Citat:
Ursprungligen postat av
interasistmen
Jag vill först och främst börja med att fråga er flitiga postare varför ni inte behärskar det svenska språket ännu?
Jag förmodar att Mi*e G-*-hebru är eritrean och att många fler i tråden är eritreaner. Ni är antagligen födda i Sverige och i tron att samtliga folkgrupper håller ihop i vått och torrt?
Låt mig då säga följande: jag hoppas att de här narkotikaförsäljande ungdomarna skjuter ihjäl varandra. Jag hoppas att ni exileritreaner skjuter ihjäl varandra. Jag hoppas att De misstänkta som greps skjuter ihjäl varandra. Men mest av allt hoppas jag att ni kriminella invandrare lämnar stockholm och låter oss hårt arbetande människor få vara ifred.
Jag är så trött på er Eritreaner som kommer hit och bara förfular min hemstad/land/närsamhälle.
Snälla fly tillbaks - er president kallar efter er hjälp.
Jag tror inte att du fattar grejen kompis.
I Vällingby/Hässelby är det även svenskar, mongoler, romer, syrianer, turkar m fl som bråkar.
Ska de också dö? Ska alla dö?
Hur ska det gå till utan att vi andra påverkas?
Om folk vågade vittna skulle det här lösas snabbt,
polisen borde gå ut i skolorna och be tonåringarna om hjälp, att anonymt lämna tips.
För de vet mer än oss.
Gå runt till grannar/boende i dessa områden och ring på. Folk har nog mkt att berätta.