Citat:
Ursprungligen postat av
3pe
jag har nu köpt engångsgrillar och ett par simglasögon.
jag kommer använda det lilla badrummet som är 1x1 meter och 2.5 meter högt och ställa en grill på toaletten och den andra på handfatet och jag kommer lägga mig på golvet.
ska jag först tejpa igen alla läckor och tända grillarna och sedan vänta 10 minuter och sedan kliva in i det rökiga rummet och snabbt tejpa igen springorna i dörren och bara lägga mig på golvet eller ska jag vädra ut lite rök först innan jag går in?
finns det en nackdel med att lägga sig på golvet? att allt stiger uppåt eller nåt
jag hoppas det inte tar längre än 3-4 timmar för att verkställa allt för det är tiden jag har på mig.
Lägg ned.
Ta 1 fucking steg bakåt och tänk.
Tror du på fullaste allvar att du gör någon en tjänst genom o ta livet av dig?
Vet du hur misslyckad och förstörd din mamma kommer att känna sig? Pengarna lånen det är bara skit skulle din mamma läsa denna tråd skulle hon grina ögonen ur sig.
Fattar du inte att du inte ens låter din mamma att få försöka hjälpa dig.
Tänk inte på pengar det kommer o går det vet ju du som haft gott om dom.
Din mamma löser säkert någon längre avbetalningsplan på lånet du tagit i hennes namn oavsett om det är ett bedrägeri eller svek så är det din skyldighet att åtminstone ge din mamma chansen att förlåta dig och hjälpa dig.
Tycker du inte hon e värd det så fan dränk dig samtidigt, knacka på hos alla grannar o säg du har stopp i avloppet o låna kaustiksoda o häll i badvattnet o försök dränk dig samtidigt som du gasar.
Tror du på fullaste allvar att din mamma kommer att kunna ha en enda bra dag efter du dödat dig själv som hon inte tänker på vad hon gjort för fel o varför du inte kom till henne?
Har du lust o snacka så pm mig jag är rätt bra o snacka med i bland