2013-10-11, 23:59
Medlem
G73s avatar
Börjar bli riktigt trött på att bara få spela på bortaplan hela jävla tiden. I FIFA 13 lirade jag på hemmaplan 90% av matcherna. Kan man se någonstans i FIFA om man har portar öppna som man kunde i 13? Har ny router med originalinställningar, har ni på UpnP i routern?
Citera
2013-10-12, 00:02
Medlem
FCBlaugranas avatar
Vad har ni för beräkningar för IF Neymar, kommer han sjunka ännu mer i pris? Hålla sig på denna nivån? Gå upp i pris?
Citera
2013-10-12, 00:04
Medlem
megaman9s avatar
Trodde dom hade fixat nick och hörnmål, 90% av målen jag gör och får mot mig är fortfarande det
Citera
2013-10-12, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTim
Såg någon som tipsade en nykomling om att använda vitboll. Kan inte instämma mer. Fy fan vad jobbigt det är ibland med dom svartabollarna på en skuggig plan. Varför Har EA ens med dom mörka bollarna som alternativ. Vilket jävla skit.

Mitt första mål efter patchen, nickmål på hörna. Mitt första insläppta mål, en lång genomskärare från mittback till forward som kom fri för att mina backar stod o titta på.

En annan jävligt irriterande sak med hörnor, är att om man nu nickrensar väck den ut i banan o tar kontroll över en annan spelare så tar det typ en sekund innan fanskapet börjar röra på sig.

Hur gör ni andra när ni nickar väck hörnor. Rensar? Långpassning? eller vanlig pass?

Tycker nämligen att på rensningarna så hamnar bollen alltid hos motståndaren igen. Medans jag själv väldigt sällan får några billiga bollvinster. Skulle jag använda mig utav något av dom andra alternativen så brukar jag förlora nickduellen.

För övrigt så tycker jag att Iniesta va totalt värdelös. Köpte på mig Neymar igår o byggde ett lag runt honom med b.l.a Iniesta. Så de laget är kasserat p.g.a av sopan Iniesta.

Undrar därför nu om Någon skulle vilja bygga något lag Med Neymar Som CAM, så få LigaBBVA spelare som möjligt. Helst utan Costa då han inte funkar riktigt för mig.

Tack på förhand

Iniesta är ju inte dålig direkt men samtidigt sjukt overpriced, han är inte ett dugg bättre än Modric (på spelet) som går för 10k. Skulle väll kunna betala 10-15k för Iniesta, inte mer då han inte var speciellt bra men samtidigt inte dålig.
Citera
2013-10-12, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrTim
Slängde ihop ett 4231 lag i halvtid på landskampen.

http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=hWS6BnpYnKhoVs3

Får väl se hur de funkar när jag kommer hem från jobb.

Angående mitt 433 lag låter jag det vara orört ett tag till. Har funkat bra ännu så länge. Fred har jag inte hunnit testa ännu. Hade Costa där innan men han var inte så rolig. Kelvin hade jag svårt för på 13 men kommer såklart att testa honom om ett tag. Själv gillar jag balanserade lag

Ska även tilläggga att jag inte är jättebra på att skilla men jag ligger i o tränar för fullt. Har ännu så länge bara mäktat med ett enda skillrun mål på 14. Men skam den som ger sig de ska komma fler

Kelvin var min absoluta favoritspelare på FUT 13 Tyckte att han var riktigt bra på allt en ytter ska vara bra på och dessutom väldigt OP då han var 74 silver

Längtar tills jag får testa honom och sätta honom i ett lag på 14.

Fortsätt träna, så himla tråkigt när folk bara lirar för att VINNA hela tiden, och spelar så svettigt som möjligt för att göra det
Citera
2013-10-12, 00:59
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Min Hulk IF hybrid med Traoré på topp:
http://www.futhead.com/14/squads/1121757/

Spelat 6-7 matcher hittills, och gått jävligt bra. Traoré är ett monster verkligen med hawk, han är lika viktig för laget som Hulk typ. Hulks longshots är helt sjuka dock, det är inte Traorés. Lite Cavani TOTS på FUT 13-känsla över hans longshots fast med andra foten

Vad tycker ni? Tips på förbättringar tar jag gärna emot också
Citera
2013-10-12, 01:02
Medlem
glaspsykes avatar
Jag upplever att det görs ovanligt lite nickmål, kanske att 5% av de jag gör och får emot mig är nickmål. Inte mer. Måste vara något allvarligt fel på min spelstil?

mvh
Citera
2013-10-12, 01:11
Bannlyst
Kemistilen BASIC, är det något alla spelare redan har? Eller får spelare som inte har någon kemistil +1 på allt med basic?
Citera
2013-10-12, 01:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av glaspsyke
Jag upplever att det görs ovanligt lite nickmål, kanske att 5% av de jag gör och får emot mig är nickmål. Inte mer. Måste vara något allvarligt fel på min spelstil?

mvh

Dem fixade en ny patch igår och tog bort OP på power headers, svårare att göra nickmål, även om jag tycker det fortfarande är rätt OP.
Citera
2013-10-12, 01:17
Medlem
devilzeuss avatar
Mötte nyss en kille som hade en grymt snygg hybrid med Ronaldo och Robben på kanterna, en hyfsad utmaning för mitt fitness lag med andra ord. Sen börjar matchen och vad gör killen? Jo han kör swap wings och pumpar L1 trekant ut på kanten och bombar inlägg matchen igenom. Torskar med 4-2, jävla sopa.
Citera
2013-10-12, 01:30
Medlem
Nån som har spelat med IF Totti och kan berätta lite hur han fungerar?
Citera
2013-10-12, 01:42
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
ok, mitt fel. Trodde jag var tydlig nog i mitt första inlägg med mitt "lär oss snälla" för att även dom mest utvecklingsstörda minderåriga skulle förstå. Tack för mig!
Utvecklingsstörd?

Märkte nu att en match mot en kompis ger både coins och reducerar kontrakt. Det är ju nice, lite mer vinstsugen då. Förresten, vilka kits använder ni? Känner att jag sett allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in