2013-10-11, 10:23
Medlem
AvanzaBanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
Tyckte nya sajten var skit först. Nu har jag varit sjuk ett par dagar och "kört in mej" och tycker den är kanon. Trist bara att det är orange istället för rött vid minus.

Kul att du gillar den
Färgerna har vi tyvärr fått en del synpunkter på och vi kommer därför under hösten se över dessa.

/Sanna, Avanza Bank
Citera
2013-10-11, 11:54
Medlem
synd att man kan se bakåt historiken så lätt, kanske inte alltid så kul att se

Kan man skaffa en ny kapitalförsäkring eller återställa alla grafer så man kan "börja om på nytt"
Citera
2013-10-11, 13:13
Medlem
AvanzaBanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
synd att man kan se bakåt historiken så lätt, kanske inte alltid så kul att se

Kan man skaffa en ny kapitalförsäkring eller återställa alla grafer så man kan "börja om på nytt"

Ajdå, det var inte kul att höra.

Om du önskar skaffa ett nytt konto för att utvecklingen ska visas annorlunda skulle du behöva öppna ett nytt konto. Du behöver sedan sälja av eventuellt innehav på din kapitalförsäkring och överföra likviden till ditt nya konto.

/Sanna, Avanza Bank
Citera
2013-10-11, 15:58
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AvanzaBank
Ajdå, det var inte kul att höra.

Om du önskar skaffa ett nytt konto för att utvecklingen ska visas annorlunda skulle du behöva öppna ett nytt konto. Du behöver sedan sälja av eventuellt innehav på din kapitalförsäkring och överföra likviden till ditt nya konto.

/Sanna, Avanza Bank

Låter krångligt, skulle det vara möjligt med en "återställ grafen"? All historisk ligger så klart i "transaktioner" och ni behåller så klart all historik, det enda som ändras är grafen som nollställs.

Jag bryr mig inte, men förstår att det nog kan vara viktigt för en del andra.
Citera
2013-10-11, 16:08
Medlem
AvanzaBanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finans.killen
Låter krångligt, skulle det vara möjligt med en "återställ grafen"? All historisk ligger så klart i "transaktioner" och ni behåller så klart all historik, det enda som ändras är grafen som nollställs.

Jag bryr mig inte, men förstår att det nog kan vara viktigt för en del andra.

Nej tyvärr är det inte möjligt att återställa sin graf i dagsläget då den baserad på den historik som finns på kontot. Som min kollega Sanna påpekade kan du däremot skapa ett nytt konto och du kommer då inte ha någon historik att ta hänsyn till.

/Hanna, Avanza Bank
Citera
2013-10-11, 18:24
Medlem
kezz89s avatar
Väldigt nöjd över den nya sidan. Lättläsligt och överskådlig.
Citera
2013-10-12, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kezz89
Väldigt nöjd över den nya sidan. Lättläsligt och överskådlig.

Samma här. Som ny inom "börsvärlden" kvalade jag mellan nordnet och avanza, efter att ha börjat min "börskarriär" på skandiabanken. Med avanzas nya hemsida blev valet glasklart! Stilrent, simpelt och enkelt!

Tummen upp, som man säger!
Citera
2013-10-12, 09:26
Medlem
C.Matthewss avatar
Nya grafen är som en tallrik gröt. Vitt på vitt och kurskurvan på tok för tjock och liknar något hämtat från MS-paint vid hög handel.

Annars strålande service som vanligt!
Citera
2013-10-12, 10:57
Medlem
Varför har ni inte en kurs på aktien inlagd, när man är inne på aktiens forum? Så man slipper ha 2st fönster uppe?
Citera
2013-10-12, 22:47
Medlem
Det står såhär på mitt konto
Skuldränta hittills denna månad -0,30 SEK

Vad är detta?
Citera
2013-10-13, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Det står såhär på mitt konto
Skuldränta hittills denna månad -0,30 SEK

Vad är detta?

Låter som riskpremien för kapitalförsäkringen eller möjligen skuldränta pga att du har tagit ut pengarna innan de 3 likviddagarna efter en aktieförsäljning.
Citera
2013-10-13, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaRune
Låter som riskpremien för kapitalförsäkringen eller möjligen skuldränta pga att du har tagit ut pengarna innan de 3 likviddagarna efter en aktieförsäljning.
Okej men det är bara att föra över 1kr så är det löst eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in