Citat:
Ursprungligen postat av
Viracocha
Jag har sett att många från SvP och andra nationella rörelser skriver flitigt i kommentarsfältet på Fria Tider.
Vad ska vi som nationella ha för tankar om den sajten?
.....
Tja.. Dra ner något på smutskastningen av SD kanske?
Jag läser de allra flesta av deras artiklar och mycket av kommentarerna, och kan säga att jag börjar bli minst sagt less på att se Åkessoncitatet om att det nog finns väldigt få idag levande människor i Sverige som kan kalla sig för svenskar (eller vad han nu sa, har helt ärligt inte sett intervjun, har ingen lagt upp den på Youtube än? TV4 kommer ta bort sina program så småningom).
Det är givetvis ett väldigt märkligt uttalande, men att försöka värva röster till SvP genom att bara kasta skit på SD i var fjärde artikel eller vad det nu kan vara riskerar bara att slå tillbaka.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, men det hade varit välkommet om en och annan nationellt sinnad person hittade till Exponerat istället. Där hittar man i min mening betydligt fler nykläckta Sverigedemokrater av senaste snitt som larvar om hur gärna de ser att skötsamma främlingar ska få komma hit och hur nästan allt blir bra bara vi lyckas göra upp med
islamiseringen.