2013-10-08, 22:03
Medlem
Darw1ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fez
Ska slänga in nåt i mixen till höstens bulk. Funderar mellan 50-75mg dianabol per dag i 5-6v eller 350mg tren a i åtta veckor.

Input? Jag har haft bra effekt av båda men tycker 350mg tren känns lite tunt.

350mg Tren A i veckan då? Jag hoppas verkligen inte att du menar 350mg eod?
Senast redigerad av Darw1n 2013-10-08 kl. 22:06.
Citera
2013-10-08, 22:33
Medlem
razor-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32
Hej Allesammans!

Jag har i mina dagar kört en hel del EQ med väldigt goda resultat och har på senaste tiden börjat funderar på en framtida kur på Deca, och framför allt då NPP. Då EQ & Deca ska ha snarlika egenskaper, men vissa faktorer som ändå skiljer dom båda åt så tänkte jag höra med här på FB.

Ni som har testat Deca/Npp hur upplever ni massökningarna?
Känner ni stor skillnad mellan EQ och Deca/NPP?

Tyvärr har jag utvecklat en del bristningar under mina dagar.
Verkar Decan/NPP elakt mot bristningar?
Jag är givetvis medveten om att det går att styra någorlunda med kosten, men med tanke på att det är ett massökande prepparat så går det inte alltid att undvika till fullo.

Någon här som kombinerat Deca/Tren förut, och hur var det då?

Ber om ursäkt om alla frågor, men när det gäller prepparat som jag aldrig prövat förut så ställer jag hellre en fråga för mycket än en fråga för lite. Hoppas ni respekterar det.

Mvh

Eq och deca är inte jämförbart med npp.Inte som jag reagerade på det iaf.
För det första så hände det man ville ska hända mycket fortare.Drog på mig MYCKET mer vätska på npp än de andra 2 nämnda.

Ett trevligt prepp som jag inte behövde gå upp så högt i dosering på för att få fina resultat.
Inte så mycket för styrka,,men väldigt fin för massa.

Blev helt klart en favorit för mig iaf.

Mvh
Citera
2013-10-08, 23:51
Medlem
YngreHerres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MKMF12
Jag har inhalator och sätter tren eod så kan vara testkanin om hostan skulle uppstå.
Gött! Jag återkommer i frågan när jag får hostan jag med.. ED här så lär ju bli snart
Citera
2013-10-09, 00:07
Medlem
Fezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darw1n
Nej 100mg E2D
Citera
2013-10-09, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darw1n
Alla logikens regler pekar på att han menar per vecka och absolut inget pekar på att han skulle mena eod.

edit: mja, som jag misstänkte
Citera
2013-10-09, 09:55
Medlem
Vad skulle en 500 testo e5d gå på i runt 14 veckor med grammet som front, 1-2 gånger, Med verkty och nolva. Är första kuren och vet inte riktigt hur man räknar ut detta, Mwh
Citera
2013-10-09, 11:05
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ectomorphen
Vad skulle en 500 testo e5d gå på i runt 14 veckor med grammet som front, 1-2 gånger, Med verkty och nolva. Är första kuren och vet inte riktigt hur man räknar ut detta, Mwh

Ursäkta mig om jag är ohövlig nu, men skojar/trollar du? Första kuren, grammet e5d som front? Hade inte rekommenderat någon att sätta mer än 250 första gången. Bättre att höja efterhand om du inte får resultat.
Citera
2013-10-09, 11:28
Medlem
Wretch32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razor-x
Eq och deca är inte jämförbart med npp.Inte som jag reagerade på det iaf.
För det första så hände det man ville ska hända mycket fortare.Drog på mig MYCKET mer vätska på npp än de andra 2 nämnda.

Ett trevligt prepp som jag inte behövde gå upp så högt i dosering på för att få fina resultat.
Inte så mycket för styrka,,men väldigt fin för massa.

Blev helt klart en favorit för mig iaf.

Mvh

Tacksam för svar! Precis vad jag letade efter
Så du upplevde mer vätskeansamlingar på NPP än Deca?
Nej självklart vet jag att Deca inte är något styrkeprepparat hehe.

Mvh
Citera
2013-10-09, 12:26
Medlem
YngreHerres avatar
Citat:
14v x 7 dagar = 98 dagar
98 dagar delat på 5 = 19,något så säg 20.
20 stick med 2 ml(250mg/ml) varje gång = 40ml + 4ml(frontning 2 stick) = 44ml testo e 250mg/ml
5 hela vials eller 44 ampuller
Kör 5 vials och räkna på 500kr flaskan så 2500kr för testot.
Sen 20 kompletta verktyg minst och nolvadex kostar inte mycket..
3000kr högt räknat, lite mer tycker jag du kan lägga så du kan ha letro hemma också =)
Citera
2013-10-09, 13:36
Medlem
razor-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32
Tacksam för svar! Precis vad jag letade efter
Så du upplevde mer vätskeansamlingar på NPP än Deca?
Nej självklart vet jag att Deca inte är något styrkeprepparat hehe.

Mvh
Ja jag band mycket mer vätska på npp än deca.Det stannade av något vid vecka 5-6.Men det är säkert individuellt.
Hursomhelst så tror jag inte att du blir missnöjd om du kör npp och att märket är bra.

Mvh
Citera
2013-10-09, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Ursäkta mig om jag är ohövlig nu, men skojar/trollar du? Första kuren, grammet e5d som front? Hade inte rekommenderat någon att sätta mer än 250 första gången. Bättre att höja efterhand om du inte får resultat.

Bad tyvärr inte om råd, Undrar vad det skulle gå på om någon är vänlig och kan svara på det blir jag glad Kan gärna förklara om det finns något lätt sätt att räkna ut allt på,
Citera
2013-10-09, 16:09
Medlem
Citat:
Bad tyvärr inte om råd, Undrar vad det skulle gå på om någon är vänlig och kan svara på det blir jag glad Kan gärna förklara om det finns något lätt sätt att räkna ut allt på,

Gå in på en shop och gör en lista på vad du behöver för din kur och räkna ut summan för alla varor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in