Citat:
Ursprungligen postat av
PinkVelour
Ja precis, jag efterfrågade liknande svar från op. Jag själv tyckte inte heller Iniesta var något speciellt om man ser till pris men hans passar och dribblingar var det ju inget fel med direkt.
Det jag däremot inte efterfrågade var ett svar från någon annan, i synnerhet inte från någon som inte lirar med spelaren i fråga, där av mitt "va?"
Sorry, ska aldrig ge ett förslag på hur man använder honom även fast du frågar det till en person i ett forum. Att kunna sticka in med sin åsikt är ju fel.
Hur stor är skillnaden på Iniesta från H2H, Karriärläge, Vänskapsmatch mot FUT? Inte mycket, om ens något. Men jag ber om ursäkt för att jag störde dig så väldigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
KentSvensson
Skulle själv aldrig använda Fred, gillar inte att köra inlägg/nicka/mål-taktiken. Han är också för långsam och för dålig på att skilla. Men jag förstår folk som använder honom.
Jag vill ha en mer rörlig, snabbare, tekniskt ST, även om lite styrka inte skadar. Tycker Pato fungerar riktigt bra.
Jag tänkte inte heller det innan. Jag kör absolut inte inlägg/nicka/mål faktiskt! Han funkar som en striker med en annan som är lite snabbare, t.ex Pato. 86 strength tror jag han har dessutom. Ge han ett försök, två matcher. Lovar att du inte blir besviken!