2013-10-07, 20:00
Medlem
Gangster.s avatar
Hej Flashers,

Jag jag provat allt för att få USB:n att koppla upp min telefon till datorn. Testat med olika kablar, uppdatera drivrutiner, ominstallera senaste drivrutiner för S3:an men utan resultat. Mobilen laddar bara när den är kopplad till datorn.

Jag har även testat att gå in i Volume down Home button och Power on. Testat stoppa i USB:n för att få datorn att hitta min enhet men det som kommer upp är Unknown Device, "Den här maskinvaruenheten är inte ansluten till datorn. (Kod 45). Det jag tror är att Odin 32 (om jag minns rätt) som jag randomly idiotiskt laddade ner i mobilen gjorde att min mobil inte hittas av datorn på något sätt. Så min fråga är, hur kan jag ta bort Odin från partitionerstället och återgå till den vanliga Jelly Bean 4.1.2?

Med vänliga hälsningar
Senast redigerad av Gangster. 2013-10-07 kl. 20:08.
Citera
2013-10-07, 20:06
Medlem
Gangster.s avatar
Jag får för övrigt upp att drivrutiner saknas. Trots att Microsoft söker efter drivrutiner så händer inget. Det är här jag tror Odin kommer in i leken och spökar till det.
Citera
2013-10-11, 15:45
Medlem
X_surfers avatar
Gå in i enhetshanteraren och leta upp din lur, i listan och välj att radera enheten.

Du kan även prova med att göra en systemåterställning.

Men Odin och Samsung Kies ska normalt använda samma drivrutiner.
Citera
2013-10-11, 16:08
Medlem
Gangster.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X_surfer
Gå in i enhetshanteraren och leta upp din lur, i listan och välj att radera enheten.

Du kan även prova med att göra en systemåterställning.

Men Odin och Samsung Kies ska normalt använda samma drivrutiner.

Hur hjälper det? Odin kommer fortfarande finnas kvar.
Citera
2013-10-12, 15:06
Medlem
X_surfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gangster.
Hur hjälper det? Odin kommer fortfarande finnas kvar.

Odin har inget med saken att göra.

Odin och Kies använder samma drivrutiner, det är dina drivrutiner som är problemet och inte Odin.

Men kör du en systemåterställning tills innan du hade Odin installerat så försvinner det också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in