2013-10-09, 18:52
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rAppmeister
Någon på Xbox360 som är 75+ och kan hosta Rooftop Rumble?
Om du inte vill lira den själv så hade det bara varit snällt att hosta den, invitea mig och sen lämna så tar jag över hostplatsen.

Tror inte det finns ngn 75 + på våran crew
Citera
2013-10-09, 18:55
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rovern
Det är jag som nickar svenssen och jag har tagit mig in på militärbasen, själv dock. Hittade inget plan dock =/

Köpte 391k lägenheten igår. Oerhört värt mödan att samla ihop den summan, nu ska jag bara fylla garaget Vet någon var man hittar motorcykeln med högt styre?

Då tar vi en sväng och hämtar varsitt jaktplan sen då!
Citera
2013-10-09, 19:13
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Kan det bara vara 300 pers i ett crew eller? Ser att flashback-crewet för PS3 har 300 medlemmar och jag hittar ingen "request invite"-knapp.
Citera
2013-10-09, 19:14
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Det låter som en bra plan tycker jag !
Jo precis, jag läste just detta i en kommentar vilket kan vara lika mycket skitsnack som att grisar skulle kunna flyga

Here it goes:
Alfonszo2 minutes ago
@UnwellSkeleton No but it dosent fix character loss or anything like that no ons really knows what it dose. By I was told on the phone from customer supoort that they may return characters tonight

Haha precis. Hoppas han talar sanning bara!
Citera
2013-10-09, 19:17
Medlem
Ber om ursäkt om frågan redan fått svar, men vilket är det snabbaste sättet att tjäna pengar ? Är det uppdragen man får av Simone, Gerald etz eller finns andra effektivare sätt? Är förövrigt lvl 10
Citera
2013-10-09, 19:18
Medlem
MrWalross avatar
EN FRÅGA BOYS

VART FAN KAN JAG HITTA EN FIN KRALLIG VAN?

Har letat i evigheter , vill skaffa en till min 10 bilars garage så jag kan åka runt och skjutsa flashbackmedlemmar =)
Citera
2013-10-09, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adan
Ber om ursäkt om frågan redan fått svar, men vilket är det snabbaste sättet att tjäna pengar ? Är det uppdragen man får av Simone, Gerald etz eller finns andra effektivare sätt? Är förövrigt lvl 10

Ett snabbt sätt är att vara 3-4 pers och köra race. Vissa ger 6-7k till vinnaren och tar bara någon minut.
Citera
2013-10-09, 19:25
Medlem
herrmuss avatar
Delade några riktigt underhållande minuter med två från FB Crew, Crazy Twin/train har jag för mig att en av dom nickade. Den andra... Jeff? Fick bounty på mig plus fyra stjärnor, dessa två herrar plockar upp mig i sin bil och vi drar iväg. Lyckades döda mig själv dock, fast på ett berg. Så efter ytterligare några minuter dyker dessa herrar upp igen, fast i helikopter. Satan så skoj :-D Första gången jag haft uppriktigt sagt kul i MP-delen, det är så värdelöst att inte ha headset :-/

TalkedYeti på XBL!
Citera
2013-10-09, 19:28
Medlem
Morllys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Tror inte det finns ngn 75 + på våran crew

Jag är 110, spelar dock inte på xbox samt jag har inte längre flashback som mitt activa crew.
Citera
2013-10-09, 19:31
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmus
Delade några riktigt underhållande minuter med två från FB Crew, Crazy Twin/train har jag för mig att en av dom nickade. Den andra... Jeff? Fick bounty på mig plus fyra stjärnor, dessa två herrar plockar upp mig i sin bil och vi drar iväg. Lyckades döda mig själv dock, fast på ett berg. Så efter ytterligare några minuter dyker dessa herrar upp igen, fast i helikopter. Satan så skoj :-D Första gången jag haft uppriktigt sagt kul i MP-delen, det är så värdelöst att inte ha headset :-/

TalkedYeti på XBL!

HAHAH jag är crazy twins
Fan vi försökte hämta upp dig på berget med helicoptern med det gick inte att landa så för att undvika döden så fick vi överge dig
Adda mig så kan vi lira mer!
Citera
2013-10-09, 19:36
Medlem
Fooulzs avatar
Hur många levels finns det på survival? jag och tre andra kom till level 9, sen kom helikoptern och pangade ner alla.
Citera
2013-10-09, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Hur många levels finns det på survival? jag och tre andra kom till level 9, sen kom helikoptern och pangade ner alla.

Jag och några spelade igår och kom till level 10, sen kom det upp att vi klarar det, efter det så släpptes alla ut i det fria med lite mer pengar på banken, så antar att det bara går upp till level 10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in