2013-10-08, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psycholog1st
Kontot med lagnamnet "Kurdistan exist" har nu blivit rapporterat, nämnde även att kontot hade ett record som ska ligga någonstans runt 72-19-64 och länkade samtidigt till videon. Folk har blivit bannade för så mycket mindre. Måste kännas dumt att förlora kontot bara för att du var slarvig.

Sen skulle jag kunna fråga dig om du kan göra en ny video där du köper en spelare som är dyrare än 150 eftersom jag vet att du bara spoofar siffran, hade du försökt köpa någon för 650 så hade det exempelvis inte gått. Sopa.
Anmälde du dig själv när du ändå var i farten?
Citera
2013-10-08, 21:06
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matih
Söker ett ärligt svar från någon här som verkligen testat Reus. Är det Gud själv som stigit ned i en människokropp för att frälsa jorden? Är han alla Fifa-fantasters våta dröm? Och slutligen är han värd sitt pris?

Jag är oerhört tacksam för svar angående denna kompletta svärmorsdröm

/M
Han var helt okej för mig. Om du har råd så ska du definitivt köpa honom. Reus är Reus, liksom.
Citera
2013-10-08, 21:11
Medlem
marcmarocs avatar
Har dom tagit bort funktionen att man kan lägga till spelare som jag vill ska vara med när jag söker squads på futhead?
Citera
2013-10-08, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freakinmajnd
Vafan.. samma sak för mig.. 0 coins. Fan vad detta buggar för alla
Samma här, så dj sugigt!
Citera
2013-10-08, 21:12
Medlem
HestDrickaColas avatar
Ni som bara kör inlägg och nickar in snälla ta er i nacken och släng ut FIFA:t, finns folk som vill spela realistiskt.
Citera
2013-10-08, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Vad händer om jag sätter Hawk på en hunter? Kommer hunterkortet försvinna för alltid?
Japp det gör det jag gjorde det och det första ersätts av det andra
Citera
2013-10-08, 21:15
Medlem
Linkaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Ni som bara kör inlägg och nickar in snälla ta er i nacken och släng ut FIFA:t, finns folk som vill spela realistiskt.

Det är realistiskt.
Citera
2013-10-08, 21:15
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Finns fotbollslag som har som taktik att spela på det sättet du beskriver som orealistiskt. Just saying.
Citera
2013-10-08, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psycholog1st
Kontot med lagnamnet "Kurdistan exist" har nu blivit rapporterat, nämnde även att kontot hade ett record som ska ligga någonstans runt 72-19-64 och länkade samtidigt till videon. Folk har blivit bannade för så mycket mindre. Måste kännas dumt att förlora kontot bara för att du var slarvig.

Sen skulle jag kunna fråga dig om du kan göra en ny video där du köper en spelare som är dyrare än 150 eftersom jag vet att du bara spoofar siffran, hade du försökt köpa någon för 650 så hade det exempelvis inte gått. Sopa.
Hahaha, kollar in i tråden och så kommer du med detta. Fuskare måste du avsky, eller hur? Borde inte vara så svårt att banna dig med hjälp av bilderna du har lagt ut. Hur många tror du det är som har plockat upp Zaha så billigt etc.?

OnT: Har börjat lira lite smått igen, men fortfarande känns det som att väldigt mycket är broken, får hoppas att det fixas i nästa patch.
Citera
2013-10-08, 21:17
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Det är realistiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Finns fotbollslag som har som taktik att spela på det sättet du beskriver som orealistiskt. Just saying.
Visst? Fri yte i mitten, passa ut, inlägg och nicka.

Jävla fitthorspel. Finesskott är så tråkigt fittigt jävla OP. En idiot med grundkunskaper kan göra ett bättre jävla spel. Hur fan kan jag slösa mina pengar på detta skit
Citera
2013-10-08, 21:19
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Visst? Fri yte i mitten, passa ut, inlägg och nicka.

Jävla fitthorspel. Finesskott är så tråkigt fittigt jävla OP. En idiot med grundkunskaper kan göra ett bättre jävla spel. Hur fan kan jag slösa mina pengar på detta skit
Håll ut till patchen på onsdag. Spelet kommer bli så gudomligt. Inga buggar alls och inget att störa sig på.

Citera
2013-10-08, 21:20
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Håll ut till patchen på onsdag. Spelet kommer bli så gudomligt. Inga buggar alls och inget att störa sig på.

Gudomligt? Då blir det svårt. Detta spel är äckligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in