Citat:
Ursprungligen postat av
SpiceDiamond
Letat som en galning efter Betssons stryktips men hittar inte..kan du länka???
Självklart kan jag länka, detta var dock en testomgång som sagt var och alla dessa 500 personer som fick spela gratis kommer få säga vad dom skulle vilja ha ändrat på det fram tills dom släpper det för alla kunder.
Det som jag upptäckte efter att mina 12 rätt gick in och loggade in var att det självklart ALLTID är utdelning på 10,11,12 och 13 rätt som jag skrev oavsett vilka som vinner.
Här kommer nackdelen som jag hoppas att fler med mig kommer försöka ändra : Man får ENDAST 1 styck av det antal rätt man sätter på ett system, alltså 12 rätt för mig men inga 11.or eller 10.or.
Detta behöver ju iofs inte ändras då man själv kan göra tex ett 32 raders och lämna in varje enkelrad var för sig och casha ordentligt trots att det är favoritomgångar som det var nu.
Här är länken :
https://ettkrysstva.betsson.com/sv/
Hoppas ni verkligen kan trycka på detta alla som lirar stryktipset eller europatipset här inne, en garanterad utdelning på 10-13 rätt är ju helt fantastiskt bra enligt mig med tanke på att dom inte kör enligt streck % heller utan tar och räknar in alla odds på varje utgång med varandra och tar ggr och sedan delar upp på potterna.
Hoppas även att detta bara är början och att något bolag snart gör samma med travet, vore nästan för bra för att vara sant.
Snälla supporta detta så kan man som sagt var dra in bra pengar trots en rad som den idag om man bara delar upp det på enkelrader, visst det blir lite krångligt och tar lite tid men det får det fan vara värt om man ska ha lite pengar