2013-10-11, 10:21
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcmaroc
Tjena alla FIFA fut översittar fags! Har patchjäveln kommit? har inte märkt att ngt laddas ner när jag drar igång spacestation? är det bara på daimkryssten det kommit eller?

Hej din pissluffare. patch
Citera
2013-10-11, 10:34
Medlem
Floyd.Lemonpoulds avatar
Är det konstaterat att pace-abuse är tillbaka?
Citera
2013-10-11, 10:51
Medlem
NativeTongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floyd.Lemonpould

Nej, det är det inte. Upplever inte någon våldsam skillnad ärligt talat. Det återstår dock att se om det kommer att bli lika många nickmål i framtiden. Lofted throughballs ska också vara mindre effektivt, vilket ju är bra även om jag själv använder mig en del av det. Känns som att man måste ge spelet tid för att kunna utvärdera det bra.

Om jag ska säga någonting generellt så är det väl att det känns som att det har blivit svårare att göra mål i största allmänhet. De senaste matcherna som jag har spelat så har jag snittat ett eller två mål, som mest tre. Hade fler urspårade matcher tidigare resultatmässigt.
Senast redigerad av NativeTongue 2013-10-11 kl. 10:54.
Citera
2013-10-11, 10:54
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floyd.Lemonpould
Nej tyckte jag verkligen inte, spelade lite igår (ovetandes om att det var en UT patch som laddades ner) och gillar spelet fan så mycket bättre.

Citera
2013-10-11, 11:08
Medlem
marcmarocs avatar
FIck ner patchen nyss. Jag tyckte spelet har blivit roligare. Upplevde det snabbare och smidigare...mkt bärre skönt
Citera
2013-10-11, 11:08
Medlem
lil richs avatar
Någon som vill ge mer detaljerad info om hur spelet känns gentemot innan patchen? Jag vet vad EA sade att de skulle fixa, men det viktigaste är hur spelet upplevs ingame. Går det att markera på riktigt när motståndaren slår inlägg/hörnor? Har de löst problemen med spelare som står stilla i spelet och inte riktigt är med i matchen?
Citera
2013-10-11, 11:12
Medlem
Kan inte lira med polare på FUT (spelet hänger sig när man ska lägga till "guest"). Det funkar att lira ensam men så fort man ska signa in flera så fryser hela skiten. Har någon annan haft liknande problem?
Citera
2013-10-11, 11:12
Medlem
marcmarocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sixpounder
Hej din pissluffare. patch

Haha kul! Tack jag gillade ditt svar :-)
Citera
2013-10-11, 11:27
Medlem
psonbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyBall
Kan inte lira med polare på FUT (spelet hänger sig när man ska lägga till "guest"). Det funkar att lira ensam men så fort man ska signa in flera så fryser hela skiten. Har någon annan haft liknande problem?

funkar fint på ps3
Citera
2013-10-11, 11:35
Medlem
Whynotlols avatar
Vilken striker har gjort flest mål på er?
Citera
2013-10-11, 11:46
Medlem
badibangas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whynotlol

Lacina Traoré. Vilken beeeeeeast
Citera
2013-10-11, 12:10
Medlem
Lidltyrannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whynotlol

Alexandre Pato
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in