Citat:
Ursprungligen postat av
Weird.
41212 eller 4231 (2)??
Vilken föredrar ni? och varför
41212 alla dagar i veckan, dels för att jag föredrar två strikers, och yttrarna i 4231 är inte delaktiga alls, vilket lämnar COM + ST ensamma på offensiven i princip.