2012-07-04, 19:09
Medlem
FBMinchias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellastjarna
Alla som säger att man kan ta och bli nån annan. Man kan inte bli vem man vill. Mina viljor är krossade för länge sedan. Det är helt orealistiskt att bli lycklig.
Ungefär som att det är helt orealistiskt att dra in jackpotvinsten på joker.
Spelar man så har man chansen. Är du ung ännu så har du noll koll på vad som kommer hända dig om trettio år.

Ont: Trodde inte det fanns såna djur som smärtfria självmord. Har alltid funderat över hagelbössa, etc, men det där med flödder och grill var ju en tanke. Krävs lite vilja att stanna kvar alltefter det verkar, dock.
2012-07-05, 08:12
Medlem
Brb-Toas avatar
2012-07-05, 09:33
Medlem
Skär dig med rakblad i handleden och lägg armen i ljummet vatten, det är ganska smärtfritt, det känns inte så mycket att skära sig i handleden.
Lägg armen i tex en vill på golvet där du kan sitta.
Sen vänta.
Svimma.
Dö.
2012-07-05, 23:32
Medlem
unawares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeywood
Jag kan inte fortsätta leva, jag vill inte fortsätta leva jag saknar mitt ex så mycket men hon vill aldrig ha mig tillbaka, det har gått flera månader och det blir inte bättre, jag klarar inte av det här, jag har haft separationsångest sen jag var liten, kanske 5-6 år och det här tar livet av mig men jag vågar inte, jag vill bara dö.

Jag är nog fel person att skriva men detta liv är den enda chans man har. Du har makten att göra skillnad i ditt och andras liv samt bestämma om hur andra ska påverka ditt.

Är så jävla trött att folk bara säger att de "vill ta självmord", precis som om det vore en medicin mot livet. Det är själviskt och dumt att slänga ur sig det sådär, vill man ha uppmärksamhet och/eller omtanke så kan man vända sig till relaterad eller psykolog och söka stöd.
Senast redigerad av unaware 2012-07-05 kl. 23:49.
2012-07-08, 01:54
Medlem
Displaceds avatar
Så roligt med folk som inte fattar att tråden är 3 år gammal och att TS inte skrivit ett inlägg sedan mitten på 2011.
2012-07-08, 17:48
Medlem
unawares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Så roligt med folk som inte fattar att tråden är 3 år gammal och att TS inte skrivit ett inlägg sedan mitten på 2011.

Haha, sant. *busted*
Faktum är att folk fortfarande läser den, så dessa inlägg kan vara nyttiga för andra som vill skapa liknande trådar. Så länge det inte är off topic som ovanstående.
2013-10-08, 18:21
Medlem
jag har nu köpt engångsgrillar och ett par simglasögon.

jag kommer använda det lilla badrummet som är 1x1 meter och 2.5 meter högt och ställa en grill på toaletten och den andra på handfatet och jag kommer lägga mig på golvet.

ska jag först tejpa igen alla läckor och tända grillarna och sedan vänta 10 minuter och sedan kliva in i det rökiga rummet och snabbt tejpa igen springorna i dörren och bara lägga mig på golvet eller ska jag vädra ut lite rök först innan jag går in?
finns det en nackdel med att lägga sig på golvet? att allt stiger uppåt eller nåt

jag hoppas det inte tar längre än 3-4 timmar för att verkställa allt för det är tiden jag har på mig.
Senast redigerad av 3pe 2013-10-08 kl. 18:28.
2013-10-08, 19:07
Medlem
PowerDaltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3pe

jag kommer använda det lilla badrummet som är 1x1 meter och 2.5 meter högt och ställa en grill på toaletten och den andra på handfatet och jag kommer lägga mig på golvet.

ska jag först tejpa igen alla läckor och tända grillarna och sedan vänta 10 minuter och sedan kliva in i det rökiga rummet och snabbt tejpa igen springorna i dörren och bara lägga mig på golvet eller ska jag vädra ut lite rök först innan jag går in?
finns det en nackdel med att lägga sig på golvet? att allt stiger uppåt eller nåt

jag hoppas det inte tar längre än 3-4 timmar för att verkställa allt för det är tiden jag har på mig.
Lägg ned.

Ta 1 fucking steg bakåt och tänk.
Tror du på fullaste allvar att du gör någon en tjänst genom o ta livet av dig?
Vet du hur misslyckad och förstörd din mamma kommer att känna sig? Pengarna lånen det är bara skit skulle din mamma läsa denna tråd skulle hon grina ögonen ur sig.
Fattar du inte att du inte ens låter din mamma att få försöka hjälpa dig.
Tänk inte på pengar det kommer o går det vet ju du som haft gott om dom.
Din mamma löser säkert någon längre avbetalningsplan på lånet du tagit i hennes namn oavsett om det är ett bedrägeri eller svek så är det din skyldighet att åtminstone ge din mamma chansen att förlåta dig och hjälpa dig.

Tycker du inte hon e värd det så fan dränk dig samtidigt, knacka på hos alla grannar o säg du har stopp i avloppet o låna kaustiksoda o häll i badvattnet o försök dränk dig samtidigt som du gasar.

Tror du på fullaste allvar att din mamma kommer att kunna ha en enda bra dag efter du dödat dig själv som hon inte tänker på vad hon gjort för fel o varför du inte kom till henne?

Har du lust o snacka så pm mig jag är rätt bra o snacka med i bland
2013-10-08, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3pe

Vore tråkigt om det kommer ut rök igenom din dörr, för då lär ju någon larma. Varför inte bara skära dig i armarna och låta dom ligga i blött vatten.
2013-10-09, 10:19
Medlem
Carelesss avatar
Inget för Psykologi.

Lås på.

/Mod
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto