2013-10-10, 22:35
Medlem
Beeenjamins avatar
Oriflame är nedpressad nu.
Fin utdelning.
Citera
2013-10-10, 23:48
Medlem
GoPalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beeenjamin
Fin utdelning.
Jag köpte dem igår. Ganska bra pris på dem nu plus en utdelning som lockar.
Citera
2013-10-10, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beeenjamin
Fin utdelning.

Glöm inte AstraZeneca!
Citera
2013-10-11, 16:03
Medlem
ForeverADrones avatar
Jag sitter med ca 30% av min aktieportfölj i SWMA. Började tänka efter lite efter dagens ras. Är det verkligen något att sitta i? Har mest satt mig i det för att jag helt enkelt gillar företaget, för att det är någorlunda stabilt och har en bit upp till dess forma högsta nivå.

Men nu börjar jag alltså tveka om jag istället ska lägga in pengarna i något annat eller om man kan förvänta sig några fler uppgångar och i så fall sälja av då?
Citera
2013-10-11, 16:05
Medlem
kurt-sunes avatar
Finns det några sätt att blanka Cision, Precie Biometrics och Fingerprint Cards, så blir det mitt veckans tips.
Citera
2013-10-11, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForeverADrone
Jag sitter med ca 30% av min aktieportfölj i SWMA. Började tänka efter lite efter dagens ras. Är det verkligen något att sitta i? Har mest satt mig i det för att jag helt enkelt gillar företaget, för att det är någorlunda stabilt och har en bit upp till dess forma högsta nivå.

Men nu börjar jag alltså tveka om jag istället ska lägga in pengarna i något annat eller om man kan förvänta sig några fler uppgångar och i så fall sälja av då?

Sälja dem nu skulle jag absolut inte göra, sitt still i båten!
Citera
2013-10-12, 17:50
Medlem
Tips är att köpa volvo b, ser ut att gå uppåt.
Citera
2013-10-12, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WSStyle
Tips är att köpa volvo b, ser ut att gå uppåt.

Låter som en riktigt bra ide!
Citera
2013-10-12, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liketed
Låter som en riktigt bra ide!
Varför inte?
Citera
2013-10-13, 10:01
Medlem
flashgrenades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomben1
Sälja dem nu skulle jag absolut inte göra, sitt still i båten!

Håller med. Swedish Match ras i fredags var väldigt obefogad. Största nyheten denna vecka var ju EU:s beslut om att snuset inte kommer förbjudas.
Citera
2013-10-13, 11:03
Medlem
Sensodetect blir mitt tips för kommande vecka. Aktien bröt sig upp ur det tidigare motståndet i Fredags och signalerar för fortsatt uppgång.
Kommande vecka väntas en analys ur denna populära blogg http://blogg.passagen.se/klarsynthet/

Passa på att köpa innan analysen släpps för många följer dennes tips.

Det väntas 3-4st studieresultat under Q4 som är starkt kursdrivande.

Obs.. Hög risk. Enorm potential.
Citera
2013-10-13, 12:07
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Sensodetect blir mitt tips för kommande vecka. Aktien bröt sig upp ur det tidigare motståndet i Fredags och signalerar för fortsatt uppgång.
Kommande vecka väntas en analys ur denna populära blogg http://blogg.passagen.se/klarsynthet/

Passa på att köpa innan analysen släpps för många följer dennes tips.

Det väntas 3-4st studieresultat under Q4 som är starkt kursdrivande.

Obs.. Hög risk. Enorm potential.
Har också sett den. Har ett flertal kommande PM fram till JUL som kan få den att rusa igen precis som du skriver.

Men finns ett par andra goingar att fundera över också. Fingerprint(HTC i veckan samt att marknaden nu fått upp ögonen efter fredagens cirkus), starbreeze(Kommande rapport som bör visa fina siffror) och Josab(Som bara blir mer å mer spännande).

Men måste jag välja 2 för kommande vecka plockar jag Fingerprint samt Sensodetect pga utbudet av PM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in