Citat:
Ursprungligen postat av
golly
Tja FUT-genier! Jag är 90% färsk gällande detta och har precis dragit igång min förhoppningsvis framgångsrika FUT karriär!
Till detta behöver jag dock lite hjälp. Har aldrig spelat innan så behöver tips på bra tillvägagångssätt.
Laget man startar med är inte det minsta duktigt - hur gör jag för att komma igång på bästa sätt?
Vad finns för tips och tricks att ge ang trading?
Vet knappt vilka frågor jag ska ställa för att få den hjälp jag behöver, så vänliga själar får mer än gärna fylla i mig!
Värt att tillägga är väl att jag har extremt mycket erfarenhet av karriärläget. Spelade säkert 7-10 fulla spelsessioner (15 säs) på fifa 13 på alla möjliga sätt och med minsta möjliga simulering. Löjligt många speltimmar!
Tackar för den minsta hjälp jag får! I utbyte kanske någon behöver veta nåt ang karriär!
TREVLIG HELGH!

basictipsen är att ha ett lag med 9-10 kemi på alla spelare vilket ditt startlag troligtvis inte har. så spela ihop kanske 10k coins och köp 2 lag. rotera med dessa 2 lag så du inte behöver köpa fitnesskort. När lag A spelar så är lag B på bänken och tvärt om. spela aldrig med en spelare med <90 fitness (imo, vissa sätter ribban annorlunda)
här är ett tips på ett lag som är jävligt skoj att spela med:
http://www.futhead.com/14/squads/1115870/
priserna stämmer inte för 5 öre, laget bör du kunna plocka upp för 5k coins
finns tusentals olika metoder att få ihop coins. köp billigt sälj dyrt obv. plocka upp några bra spelare på open bid för underpris och släng iväg dyrare på buy now till exempel