2013-10-09, 06:39
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Violent Duct har blivit nerfad. 3k per runda nu tydligen. Dock så finns det ett annat mission, Rooftop Rumble, där man får 20k per runda och en runda ska tydligen ta 20 sek. Ingen aning om vilken level detta uppdraget dyker upp.

Lite snabbt forskat på google så verkar det vara lvl 75+ mission
Citera
2013-10-09, 06:52
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Lite snabbt forskat på google så verkar det vara lvl 75+ mission

Ah såg det nu. Kollade upp uppdraget på youtube, det är ju riktigt lätt.

http://www.youtube.com/watch?v=z1hkFuyuMNQ
Citera
2013-10-09, 07:05
Medlem
odditys avatar
Kicka-funktionen är ju totalt efterbliven.
Jag blir påhoppad av två nötter som åker omkring och dödar allt, så jag dödar dem såklart så fort de kommer i närheten ...och sen blir jag kickad av "other players."
Var ligger nöjet i att oprovocerat vilja döda alla andra, men när man själv blir skjuten så börjar man hänga läpp och kickar?

Nötter...
Citera
2013-10-09, 07:30
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
Jag blir påhoppad av två nötter som åker omkring och dödar allt, så jag dödar dem såklart så fort de kommer i närheten ...och sen blir jag kickad av "other players."
Var ligger nöjet i att oprovocerat vilja döda alla andra, men när man själv blir skjuten så börjar man hänga läpp och kickar?

Nötter...
Dom borde fixa det där, liiiiiite väl OP tbh.
Citera
2013-10-09, 07:37
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Nu funkar väl spelet helt okej för de flesta verkar det som.
Men är det någon som har detta problemet nedan?

Efter att jag gjort ett uppdrag själv eller med några andra spelare och sedan ska återvända till free mode så hamnar jag antingen helt själv på en server eller med den/de jag gjort uppdrag med.
Om jag sedan söker en ny session disconnectas jag och får återvända till singleplayer.

Det går inte heller att komma in på multiplayer därifrån utan jag måste starta om konsolen och kommer då in direkt på en server med andra spelare.

Lite enerverande att bara kunna köra ett eller några uppdrag och sedan starta om konsolen
Citera
2013-10-09, 08:46
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Ah såg det nu. Kollade upp uppdraget på youtube, det är ju riktigt lätt.

http://www.youtube.com/watch?v=z1hkFuyuMNQ

haha det såg ju inte allt för svårt ut

Lär vara svårt att hitta personer med level 75+ bara
Citera
2013-10-09, 08:50
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Fyfan, kan inte Rockstar föra över Good/Bad Sport till racing-delen av spelet också. I 9 fall av 10 spelar alla mina motståndare som riktiga rövhål. Man tacklas, prejas och tvingar in spelare i spinn.

Samtidigt försöker jag spela sportsligt och ärligt.. Om någon kommer upp bakom mig håller jag mig åt ena sidan så att denna lätt kan passera mig - fast nej. Motståndaren väljer istället att köra in i baken på mig tills någon av oss kraschar eller får spinn.

Racingen borde fördelas beroende på hur aggressivt man kör, så att spelarna som är ute efter att döda får leka radiobilar medan vi lite mer seriösa och med sportsmannaanda får köra mot varandra istället.

Som du själv sa, ger men sig in i leken får man leken tåla.
Dock kan det vara löjligt när en unge blir prejad i början av ett race och då ger upp och börjar i stället krocka med andra för att bevisa sig själv som en ultimat dålig förlorare.
Citera
2013-10-09, 09:01
Medlem
Patch tydligen släppt på PS3 som gör att man inte kan R2a
Citera
2013-10-09, 09:12
Medlem
rAppmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Dom borde fixa det där, liiiiiite väl OP tbh.
Citat:
Ursprungligen postat av oddity

Nötter...

Sålänge ni inte ser en vote så är det anslutningsfel.
Blir ni verkligen vote-kickade så kommer det komma upp en liten ruta som säger "<spelare> blabla vote kick, be nice."
Citera
2013-10-09, 09:13
Medlem
budadis avatar
Det här med crew fattar jag inte, varit med i ngt med typ 150+ medlemmar. Invitar man folk till uppdrag så kommer ingen osvosv. Sen har inte en enda jävel mick. Haha.

Har en fråga också, killen man ringer för att få uppdrag, han som alltid ska ha knark levererat. När fan börjar uppdragen bytas ut? Det är ju nästan identiska uppdrag/samma varenda gång, är rank 15.
Citera
2013-10-09, 09:17
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitman
Patch tydligen släppt på PS3 som gör att man inte kan R2a

Tankar direkt, vet du ifall det är den enda ändringen med patchen? Nåväl den gjorde inget för att min karaktär skulle dyka upp igen åtminstone.
Citera
2013-10-09, 09:19
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av budadi
Det här med crew fattar jag inte, varit med i ngt med typ 150+ medlemmar. Invitar man folk till uppdrag så kommer ingen osvosv. Sen har inte en enda jävel mick. Haha.

Har en fråga också, killen man ringer för att få uppdrag, han som alltid ska ha knark levererat. När fan börjar uppdragen bytas ut? Det är ju nästan identiska uppdrag/samma varenda gång, är rank 15.

Det undrar jag med, är på rank 18 eller 19 men det är samma uppdrag om och om igen.
Sen är det inte så bra betalt heller, två tusen ibland.

Sämsta måste ändå vara när man ska stjäla tankbilen.
Körde med två andra och vi lyckades dra på oss fyra stjärnor.
Efter 25 minuter lyckades vi skaka av oss polisen genom att köra in i en tågtunnel.

Äntligen tänker jag och kör ut ur tunneln och ska ut på motorvägen men lyckas köra fast både lastbil och släp på en refug

Efter att försökt få loss skiten i en kvart fick vi ge upp....Mina medspelare var inte särskilt nöjda med mitt misstag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in