2013-10-08, 12:05
Medlem
Någon som har testat IF-Lukaku? Är han värd att spela med? Fick honom nyss i ett pack, vet inte om jag ska sälja nu eller testa honom först. Men är inte så sugen på att spela med ett engelskt lag.
Citera
2013-10-08, 12:18
Medlem
Sokans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addiz
Tja!
Någon som sitter inne på ett bra andralag för ca 30 000 coins på ps3. Inget BPL för det har jag redan .

Crossa på Llorente. Benat på hörnor. Målvakten har punches så tryck Y på hörnor.

Detta lag går inte och förlora med!

http://www.futhead.com/14/squads/1011352/
Citera
2013-10-08, 12:43
Medlem
En LM och en RM i BPL som är bra på inlägg? Under 3k måste dem kosta.

Är de Jarvis som gäller på vänsterkanten eller?
Citera
2013-10-08, 12:47
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokan
Det är den bästa Brasilien anfallaren + att han är kung + att han gjorde 2 mål så folk tror han får IF
Efter Neymar alltså? Är han så bra? Satan. Han måste jag spara till.
Citera
2013-10-08, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chino07
Någon som har testat IF-Lukaku? Är han värd att spela med? Fick honom nyss i ett pack, vet inte om jag ska sälja nu eller testa honom först. Men är inte så sugen på att spela med ett engelskt lag.

Han kan ju vara värd att testa, men själv hade jag hellre sålt honom för dyra pengar än att bygga ett lag runt honom.
Citera
2013-10-08, 14:01
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Efter Neymar alltså? Är han så bra? Satan. Han måste jag spara till.

Du får inte ut allt av neymar som anfallare, han är för klen. Jag körde honom först som anfallare men sen som com och där vart han underbar
Citera
2013-10-08, 14:39
Medlem
dannyWs avatar
Vad tror ni om att bygga detta? http://www.futhead.com/14/squads/1014341/ Ändringar? Har runt 100k till att röra mig med.
Citera
2013-10-08, 14:57
Medlem
art.vandelays avatar
Under nätspelsinställningar kan man välja matchningsalternativ. Om man väljer att aktivera platstjänster kommer man att möta spelare som befinner sig nära där man befinner sig, vilket påverkar prestandan i spelet. Är detta nytt för i år? Någon som prövat att avaktivera platstjänsten, påverkas spelet negativt isf?
Citera
2013-10-08, 14:59
Medlem
Fyfan vad man avskyr detta spelet i bland.. Jag ogillar ju redan deras system med DNF för den fungerar inte 100% (du får t.ex DNF när matchen är avblåst om du stänger ner spelet, men man har en idiot till motståndare som inte vill trycka a så man slipper se mållägena osv)

Har hänt mig att man spelat mesta av första halvlek sen stänger motståndaren av och man får typ inga coins och ens kontrakt går ut... Samtidigt la jag märke till att konstigt nog har mina spelare som jag vilade inte fått rested alls..

Sen verkar det som det finns feldömdastraffar i skitspelet också.. Ledde med 1-0 efter första, jag kastar bort många bra lägen... I andra får han straff utan att jag trycker på EN knapp... Min spelare bara springer förbi tar bollen från fötterna på han (dom krockade inte heller, kollade även repris p ådet..) så blåser domaren STRAFF wtf??

Skapar återigen lägen, men sätter ju typiskt inte dom, men till sist får jag in 2-1... står 90 min sen och jag attackerar med 2 tilläggsminuter.. tappar boll han får den... Man tycker redan då att borde inte tiden vara ute vid detta laget i med det bara är 2.. han skickar ett typiskt inlägg.. han får träff, målvakten boxar bort den till moståndaren (som han alltid gör känns det som nu -.-) och han sätter 2-2 i öppet mål och matchen avblåst...

den domaren bör fan aldrig få döma en match igen efter att blåst mig där... Och dom som skapade spelet bör heller aldrig få göra spel igen när dom gör inlägg så OP.. (är inte seriös med de sista.. Eller ja spelskaparna får ju gärna leta sig ett nytt jobb som inte fixat inläggs problemet än...)
Citera
2013-10-08, 15:05
Medlem
greenday0208s avatar
Hur tror ni detta laget kommer stå sig deffensivt? Mittfältet är ju ganska så offensivt ändå :/
http://www.futhead.com/14/squads/1015014/
Citera
2013-10-08, 15:09
Medlem
Lidltyrannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Fyfan vad man avskyr detta spelet i bland.. Jag ogillar ju redan deras system med DNF för den fungerar inte 100% (du får t.ex DNF när matchen är avblåst om du stänger ner spelet, men man har en idiot till motståndare som inte vill trycka a så man slipper se mållägena osv)

Har hänt mig att man spelat mesta av första halvlek sen stänger motståndaren av och man får typ inga coins och ens kontrakt går ut... Samtidigt la jag märke till att konstigt nog har mina spelare som jag vilade inte fått rested alls..

Sen verkar det som det finns feldömdastraffar i skitspelet också.. Ledde med 1-0 efter första, jag kastar bort många bra lägen... I andra får han straff utan att jag trycker på EN knapp... Min spelare bara springer förbi tar bollen från fötterna på han (dom krockade inte heller, kollade även repris p ådet..) så blåser domaren STRAFF wtf??

Skapar återigen lägen, men sätter ju typiskt inte dom, men till sist får jag in 2-1... står 90 min sen och jag attackerar med 2 tilläggsminuter.. tappar boll han får den... Man tycker redan då att borde inte tiden vara ute vid detta laget i med det bara är 2.. han skickar ett typiskt inlägg.. han får träff, målvakten boxar bort den till moståndaren (som han alltid gör känns det som nu -.-) och han sätter 2-2 i öppet mål och matchen avblåst...

den domaren bör fan aldrig få döma en match igen efter att blåst mig där... Och dom som skapade spelet bör heller aldrig få göra spel igen när dom gör inlägg så OP.. (är inte seriös med de sista.. Eller ja spelskaparna får ju gärna leta sig ett nytt jobb som inte fixat inläggs problemet än...)

Du förlorade en match på otur och du kritiserar spelet hur gammal e du 13?
Citera
2013-10-08, 15:16
Medlem
htsolna08s avatar
Hur länge får man daily gifts?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in