2013-09-07, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrNeilD
Kan du va snäll o visa mig va för namn de står så ja får skratta lite åt erat påhitt.

MR N

Du är ju helt bränd, eller så trollar du.
Tippar på det förstnämnda.
Citera
2013-09-09, 03:04
Bannlyst
Jag vill först och främst börja med att fråga er flitiga postare varför ni inte behärskar det svenska språket ännu?
Jag förmodar att Mi*e G-*-hebru är eritrean och att många fler i tråden är eritreaner. Ni är antagligen födda i Sverige och i tron att samtliga folkgrupper håller ihop i vått och torrt?

Låt mig då säga följande: jag hoppas att de här narkotikaförsäljande ungdomarna skjuter ihjäl varandra. Jag hoppas att ni exileritreaner skjuter ihjäl varandra. Jag hoppas att De misstänkta som greps skjuter ihjäl varandra. Men mest av allt hoppas jag att ni kriminella invandrare lämnar stockholm och låter oss hårt arbetande människor få vara ifred.

Jag är så trött på er Eritreaner som kommer hit och bara förfular min hemstad/land/närsamhälle.
Snälla fly tillbaks - er president kallar efter er hjälp.
Citera
2013-09-09, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av interasistmen
Jag vill först och främst börja med att fråga er flitiga postare varför ni inte behärskar det svenska språket ännu?
Jag förmodar att Mi*e G-*-hebru är eritrean och att många fler i tråden är eritreaner. Ni är antagligen födda i Sverige och i tron att samtliga folkgrupper håller ihop i vått och torrt?

Låt mig då säga följande: jag hoppas att de här narkotikaförsäljande ungdomarna skjuter ihjäl varandra. Jag hoppas att ni exileritreaner skjuter ihjäl varandra. Jag hoppas att De misstänkta som greps skjuter ihjäl varandra. Men mest av allt hoppas jag att ni kriminella invandrare lämnar stockholm och låter oss hårt arbetande människor få vara ifred.

Jag är så trött på er Eritreaner som kommer hit och bara förfular min hemstad/land/närsamhälle.
Snälla fly tillbaks - er president kallar efter er hjälp.
Jag tror inte att du fattar grejen kompis.

I Vällingby/Hässelby är det även svenskar, mongoler, romer, syrianer, turkar m fl som bråkar.
Ska de också dö? Ska alla dö?
Hur ska det gå till utan att vi andra påverkas?

Om folk vågade vittna skulle det här lösas snabbt,
polisen borde gå ut i skolorna och be tonåringarna om hjälp, att anonymt lämna tips.
För de vet mer än oss.
Gå runt till grannar/boende i dessa områden och ring på. Folk har nog mkt att berätta.
Senast redigerad av Qvinnah 2013-09-09 kl. 07:23. Anledning: Stavfel
Citera
2013-09-16, 21:50
Medlem
Det har skjutits i Tensta igen de senaste dagarna. Hässelbyfolket åker runt med en Range Rover i Tensta och skjuter.
Citera
2013-09-16, 23:01
Medlem
Får lite Shottas-vibbar av hässelbygrabbarna. Hur många är dessa?
Citera
2013-09-30, 11:43
Medlem
Hässelby grabbarna har gått emot halva stockholm, dem ligger i krig med hela västerort, dem har ingen respekt för någon dem har förstört hela hässelby dem står för nästan alla skottlossningar som sker i västerort, att dem lever fortfarande är ett under. Dem lever på lånad tid.
Citera
2013-10-01, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Får lite Shottas-vibbar av hässelbygrabbarna. Hur många är dessa?

De inspireras snarare av City of God.
De är inte allt för många.
Citera
2013-10-07, 08:00
Medlem
adeymarians avatar
jag ska öppna alla suedis
Citera
2013-10-10, 11:30
Medlem
Jag börjar tröttna på dem här små ungarna från hässelby varför gör ingen något mot dem här? dem sitter och glider i halvmiljon bilar, guld klockor och guld kedjor finns det gott om. varför gör polisen ingeting? Jag kan säga så här dem gör exakt vad dem vill i hässelby-vällingby, det känns som dem bestämmer här och inte polisen. Jag hoppas Tensta,Rinkeby eller BSK tar slut på dem här. Eller att polisen ger dem långa fängelsestraff. DÖD OCH MISÄR ÅT HELA LEJONLIGAN!
Citera
2013-10-10, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasterort85
Jag börjar tröttna på dem här små ungarna från hässelby varför gör ingen något mot dem här? dem sitter och glider i halvmiljon bilar, guld klockor och guld kedjor finns det gott om. varför gör polisen ingeting? Jag kan säga så här dem gör exakt vad dem vill i hässelby-vällingby, det känns som dem bestämmer här och inte polisen. Jag hoppas Tensta,Rinkeby eller BSK tar slut på dem här. Eller att polisen ger dem långa fängelsestraff. DÖD OCH MISÄR ÅT HELA LEJONLIGAN!
Ja tror att de kmr att få sitt snart. Många e trötta på dem kan ja seja. Deras bilar har ja sett den sista tiden o de mesta e skrotbilar men de har 1 eller 2 bilar i 80-90 tusen kronors klassen(importerad från tyskland för de priset). Guld klockorna e falska o en av de har en guldkedja som han har köpt för pengar han sparat i tre år. De tar all sorts knark de kan komma över för o slippa rädslan o få stake. De snortar kokain o tar piller o röker brass därav deras tony montana attityd

MR N
Citera
2013-10-15, 11:25
Medlem
Herbalistts avatar
När det gäller Gang crime är hässelby-vällingby på topp. Tensta Rinkeby är dött inte som förrut.
Citera
2013-10-20, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbalistt
När det gäller Gang crime är hässelby-vällingby på topp. Tensta Rinkeby är dött inte som förrut.
Bra där: https://www.flashback.org/t2242740p2 (tensta dött)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in