22:59
Medlem
Kollade lite på vårat crews leaderboard på Socialclub precis, podyxlol leder överlägset på overall RP och hur e det möjligt att personen ifråga redan har spelat 9 dagar 20 timmar och 27 minuter?!?!??
Citera
2013-10-12, 23:02
Medlem
bmwhorans avatar
Någon som vet hur man lägger egen emblem på Social Club Crew?
Citera
2013-10-12, 23:03
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Det är aldrig nån radio i bilen utan jag måste alltid ratta in en radiostation. Är det nån inställning för det hade varit ganska skönt med lite musik. Passande annars att jag gjorde en rasta-snubbe då det alltid blir Blue Ark när jag bara trycker en gång på d-paden.
Citera
2013-10-12, 23:05
Medlem
Må vara uppenbart för er insatta men jag vill vara säker, kan man spela gta v multiplayer utan att ha xbox live gold? Skiter i vänner och allt vad det innebär, vill bara spela multiplayer.

Uppskattar svar..
Citera
2013-10-12, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Numm3r3
Må vara uppenbart för er insatta men jag vill vara säker, kan man spela gta v multiplayer utan att ha xbox live gold? Skiter i vänner och allt vad det innebär, vill bara spela multiplayer.

Uppskattar svar..

Nej du måste köpa guldmedlemskap för att kunna spela GTA online.
Citera
2013-10-12, 23:07
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Någon som vet hur man lägger egen emblem på Social Club Crew?
För att skapa ett emblem:
http://socialclub.rockstargames.com/emblems/new

För att publicera ett sparat emblem:
Gå in på länken ovan, och håll musen över det emblem du vill publicera i spalten "My emblems", och välj därefter "Publish". Den kommer därefter fråga dig vilket Crew du vill publicera emblemet till.
När du valt detta finns emblemet publicerat i ditt Crews lista över emblem.
Gå till Crews -> Mange Crew -> Klicka på Emblemet -> Välj ditt nya emblem

Räkna med att det kan ta 1-2 timmar innan ditt emblem faktiskt ändras.
Citera
2013-10-12, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Andra gången detta händer att jag joinar ett uppdrag och blir fast på "Launching session". Musiken spelas fortfarande men resten har liksom stannat. Förutom den där grejen som snurrar runt nere vid "Launching session" lämnar jag detta så får jag leaving och ett steg närmare "Bad sport".
Så jävla kul.

Ang Bad Sport, hur många uppdrag/race osv kan man dra sig ur innan man anses vara en Bad Sport?
Citera
2013-10-12, 23:11
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sponsorn
Och för dem som fick sina konton raderade under denna period och väntade snällt innan de skapade nya gubbar innan rockstar gick ut och sa att det var onödigt.
Mjo gjorde 4 gubbar under "kaos" tiden i ren iver innan gubbe #5 fastnade.. tills man kom hem efter jobbet en måndag.
Väntade tills i onsdags då jag skapade en på slot#2 vilken är kvar men igår körde jag Bati exploit för att kompensera (2mil) och nu verkar det vara ban på g så fort R* får igång server problemet

Polaren som kör pirat och samma gubbe som dag ett samt felande länkar som ändrar eboot (odödligt, pengar etc) verkar inte ha lika stor fara på taket

Känns lagom kul att man som vanligt ska ha mer huvudvärk för att man är duktigt och betalar för sig...
Näh Booze, Bong 'N Boobs i Eclipse Apt.40 tills polisen knackar på
Citera
2013-10-12, 23:13
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av '[SIC
'|45649568]Mjo gjorde 4 gubbar under "kaos" tiden i ren iver innan gubbe #5 fastnade.. tills man kom hem efter jobbet en måndag.
Väntade tills i onsdags då jag skapade en på slot#2 vilken är kvar men igår körde jag Bati exploit för att kompensera (2mil) och nu verkar det vara ban på g så fort R* får igång server problemet

Polaren som kör pirat och samma gubbe som dag ett samt felande länkar som ändrar eboot (odödligt, pengar etc) verkar inte ha lika stor fara på taket

Känns lagom kul att man som vanligt ska ha mer huvudvärk för att man är duktigt och betalar för sig...
Näh Booze, Bong 'N Boobs i Eclipse Apt.40 tills polisen knackar på
Det här är nyheter för min del. Var har du läst/hört detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in