2013-10-10, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razor-x
När jag körde decan låg jag på strax över 600mg ew och testot 750 ew,,om jag inte minns fel.

Npp strax under 500mg ew och samma på testo prop.

Och inga stora skillnader på kosthållning under respektive kur heller.

Allt är så individuellt, jag binder mer vatten utav susta än enan exempelvis. Disskuterade det med bemgtzz och vi kom fram till att det handlade om stickontervall, så jag bloatar av någon anledning som jag inte minns på E3d jämnfört med nästan noll bloat på e2d.

Kan finnas mycket faktorer som spelar in, man får mest ont i huvudet av att sätta sig in i det djupare!

mvh
Citera
2013-10-10, 06:32
Medlem
Wretch32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Allt är så individuellt, jag binder mer vatten utav susta än enan exempelvis. Disskuterade det med bemgtzz och vi kom fram till att det handlade om stickontervall, så jag bloatar av någon anledning som jag inte minns på E3d jämnfört med nästan noll bloat på e2d.

Kan finnas mycket faktorer som spelar in, man får mest ont i huvudet av att sätta sig in i det djupare!

mvh

Okej! Då kanske vi lämnar det här ämnet innan vi alla åker på ett migrän anfall
Kul att du förklarade lite basic iallafall!

Mvh
Citera
2013-10-10, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32
Okej! Då kanske vi lämnar det här ämnet innan vi alla åker på ett migrän anfall
Kul att du förklarade lite basic iallafall!

Mvh

Livet är enklare i ovisshet och i dumhet!

Mvh
Citera
2013-10-10, 10:11
Medlem
JonDs avatar
Infektioner av nytt märke av Testo E

Har gått på BD Testo E 250mg/ml i ca 9 veckor nu, 2ml injektioner e5d. När dessa närmade sig slut införskaffade jag mig PP Testo E 400mg/ml och gick ner till 1.2ml injektioner.
Det har alltså legat på 500mg e5d konstant.

Efter första injektionen med PP så svullnade mitt lår upp till fotbollsstorlek i 2-3 dagar, det gick dock ner och blev bra rätt snabbt. Hade även regelbunden feber. Antog att jag hade slarvat med hygienen och var riktigt jävla noga med allt, halvt badade i alkowipes, separat uppsugning och injektionsnål.
Satt i andra låret den här gången och efter 2 dagar kunde jag inte gå på benet av smärtan, var till läkare som gjorde blodprover, lagligt med AAS där jag befinner mig, och såg tecken på en infektion i kroppen.

Igår var det dags för ännu en injektion och jag provade då en helt ny vial, ifall att den andra hade blivit kontaminerad. Låret efter första injektionen hade blivit bra igen så jag satt sprutan där och nu har jag ett ben jag knappt kan gå på igen.

Så min fråga är väl om man kan vara känslig emot högre koncentrationer eller liknande? Eller har jag helt enkelt fått en kass batch?
Senast redigerad av JonD 2013-10-10 kl. 11:04.
Citera
2013-10-10, 10:43
Medlem
kool-g-raps avatar
Det är en sak om det bara smärtar, kan vara pga hög koncentration osv, ingen fara egentligen förutom att det smärtar såklart.

En annan femma om man blir röd, svullen och får feber då ska man kasta skiten på direkten!
Citera
2013-10-10, 11:00
Medlem
JonDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Det är en sak om det bara smärtar, kan vara pga hög koncentration osv, ingen fara egentligen förutom att det smärtar såklart.

En annan femma om man blir röd, svullen och får feber då ska man kasta skiten på direkten!

Ja, då är det bara kasta då antar jag.. :/
Citera
2013-10-10, 12:10
Medlem
Feber av Test P första sticket.

tjena gubbs,

skulle hoppa på min kur nu precis och satte första sticket i förgår av test P, allt gick perfekt gick och tränade men dagen efter kunde jag fan inte gå, har aldrig känt denna smärta av ett stick förut (alltid legat på E) + jag hade feber, va uppe i 38 grader, har detta med smutsigt prepp att göra eller "testofeber"? jag har inga problem med snuva+igentäppt näsa eller liknande symtom,

Mvh
Citera
2013-10-10, 12:25
Medlem
frogeyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av necked
tjena gubbs,

skulle hoppa på min kur nu precis och satte första sticket i förgår av test P, allt gick perfekt gick och tränade men dagen efter kunde jag fan inte gå, har aldrig känt denna smärta av ett stick förut (alltid legat på E) + jag hade feber, va uppe i 38 grader, har detta med smutsigt prepp att göra eller "testofeber"? jag har inga problem med snuva+igentäppt näsa eller liknande symtom,

Mvh

Vad äre för testo p? Behöver ju inte ha något samband med sticket. Tycker de flesta har feber, spyr och mår dåligt nu på höstkanten. Att du har ont kan ju va ett dåligt stick
Citera
2013-10-10, 12:35
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av necked
tjena gubbs,

Mvh

Det är testofeber som det låter.
Men ökar febern och du skulle börja bli röd och missfärgad kring injectionsstället så får du gå till doktorn.
Smärtan kan bero på att du är känslig för märket, behöver inte bero på att det skulle vara smutsigt.
Citera
2013-10-10, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frogeyes
Vad äre för testo p? Behöver ju inte ha något samband med sticket. Tycker de flesta har feber, spyr och mår dåligt nu på höstkanten. Att du har ont kan ju va ett dåligt stick

joo det har du rätt i men att det kommer 12-15 timmar efter sticket borde ha någon sammansättning tycker man, det är Svea-Lab.
Citera
2013-10-10, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallpan2
Det är testofeber som det låter.
Men ökar febern och du skulle börja bli röd och missfärgad kring injectionsstället så får du gå till doktorn.
Smärtan kan bero på att du är känslig för märket, behöver inte bero på att det skulle vara smutsigt.

joo det första jag tänkte på själv, febern har gått ner, vettefan om man vågar sätta idag dock angående att få feber igen.. injectionstället va svullet igår som vanligt vad jag förstår så gör propp det mer svullet pga av alcoholmängd i oljan, svullnaden har gått ner nästan helt har absolut inga problem att gå eller något, såklart det är lite stelt..

Mvh
Citera
2013-10-10, 13:03
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Livet är enklare i ovisshet och i dumhet!

Mvh
Så sant det man inte vet lider man inte av..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in