Citat:
Ursprungligen postat av
Kassadin
Har 200 000 att lägga på en bil, jag kan dock inte ett skit om bilmärkena och vilka som är bäst.. Tips på vilken bil jag ska köpa?
2 sits, snabb som fan, bra kontroll på vägen...

Feltzer Sport för 145.000$ är min favorit!!

annars Coquette också en bra bil som ligger fint på vägen, tror den går loss på 137.000$!
Kolla lite videos annars och kolla runder i dom rikare kvarteren efter sportbilar och sno å provkör dom, sen kan du köpa den du tycker bäst om över nätet å modda den!!