Citat:
Ursprungligen postat av
meetthefockers
ts ligger alltså på operation.
Nej, opererades aldrig, fast jag ville det.
Citat:
Ursprungligen postat av
SugMinKukSvenne
Jag älskar solrosfrön. Jag är beroende av dem. Tack, nu kommer jag aldrig våga äta dem igen.

Hoppas att du mår bättre.
//Mvh
Ät aldrig solrosfrön! Speciellt med skal!
Citat:
Ursprungligen postat av
S-cup
Grattis, du kommer inte kunna sitta normalt på ett tag
Efter att ha fått flera fingrar uppkörd där bak, samt lavemang så kan jag knappt gå, eller sitta. Att bajsa är ett helvete!
Citat:
Ursprungligen postat av
klurigkluring
Jag lider med dig TS. Håller tummarna för att operationen ska gå bra och önskar dig en snabb återhämtning. Lycka till och berätta gärna hur det går.
Som sagt jag opererades aldrig. Fick massa laxeringsmedel, flera kannor laxeringsmedel som jag drack under dagarna jag låg på sjukhuset. Allt som kom ut var vatten, klumpen med skal från nötterna var kvar vid analöppningen och kunde inte komma ut. Öppningen var helt enkelt för liten.
Hur som helst efter massa laxeringsmedel så kom det mesta ut, efter att jag varit på toa ex antal gånger. Varje gång på toa var ett helvete. Det både sved samt så gjorde det ont.
Hur som helst, jag kom hem från sjukhuset och är hemma idag. Det blöder riktigt mycket, mer än vad det gjorde i sjukhuset! Vågar inte äta något, är rädd för det ska bli bajs och ska svida när jag bajsar. Allt jag har ätit sedan söndagskväll (trådstarten) är några sked soppa, ett par prinskorvar, samt ett par gafflar pasta.
Jag har antagligen skadad tarmarna och analöppningen, eftersom skalen var vassa samt för stor klump för öppningen, därför blöder jag. Men det jag inte fattar är varför blöder jag mer än vad jag gjorde i sjukhuset?
Ringde både 1177 samt vårdcentralen om hjälp, de sa att jag ska in till akuten, igen. Vet inte om jag vågar gå dit igen...