2013-10-08, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Men inte ens jag sprang omkring som en blind höna på lvl 1 . Spelar man igenom tutorial eller använder vett så lär man ju fatta något.

alla är inte pro gamers.. Jag va helt lost i början..
Citera
2013-10-08, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amaxophobia
Tvivlar på att riot menade att släppa ett nytt gamemode, som endast går att spela om någon laddar ner någon skit(som jag förstått det) och gör en lobby, sedan säger dem att man kan bli bannade för det..
Nu har du det på papper också!

http://forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1417072

For the past few months, there's been a team at Riot creating original, experimental game modes for players to check out. The duplicate champion mode - we call it One For All internally - is the first mode from that effort we'll be sharing with you in the future. Featured game modes are intended to be unique short-lived experiences that we'll release regularly, and we're really excited by the possibilities. Cycling new modes will let us work with you guys to create new experiences that would have been difficult to do as permanent game features, and it gives us free reign to go mildly crazy. Also, cycling new modes in and out will allow us to keep these things fresh and focused from a gameplay perspective.
Citera
2013-10-08, 23:07
Medlem
soBres avatar
2 av 3 games förlorade, båda förluster innehöll varsin afk! Första gameat carryade jag ut det till 45min sen ger vi bort en baron och förlorar.

Andra gameat ger en kille bort firstblood och går afk, junglern blir skitsur och går afk 3min. Jävla fittcommunity....
Citera
2013-10-08, 23:59
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malyza
Att just picka någonting åt last pick hatar jag när folk gör, last pick säger oftast så endast för att slippa supporta.

De gångerna jag pickar för last picket, så är det för att man är premade, men ärligt talat så föredrar jag personligen att last picket faktiskt använder chansen att picka någonting som verkligen passar in i matchen, och som är precis vad laget behöver.

Alternativet är om man pickar någon gubbe som är otroligt stark i ens div, bara för att motståndarna inte ska få det, för att man sedan ska kunna ge bort den.
Citera
2013-10-09, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
De gångerna jag pickar för last picket, så är det för att man är premade, men ärligt talat så föredrar jag personligen att last picket faktiskt använder chansen att picka någonting som verkligen passar in i matchen, och som är precis vad laget behöver.

Alternativet är om man pickar någon gubbe som är otroligt stark i ens div, bara för att motståndarna inte ska få det, för att man sedan ska kunna ge bort den.
Det där är svinjobbigt när folk gör, draft finns av en anledning. Finns inget värre än premades som tror de kan picka vad de vill åt varandra, för att te.x slippa supporta.
Citera
2013-10-09, 03:27
Medlem
AIKDaniels avatar
Är det såhär Diamond ska vara? Börjar fan undra

http://www.bilddump.se/bilder/20131009032652-81.224.131.224.bmp
Citera
2013-10-09, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel

Ja det är precis så diamond ska vara.

Citera
2013-10-09, 03:41
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Ja det är precis så diamond ska vara.

"I play janna mid, too tired for anything else"

Ashe köper o säljer items.

Jarvan, "i dont play jungle", säger ingenting i champ select men kläcker ur sig det då vi ska surrenda.

Ashe, säger ingenting under hela gamet

Nidalee lyssnar aldrig.

Det där är inte att man har ett dåligt game.
Citera
2013-10-09, 09:20
Medlem
Repliques avatar
Citat:
"I play janna mid, too tired for anything else"

Ashe köper o säljer items.

Jarvan, "i dont play jungle", säger ingenting i champ select men kläcker ur sig det då vi ska surrenda.

Ashe, säger ingenting under hela gamet

Nidalee lyssnar aldrig.

Det där är inte att man har ett dåligt game.

Och det bästa är att du ligger på samma nivå, sluta flamea pls.
Citera
2013-10-09, 11:38
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
Det där är svinjobbigt när folk gör, draft finns av en anledning. Finns inget värre än premades som tror de kan picka vad de vill åt varandra, för att te.x slippa supporta.

Tror du missförstod mig, exempelvis om jag hamnar först pick om min kompis sist, vi kanske gillar att köra bot tillsammans men han vill ha exempelvis vayne, då kan jag picka vayne åt han honom för annars finns det en hög chans att motståndarna pickar den gubben, sedan väljer han en support jag vill ha när det blir hans tur, och alla vinner på det här.
Citera
2013-10-09, 12:25
Medlem
irkens avatar
Citat:

?
Janna mid är legit, Zekent spelar det bland annat.
Bruiser nidalee är legit också, Flame spelar det. Samma build för övrigt.
Ashe AD-carry är legit.
Jarvan jungle är legit.

Förstår inte problemet ?
Citera
2013-10-09, 12:30
Bannlyst
Citat:

Du har ju gett 6 kills? Även om du peelar så hårt ska du undvika att dö så ofta.
Det ger ju inte motståndaren mindre guld för att du dör mer frekvent. Det är ju patch 1.2-tänk all the way,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in