2013-10-12, 18:51
  #8245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeXo
Gillar Reus som fan, köpte han för 415k vilket jag fortfarande tror är rätt så billigt för honom. ( xbox )
Han gör verkligen allt rätt, haha.
Jodå, han duger i krig. Hur funkar det på högerkanten med IF Aubameyang?
Citera
2013-10-12, 18:54
  #8246
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marcmaroc
Inte ett svar på din fråga men kom och tänka på att det här kanske är ett lag för dig...

http://www.futhead.com/14/squads/1034516/

Går knappt att lira den formationen mot andra guldlag, iaf inte nu när man fortfarande är rätt så kass på FUT 14 Men snyggt lag.
Citera
2013-10-12, 18:57
  #8247
Medlem
Skulle behöva lite förslag på förbättringar på mitt lag http://www.futhead.com/14/squads/1161930/ känns rätt okej att spela med men inte 100% vet inte varför..
Citera
2013-10-12, 19:08
  #8248
Medlem
NeXos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Jodå, han duger i krig. Hur funkar det på högerkanten med IF Aubameyang?

Fort går det, även gjort flera mål med honom. Både skott och på huvudet.
Behöver inte ens dribbla med honom, bara springa förbi.
Citera
2013-10-12, 19:11
  #8249
Medlem
Koromans avatar
Någon som kan fylla på detta lag med billiga OP spelare? Det ska vara ett b-lag så vill gärna ha det så billigt som möjligt, men samtidigt bra!

http://www.futhead.com/14/squads/1162663/
Citera
2013-10-12, 19:25
  #8250
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Koroman
Någon som kan fylla på detta lag med billiga OP spelare? Det ska vara ett b-lag så vill gärna ha det så billigt som möjligt, men samtidigt bra!

http://www.futhead.com/14/squads/1162663/

http://www.futhead.com/14/squads/1163106/ Billigt fast ändå jävligt stabilt.

Är lätt sådana lag jag har som svårast för att möta, dom känns typ riggade.

E: sen hade jag även spelat Mirallas som HM, tycker han är fruktansvärt OP.
__________________
Senast redigerad av BendingSwine 2013-10-12 kl. 19:28.
Citera
2013-10-12, 19:37
  #8251
Medlem
Jag fick precis if rodriguez i ett pack, ska jag sälja honom direkt eller är det bättre och bygget ett lag runt honom och vänta några veckor? vet inte riktigt hur marknaden ser ut för så pass bra if spelare
Citera
2013-10-12, 19:43
  #8252
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
http://www.futhead.com/14/squads/1163106/ Billigt fast ändå jävligt stabilt.

Är lätt sådana lag jag har som svårast för att möta, dom känns typ riggade.

E: sen hade jag även spelat Mirallas som HM, tycker han är fruktansvärt OP.

Haha okej, tack för tipset!
Citera
2013-10-12, 19:48
  #8253
Bannlyst
Någon som vill hjälpa mig förbättra detta laget?

http://www.futhead.com/14/squads/1161569/

Backlinjen är för långsam och GK för dålig.
Citera
2013-10-12, 19:49
  #8254
Medlem
IF Koke - Bra eller anus?
Citera
2013-10-12, 19:58
  #8255
Medlem
FCBlaugranas avatar
Någon skön lirare härinne som kan göra en go trupp med IF Neymar som LW? Har honom i klubben och har ca 500K att röra mig utöver.

(Xbox)

Uppskattas massor!
Citera
2013-10-12, 19:59
  #8256
Medlem
kefrenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Någon som vill hjälpa mig förbättra detta laget?

http://www.futhead.com/14/squads/1161569/

Backlinjen är för långsam och GK för dålig.

Vad förväntar du dig för kvalité av en bronskeeper?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in