2013-10-08, 19:15
Medlem
PixelPiratens avatar
Kan någon vänlig själ länka till det officiella Flashback crew på Xbox 360?
Citera
2013-10-08, 19:31
Medlem
Någon mer än jag som saknar lite fler spellägen, t.ex. Cops 'n Crooks?
Citera
2013-10-08, 19:33
Medlem
Autoziones avatar
Någon som har spelat Lesters uppdrag där man skall stjäla en helikopter? Det är fan helt jävla omöjligt. För det första har Rockstar gjort så att NPC automatiskt har aimbot trots att de är bakom skydd och skjuter blindfire och för det andra följer det efter en fiendehelikopter och där kan man inte ens låsa siktet på de som sitter i den och skjuter. Fuck off!
Citera
2013-10-08, 19:37
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gold
Kanske vart uppe tidigare men:

Någon som rånat bank än? Läste lite innan att man var tvungen att ha en ganska hög rank samt ha en egen lya för planering...
Att kunna planera och utföra kupper är något som Rockstar kommer att patcha in vid senare tillfälle, och är alltså ingenting som går att göra nu. I dagsläget får vi nöja oss med att råna småbutiker.
Citera
2013-10-08, 19:42
Medlem
kaffelattes avatar
Hallå alla gangsters!
Jag startade en kanal på IRC så vi kan livechatta under tiden vi spelar! Tänkte det var en bra idé.
http://webchat.quakenet.org/?channels=flashbackcrew&uio=OT10cnVlJjEyPXRydWU62
klicka länken och skriv bara in vad ni heter på GTA så kan man snacka där!

Och till snubben jag mötte online nyss!
Fett kul att dra och tjåla plan på militärfältet! Skrattade så in i helvete när du kom och hovrade över mig helt random i stan för att plocka upp mig!
Citera
2013-10-08, 19:42
Medlem
Demandos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Varför spelar alla Grand Theft Auto: Online med det enda målet att tjäna pengar?

Personligen spelar jag enbart för att det är kul. De intjänade pengarna ser jag enbart som en bonus. Hade jag inte haft roligt när jag spelade hade jag valt något annat spel istället, då spelets enda syfte är att underhålla.

Bästa inlägget i denna tråd. Håller helt med, har spelat om 3 gubbar sammanlagt, visst är det lite trist att förlora progress men det är fortfarande sjukt kul att spela.
Citera
2013-10-08, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Någon som har spelat Lesters uppdrag där man skall stjäla en helikopter? Det är fan helt jävla omöjligt. För det första har Rockstar gjort så att NPC automatiskt har aimbot trots att de är bakom skydd och skjuter blindfire och för det andra följer det efter en fiendehelikopter och där kan man inte ens låsa siktet på de som sitter i den och skjuter. Fuck off!
jag och en kompis gjorde det, vi hoppade i helikoptern och lyfte tills vi såg att helikoptern kom mot oss då landa vi och sköt ner den med automat vapen
Citera
2013-10-08, 19:47
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Håller med om precis allt. Det finns heller ingen anledning att göra heists för pengar när man kan exploita skiten ur vissa uppdrag och dra in miljoner hur lätt som helst.

Frågan är väl varför i helvete man hellre nöter samma grej gång på gång för att tjäna cash istället för att köra heists som troligtvis är "kul". Fattar fan inte folk som grindar och utnyttjar exploits men ni får väl skylla er själva sen när ni säger "öööh spelet e så enformit å va ska man me massa cash till bööhhhöhö"...

Det är inte meningen att du ska överleva att motståndaren tömmer ett magasin i ryggen på dig. Lär dig att använda cover eller sluta klaga. Sen är det väl tråkigt om ni har problem när ni försöker spela med era vänner men det kan väl inte vara någon överraskning när onlineläget har strulat sen release?
Citera
2013-10-08, 19:48
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Har dom tagit bort autoaim??? Dessutom jävligt tråkigt att dom släpper ett spel som har många buggar som låter en del ta del av men inte andra (violent duct farm cough cough)
Citera
2013-10-08, 19:49
Medlem
rasmusens avatar
Någon som vet om det krävs något speciellt för att få vissa uppdrag, förutom rätt nivå på gubben? Tänker på det där "violent dutch" (?) och "Base Invaders" som Gerald och Ron ska ge ut. Har aldrig fått dessa trots att jag ringt och tjatat en hel del, kan det bero på att man måste göra alla andra uppdrag dom har att erbjuda?

Btw, märkligt och tråkigt att folk fortfarande har problem att spela. Har spelat de senaste tre dagarna non-stop utan det minsta bekymret.
Citera
2013-10-08, 19:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Frågan är väl varför i helvete man hellre nöter samma grej gång på gång för att tjäna cash istället för att köra heists som troligtvis är "kul". Fattar fan inte folk som grindar och utnyttjar exploits men ni får väl skylla er själva sen när ni säger "öööh spelet e så enformit å va ska man me massa cash till bööhhhöhö"...

Det är inte meningen att du ska överleva att motståndaren tömmer ett magasin i ryggen på dig. Lär dig att använda cover eller sluta klaga. Sen är det väl tråkigt om ni har problem när ni försöker spela med era vänner men det kan väl inte vara någon överraskning när onlineläget har strulat sen release?

Pvp i gtao är ju bedrövligt. Ingen har påstått att man ska överleva ett magasin i ryggen. Ingen har påstått att man hellre grindar samma uppdrag än heists. Fler frågor?

Kom på en till värdelös grej: Passive mode. Vad fan är grejen? Är det meningen att man ska ta skydd mellan en massa saker så idioter inte ska kunna preja dig med bilen? Och varför kan folk skjuta dig när du sitter i en bil? Finns ju liksom 100 sätt att döda någon på.
Senast redigerad av Ped-Ober 2013-10-08 kl. 19:57.
Citera
2013-10-08, 19:58
Medlem
Fan va tråkigt med delen att andra spelare bara kan kicka en si o så, visst en sak om man missköter sig det kan jag gå med på, inte bara för att dem är dåliga förlorare....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in