Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-10-11, 21:53
Bannlyst
Hej, jag kan börja med att tala om att jag är inte 67:a, jag vet inte varför jag valde att skriva så. Iaf., jag är nästan 30 år och har enorma problem med mig själv, jag hatar verkligen mig själv.

Jag är feg, fruktansvärt feg, jag klarar inte ens av den här typiska svenska jargongen som är ganska hård utan bara låter folk trampa ner mig, jag är extremt svag i armarna och ser ingen annan lösning än att bara lägga mig ner och dö.

Kan dock tillägga att jag dricker inte så mycket då jag inte tycker om alkohol såvärst mycket och jag hatar droger.

Snälla, jag ber er Flashback, hjälp mig, jag mår så jävla dåligt!

Mvh/ Matte
Citera
2013-10-11, 21:56
Medlem
Börja träna om din fysik är grunden till ditt dåliga självförtroende?
Citera
2013-10-11, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RickardsVrede
Börja träna om din fysik är grunden till ditt dåliga självförtroende?

Har tränat en del förut men tappa motivationen och så återgick armarna till att vara lika pinnsmala som innan.
Citera
2013-10-11, 21:57
Medlem
ViGillarHinkars avatar
Nu är jag säkert fel person att ge råd. Men jag tänkte att det kunde väl hjälpa med lite bakgrundsinfo. Har du jobb, familj, tränar?
Citera
2013-10-11, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ViGillarHinkar
Nu är jag säkert fel person att ge råd. Men jag tänkte att det kunde väl hjälpa med lite bakgrundsinfo. Har du jobb, familj, tränar?

Jobb har jag, min mor och far lever fortfarande, jag har inte orkat träna på extremt länge.
Citera
2013-10-11, 21:59
Medlem
Sekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majorna67
Har tränat en del förut men tappa motivationen och så återgick armarna till att vara lika pinnsmala som innan.

Weakness leaves pride comes in, confidence grow. Successful Life! Börja träna och håll dig till träningen träna regelbundet och om 3 månader mår du bättre än vad du gjort på länge. Kämpa min vän och du kommer lyckas!
Citera
2013-10-11, 21:59
Bannlyst
Jag önskar att jag kunde få hitta kärlek nån gång i livet men det känns hopplöst, det är riktigt jobbigt att gå utanför lägenheten ibland då jag ser så många andra som hittar kärlek.
Citera
2013-10-11, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sekar
Weakness leaves pride comes in, confidence grow. Successful Life! Börja träna och håll dig till träningen träna regelbundet och om 3 månader mår du bättre än vad du gjort på länge. Kämpa min vän och du kommer lyckas!

Glömde säga att jag är lite sned på ryggen, borde jag gå till en kiropraktor först?
Citera
2013-10-11, 22:01
Medlem
vänd det till din fördel.
använd det du bra på istället.och det är bara du själv som vet!
ingen annan kan hjälpa dig.use the force!!
sne,krokig,socailfobi vem bryr sig?egentligen?när du träffar den rätta och den dagen kommer tro mig.
Senast redigerad av jeppjafes 2013-10-11 kl. 22:04.
Citera
2013-10-11, 22:03
Medlem
Du kanske borde söka hjälp, det finns ju massor av människor att gå till som kan hjälpa dig att bygga upp ditt självförtroende och få dig att må bättre! Allt handlar om DIG och om hur DU känner dig. Om jag träffade dig så skulle jag ju inte se att du har ett dåligt självförtroende utan det är ju du som har det och som tänker och känner alldeles för mycket. Sök hjälp, du kommer må bättre, lovar dig!

Sköt om dig.
Kramar!
Citera
Medlem
VelvetReds avatar
Jag kan känna igen mig i det du skriver, men ge inte upp! Du besitter större potential än vad du själv vet.

När man är som svagast och är på botten kan man bara välja mellan två saker och det är om det är så här du vill ha det eller om du skall samla den styrka du har och resa dig upp.

Du är en unik och vacker individ som finns till av en anledning, du måste bara finna din styrka och ta dig uppåt. Man blir lätt nedtryckt i den här världen, men du är ju ändå här? Tror du att det är för att du skall lida, eller för att du skall få en chans att visa dig själv och omvärlden att även du besitter den styrka som livet har när det får en blomma att tränga igenom asfalten, kol att under enorm kompression omvandlas till diamant eller vattnet att slita ner berg till damm?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jeppjafes
vänd det till din fördel.
använd det du bra på istället.och det är bara du själv som vet!
ingen annan kan hjälpa dig.use the force!!

Problemet är att det jag är bra på är sånt man inte har någon användning utav. :/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in