2012-12-24, 22:24
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoomalier
Du kommer att behöva ha de tipsen för att lyckas i BC
https://www.flashback.org/t1518583

Tack för länken.

Jag har ett ess i rockärmen dock. Erbjuda dem pengar. Vad tror ni? Kommer jag få polisen efter mig? Tänker att kan de knulla gratis (kk) för skoj skull så borde de absolut inte tacka nej till att tjäna lite extra pengar på kuppen.

Vad tror du?
Citera
2012-12-24, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Tack för länken.

Jag har ett ess i rockärmen dock. Erbjuda dem pengar. Vad tror ni? Kommer jag få polisen efter mig? Tänker att kan de knulla gratis (kk) för skoj skull så borde de absolut inte tacka nej till att tjäna lite extra pengar på kuppen.

Vad tror du?
Du kmr bli banand ifall om du ens tänker göra det i BC. Står i deras regelverk t.o.m
Citera
2012-12-24, 22:50
Medlem
WaS-ToYs avatar
Citat:
Tack för länken.

Vad tror du?

Det finns idioter som kommer med såna förslag ja och inte nån vettig tjej blir glad.. Tvärtom blir vi förbannade eftersom bli erbjuden pengar för nått som har med sex att göra = bli kallad hora i praktiken och jag anmäler Alla som kommer med såna förslag.

Du gör som du vill, men det är inte populärt bland tjejer sånt..
Citera
2012-12-25, 01:10
Medlem
Overminds avatar
Hmm. Okej. Då får jag avstå det då med andra ord. Bra ni kom med svar.
Citera
2012-12-25, 15:33
Medlem
Citat:
Jaså? Aldrig hört talats om den sidan. Skall kolla in den snart. Är så trött på tjejer som aldrig svarar på ens meddelanden. Kan ju tro att dem använder dejtingsidor för att få sin dagliga eboboost av alla trånande killar....

Ja. Ja och åter ja, 90% av alla tjejer på sånna här sidor är bara ute efter bekräftelsen dem aldrig fick av sin pappa.
Citera
2012-12-27, 03:02
Medlem
uwannaknows avatar
Citat:
Funderar på att registrera mig där och försöka få någon knullkompis. Är denna sida seriös? Eller sitter det en massa finniga tonåringar i en grupp hos en av dem varje Lördagskväll och utger sig för att vara kvinna? Lurar män på att de är unga kåta tjejer? För det verkar vara som det finns en hel del luder där (enligt deras annonser).

Kan man lita på den sidan? Någon som har egen erfarenhet? Jag antar det är gratis medlemskap?

Träffa mig istället
Citera
2012-12-27, 04:04
Bannlyst
Knullration är dålig på den sidan. HP och Badoo är bra mycket bättre om man är ute efter att ligga.
Citera
2012-12-27, 15:33
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geostigma
Ja. Ja och åter ja, 90% av alla tjejer på sånna här sidor är bara ute efter bekräftelsen dem aldrig fick av sin pappa.

Ja, visst fan är det så! De har säkerligen tiotals mejl per dag de kan läsa från killar och män som finner dem intressanta och då mår dem allt bra i själen när dem vet att de är "eftertraktade". Det är tame fan så det fungerar!

Citat:
Ursprungligen postat av uwannaknow
Träffa mig istället

Jag är icke homosexuell. Antar du är man? ... Eller?

Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Knullration är dålig på den sidan. HP och Badoo är bra mycket bättre om man är ute efter att ligga.

HP? Vad är det? Badoo har jag hört förut, det är en app till mobilen?? Jag kanske ska använda den då. En kompis har nämnt den ett flertal gånger.
Citera
2012-12-27, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ja, visst fan är det så! De har säkerligen tiotals mejl per dag de kan läsa från killar och män som finner dem intressanta och då mår dem allt bra i själen när dem vet att de är "eftertraktade". Det är tame fan så det fungerar!

Jag är icke homosexuell. Antar du är man? ... Eller?

HP? Vad är det? Badoo har jag hört förut, det är en app till mobilen?? Jag kanske ska använda den då. En kompis har nämnt den ett flertal gånger.

Happy Pancake. Badoo finns som app till telefonen ja. Har legat med ett par stycken därifrån, men framför allt har jag fått många förslag som jag förkastat pga brist på tid och ork. Så om du inte ser ut som att någon gått loss med en motorsåg i ansiktet på dig så lär du få ligga hur mycket du vill
Citera
2013-01-13, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uwannaknow
Träffa mig istället

Är du tjej så... skicka ett pm så kör vi
Citera
2013-01-13, 23:44
Medlem
Sandgathes avatar
KK har oerhört mycket scams. Hängt på den för ett par år sedan och 98% var fejk.
Citera
2013-10-11, 22:01
Medlem
Boogiemaniacs avatar
Lockad

Citat:
Ursprungligen postat av FlliW1ngs
Är du tjej så... skicka ett pm så kör vi

va fan! jag ska nu regga mig på badoo så fall! Låter smidigt , namnamnam!
Senast redigerad av Boogiemaniac 2013-10-11 kl. 22:01. Anledning: signaturen var out of date
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in