2013-10-11, 15:09
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tony421
Varför får jag 99 kemi i detta lag? Det skall väl vara 100?

http://www.futhead.com/14/squads/1114019/

Tryck in en tränare från seria a eller lirar 10 matcher alt packa spelarna så får du 10 i chem istället för 9.
Citera
2013-10-11, 15:16
Medlem
waikikiis avatar
Coutinho eller Sessengon? Tänkte köra Berbatov som andra striker in mitt PL 4231 lag och tror det var rätt nice att ha en COM bakom honom som kan sticka på djupet.
Citera
2013-10-11, 15:18
Medlem
Tackar för hjälpen grabbar!
Citera
2013-10-11, 15:23
Medlem
badibangas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Vad tycks om detta?

http://www.futhead.com/14/squads/1113788/

Du har nog missat att nainggolan bara får 6 i kemi, annars fiiiint
Citera
2013-10-11, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whynotlol
Vilken striker har gjort flest mål på er?
Éder, vilken beast... 56 mål på 52 matcher. Ett hunter-kort på honom så är allt uppstyrt.
Citera
2013-10-11, 15:36
Medlem
nitinitis avatar
Gillar den nya patchen skarpt. Känns som ett förbättrat fifa 13, inte alls lika halkigt. Ni som säger att pace är viktigare nu, antingen är ni störda i huvudet eller så är ni bittra att era tjongbollar inte funkar längre. Har inte märkt ett skit att pace är viktigare än förrut.

Undra hur många som kommer sälja sina Benteke nu när inlägg och tjongbollar inte är lika op?
Citera
2013-10-11, 15:39
Medlem
Linkaans avatar
Vad tycker ni om Van Persie?

Han verkar väldigt slö i 14.. har förvisso bara spelat honom ett par gånger med Nederländerna.
Citera
2013-10-11, 15:54
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Gillar den nya patchen skarpt. Känns som ett förbättrat fifa 13, inte alls lika halkigt. Ni som säger att pace är viktigare nu, antingen är ni störda i huvudet eller så är ni bittra att era tjongbollar inte funkar längre. Har inte märkt ett skit att pace är viktigare än förrut.

Undra hur många som kommer sälja sina Benteke nu när inlägg och tjongbollar inte är lika op?

Jag med. Nu dominerar jag fullständigt, hade ruskiga problem innan patchen. Mycket bra gjort av EA
Citera
2013-10-11, 15:57
Medlem
nitinitis avatar
Någon som testat Schweini? Åsikter om honom?
Citera
2013-10-11, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golly
Tja FUT-genier! Jag är 90% färsk gällande detta och har precis dragit igång min förhoppningsvis framgångsrika FUT karriär!
Till detta behöver jag dock lite hjälp. Har aldrig spelat innan så behöver tips på bra tillvägagångssätt.

Laget man startar med är inte det minsta duktigt - hur gör jag för att komma igång på bästa sätt?
Vad finns för tips och tricks att ge ang trading?

Vet knappt vilka frågor jag ska ställa för att få den hjälp jag behöver, så vänliga själar får mer än gärna fylla i mig!

Värt att tillägga är väl att jag har extremt mycket erfarenhet av karriärläget. Spelade säkert 7-10 fulla spelsessioner (15 säs) på fifa 13 på alla möjliga sätt och med minsta möjliga simulering. Löjligt många speltimmar!

Tackar för den minsta hjälp jag får! I utbyte kanske någon behöver veta nåt ang karriär!

TREVLIG HELGH!
basictipsen är att ha ett lag med 9-10 kemi på alla spelare vilket ditt startlag troligtvis inte har. så spela ihop kanske 10k coins och köp 2 lag. rotera med dessa 2 lag så du inte behöver köpa fitnesskort. När lag A spelar så är lag B på bänken och tvärt om. spela aldrig med en spelare med <90 fitness (imo, vissa sätter ribban annorlunda)

här är ett tips på ett lag som är jävligt skoj att spela med: http://www.futhead.com/14/squads/1115870/
priserna stämmer inte för 5 öre, laget bör du kunna plocka upp för 5k coins

finns tusentals olika metoder att få ihop coins. köp billigt sälj dyrt obv. plocka upp några bra spelare på open bid för underpris och släng iväg dyrare på buy now till exempel
Citera
2013-10-11, 16:12
Medlem
kefrenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Någon som testat Schweini? Åsikter om honom?

Ett ord, general. Han är den bästa sittande mittfältaren jag testat.
Citera
2013-10-11, 16:20
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golly
Tja FUT-genier! Jag är 90% färsk gällande detta och har precis dragit igång min förhoppningsvis framgångsrika FUT karriär!
Till detta behöver jag dock lite hjälp. Har aldrig spelat innan så behöver tips på bra tillvägagångssätt.

Laget man startar med är inte det minsta duktigt - hur gör jag för att komma igång på bästa sätt?
Vad finns för tips och tricks att ge ang trading?

Vet knappt vilka frågor jag ska ställa för att få den hjälp jag behöver, så vänliga själar får mer än gärna fylla i mig!

Värt att tillägga är väl att jag har extremt mycket erfarenhet av karriärläget. Spelade säkert 7-10 fulla spelsessioner (15 säs) på fifa 13 på alla möjliga sätt och med minsta möjliga simulering. Löjligt många speltimmar!

Tackar för den minsta hjälp jag får! I utbyte kanske någon behöver veta nåt ang karriär!

TREVLIG HELGH!

Tjena!

Det du göra nu i början är att köpa guldspelare för 300-350 coins som du sedan kan snabbsälja efter 7 matcher när deras kontrakt är slut, jag brukar göra så för att få upp coinsen i början ! Finns en bra sida som du kanske vet. Futhead.com. !

Där hittar du lag som folk byggt, kan söka upp spelare, bygga ihop egna lag och se hur mycket de kan kosta tillexempel och massa mer!

Ber om ursäkt för eventuella kpnstiga meningar och ord!

// haammpe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in