2013-10-11, 22:53
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eckan
Ser fan ut att bli 13 rätt på mitt M8!
Inga pengar att tala om men 13 är alltid 13

Precis - 13 kallar på respekt - Grattis

Citat:
Ursprungligen postat av MubbelUffel
Fick inte ens det, jävla skit...

Ja, kanske pinsamt att inte ens få 13 på denna kupongen, men det beror nog mest på vilken typ av spelare man är...

Jag kör små system med en blandning av chansspikar och skrällar - då kan det aldrig bli nån vinst i en omgång som denna.... - blir faktisk mycket sällan vinst nuförtiden

Nya tag på söndag/tisdag.....whenever
Citera
2013-10-11, 23:01
Medlem
Smirmats avatar
Har ni varit med om sämre utdelning på 13 rätt någon gång? Kändes ju lönt att spela idag.
Citera
2013-10-11, 23:19
Medlem
Woffeltoffels avatar
Japp, där satt 13 rätt för första gången på en M96. Men jag vägrar tro att utdelningen blir nåt att hurra över. Det är väl Slovenien - Norge som hade hyffsade odds om jag minns rätt.
Citera
2013-10-11, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Har ni varit med om sämre utdelning på 13 rätt någon gång? Kändes ju lönt att spela idag.

Du får börja köra hos betsson ist, dom hade ju "smygpremiär" idag för 1X2 där det är 13 matcher att tippa.

Jag var en av dom 500 kunderna som fick spela ett system gratis för 32 rader.

ALLTID utdelning på 10,11,12 och 13 oavsett hur många favoriter som vinner och dom räknar inte ren streck % på matcherna utan oddset så Holland fick man tex 1,50 på idag hemma mot Ungern på stryktipset.

Fick 12 rätt idag men med 11.or och 10.or så lär det komma över den brutala utdelningen på det som svenskaspel hade iaf på 13 idag :P

Återkommer med total utdelning senare när det är rättat, kan rekommendera detta när dom öppnar upp det för alla kunder senare.

Minsta utdelning för 13 med den raden du lämnar in står alltid på kupongen och även högsta möjliga med din spelade rad om du har 13 rätt.

Minsta möjliga idag om alla tecken hade varit som nu + att Danmark hade vunnit hade varit ca 450 kr på 13 iaf, vilket hade gett ännu mindre än 94 kr hos svenskaspel.
Senast redigerad av riddick1987 2013-10-11 kl. 23:29.
Citera
2013-10-11, 23:29
Medlem
DuranDurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat

Jag fick ca 14 kr jag en gång och fick det på 2 lappar. Det roliga var att min kompis också fick 13 rätt den dagen och han var lyrisk tills jag sa utdelningen haha
Det var också då landskamper.
Citera
2013-10-11, 23:31
Medlem
AndraSorterings avatar
....och där gick 13-värdet lite upp - Israel har kvitterat med fem minuter kvar.....
Citera
2013-10-11, 23:33
Medlem
Woffeltoffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering
....och där gick 13-värdet lite upp - Israel har kvitterat med fem minuter kvar.....
Bra! Fortfarande 13 rätt.
Citera
2013-10-11, 23:39
Avslutad
Vi var en del som blev grymt besvikna nu när Israel kvitterade va? Visst kände man när man kollade resultaten för 40 min sedan att om jag inte får 13 rätt nu så kommer jag aldrig att få det?
Nä, inget mer av stryktipset/europatipet för min del. Tur man vann 8lax på lången iaf
Citera
2013-10-11, 23:43
Medlem
Woffeltoffels avatar
För första gången i mitt liv satte jag 13 rätt. Taskig utdelning men jag är glad ändå.
Citera
2013-10-11, 23:47
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woffeltoffel
För första gången i mitt liv satte jag 13 rätt. Taskig utdelning men jag är glad ändå.
Du kan ju vara nöjd att utdelning höjdes ifrån 94 till 1850 i alla fall.
Citera
2013-10-12, 00:41
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riddick1987
Du får börja köra hos betsson ist, dom hade ju "smygpremiär" idag för 1X2 där det är 13 matcher att tippa.

Jag var en av dom 500 kunderna som fick spela ett system gratis för 32 rader.

ALLTID utdelning på 10,11,12 och 13 oavsett hur många favoriter som vinner och dom räknar inte ren streck % på matcherna utan oddset så Holland fick man tex 1,50 på idag hemma mot Ungern på stryktipset.

Fick 12 rätt idag men med 11.or och 10.or så lär det komma över den brutala utdelningen på det som svenskaspel hade iaf på 13 idag :P

Återkommer med total utdelning senare när det är rättat, kan rekommendera detta när dom öppnar upp det för alla kunder senare.

Minsta utdelning för 13 med den raden du lämnar in står alltid på kupongen och även högsta möjliga med din spelade rad om du har 13 rätt.

Minsta möjliga idag om alla tecken hade varit som nu + att Danmark hade vunnit hade varit ca 450 kr på 13 iaf, vilket hade gett ännu mindre än 94 kr hos svenskaspel.
Letat som en galning efter Betssons stryktips men hittar inte..kan du länka???
Citera
2013-10-12, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpiceDiamond
Letat som en galning efter Betssons stryktips men hittar inte..kan du länka???

Självklart kan jag länka, detta var dock en testomgång som sagt var och alla dessa 500 personer som fick spela gratis kommer få säga vad dom skulle vilja ha ändrat på det fram tills dom släpper det för alla kunder.

Det som jag upptäckte efter att mina 12 rätt gick in och loggade in var att det självklart ALLTID är utdelning på 10,11,12 och 13 rätt som jag skrev oavsett vilka som vinner.

Här kommer nackdelen som jag hoppas att fler med mig kommer försöka ändra : Man får ENDAST 1 styck av det antal rätt man sätter på ett system, alltså 12 rätt för mig men inga 11.or eller 10.or.

Detta behöver ju iofs inte ändras då man själv kan göra tex ett 32 raders och lämna in varje enkelrad var för sig och casha ordentligt trots att det är favoritomgångar som det var nu.

Här är länken : https://ettkrysstva.betsson.com/sv/

Hoppas ni verkligen kan trycka på detta alla som lirar stryktipset eller europatipset här inne, en garanterad utdelning på 10-13 rätt är ju helt fantastiskt bra enligt mig med tanke på att dom inte kör enligt streck % heller utan tar och räknar in alla odds på varje utgång med varandra och tar ggr och sedan delar upp på potterna.

Hoppas även att detta bara är början och att något bolag snart gör samma med travet, vore nästan för bra för att vara sant.

Snälla supporta detta så kan man som sagt var dra in bra pengar trots en rad som den idag om man bara delar upp det på enkelrader, visst det blir lite krångligt och tar lite tid men det får det fan vara värt om man ska ha lite pengar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in