2013-10-09, 12:43
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Och det bästa är att du ligger på samma nivå, sluta flamea pls.

Aldrig.

Citat:
Ursprungligen postat av irken
?
Janna mid är legit, Zekent spelar det bland annat.
Bruiser nidalee är legit också, Flame spelar det. Samma build för övrigt.
Ashe AD-carry är legit.
Jarvan jungle är legit.

Förstår inte problemet ?

Okej, jag skall börja spela karma hybrid för då en spelare börjar köra det så är det legit, grymt.
Jag accepterar det ifall man är bra på gubben och har en aning om hur den fungerar men annars kan man vänta lite.

Bruiser nidalee ser man väl i princip 1 av 30 games, mot en aatrox top? Skulle inte tro det...

Ashe är självklart legit men att köpa och sälja sina items hela tiden är inte legit.

Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Du har ju gett 6 kills? Även om du peelar så hårt ska du undvika att dö så ofta.
Det ger ju inte motståndaren mindre guld för att du dör mer frekvent. Det är ju patch 1.2-tänk all the way,

Haha jag gav de 6 kills? Jag tror att jag vet hur man spelar support.

Svårt att gå 0-0-10 med ett team som det jag hade.
Citera
2013-10-09, 12:54
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel

Okej, jag skall börja spela karma hybrid för då en spelare börjar köra det så är det legit, grymt.
Jag accepterar det ifall man är bra på gubben och har en aning om hur den fungerar men annars kan man vänta lite.

Bruiser nidalee ser man väl i princip 1 av 30 games, mot en aatrox top? Skulle inte tro det...

Ashe är självklart legit men att köpa och sälja sina items hela tiden är inte legit.
Fast det är ju inte direkt samma sak. Spela vad du vill, men du kan ju knappast flamea någon i det där gamet för det va ju inget "Jätte"konstigt. Och, du hade ju själv inte världens bästa game så du borde kanske inte pickat Lulu om du ska argumentera för att dem dog mycket heller.

För övrigt så får man ju faktiskt testa spela "dåliga" match-ups och lära sig, det är knappast att man blir halshuggen för man gör det.. Någonstans börjar alla ju.

Nä - köpa & sälja sina items är inte bra, men reporta henne istället för att klaga här.
Citera
2013-10-09, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Tror du missförstod mig, exempelvis om jag hamnar först pick om min kompis sist, vi kanske gillar att köra bot tillsammans men han vill ha exempelvis vayne, då kan jag picka vayne åt han honom för annars finns det en hög chans att motståndarna pickar den gubben, sedan väljer han en support jag vill ha när det blir hans tur, och alla vinner på det här.
Aha, då förstår jag. Mitt fel!
Citera
2013-10-09, 15:55
Bannlyst
Gillar Jinxtrailern starkt faktiskt. Skönt att se Riot ta tag i kvalitén nu. Börjar se ut som ett riktigt företag för en gångs skull.
Citera
2013-10-09, 17:27
Medlem
Har en liten fundering. Jag har haft samma mmr i princip hela säsongen, legat stabilt mellan silver 1-2. Har alltid fått mellan 15-20 lp för vinst och lite mindre vid förlust. Men sedan en vecka tillbaka så får jag bara runt 7 lp för vinst och -4 vid förlust. Varför då kan man undra?
Citera
2013-10-09, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveensken
Har en liten fundering. Jag har haft samma mmr i princip hela säsongen, legat stabilt mellan silver 1-2. Har alltid fått mellan 15-20 lp för vinst och lite mindre vid förlust. Men sedan en vecka tillbaka så får jag bara runt 7 lp för vinst och -4 vid förlust. Varför då kan man undra?
För du närmar dig guld.
Citera
2013-10-09, 17:47
Medlem
HappyHappenings avatar
någon annan som dcar nu?
Citera
2013-10-09, 18:08
Medlem
" gonna slit your throat "

" gonna throw you under a buss and laugh "

osv...

Welcome to bronze eller vad?
Citera
2013-10-09, 18:39
Medlem
Fallmans avatar
kö över 1 timme för att komma in på west.. O.o^
Citera
2013-10-09, 20:59
Medlem
SleighBellss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
kö över 1 timme för att komma in på west.. O.o^
Satt fast i över 1,5 timme igår kväll, timern var satt på 3 tim men det gick fortare att komma in.

Funderade på att prova rengar men han verkar rätt svårbemästrad, är han en champion som faller av mot slutet, vilka champs är han stark emot och vilka svagheter har han?
Citera
2013-10-09, 21:28
Medlem
123psyks avatar
Ne nu skiter jag i det här spelet tills deras problem är lösta. Orkar inte försöka slåss för att komma till guld (silver 2 promo nu) när jag bara kan spela kvällstid och det alltid är kötid utan dess like. Jävligt tråkigt då jag har en helt ok winrate och förmodligen hade klarat det om det inte vore så mycket störningar på EUW. Men men, inte mycket att göra åt. De som gråter för att servern är nere gör det nog ändå bara gott att ta en paus ett par dagar...
Citera
2013-10-09, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SleighBells
Satt fast i över 1,5 timme igår kväll, timern var satt på 3 tim men det gick fortare att komma in.

Funderade på att prova rengar men han verkar rätt svårbemästrad, är han en champion som faller av mot slutet, vilka champs är han stark emot och vilka svagheter har han?

Kan tyvärr inte mycket om Rengar. Men personligen tycker jag att han är en väldigt stark champ som kan insta-döda en carry från ingenstans. En duktig Rengar är jävligt svårt att möta. Definitivt top 10 soloq champ enligt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in