2013-10-08, 14:33
Medlem
mrdoktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebelle
Älskar att du svarar på din egen fråga i samma inlägg. Den vita texten/tagen efter användarnamnet visar vilket crew du tillhör
Jag kom på det några minuter efter jag skrivit inlägget, hoppades på att ingen skulle märka det nu när den var flera sidor bort. Whoco på mig själv.

Går det inte ändra Flashback Crewts tag till något annat?
Citera
2013-10-08, 14:33
Medlem
galeloss avatar
kan man hosta violent duct flera gånger?
Citera
2013-10-08, 14:35
Medlem
SalamiSlams avatar
Är det möjligt att stänga av meddelandena man får uppe i vänstra hörnet? Jag vet faktiskt att om jag har mer än 5000$ på mig så kan någon sno dem av mig, eller att jag blir belönad för att vara en "good sport"!
Citera
2013-10-08, 14:35
Medlem
Fooulzs avatar
Lägger en liten update igen då!

Jag kan hosta Violent Duch (Uppdrag som ger bra xp+pengar). Vi behöver just nu en eller två till (Playstation 3)

Eftersom att det är patchat tipsar jag er om att kolla på den HÄR videon för att veta hur man ska spela om uppdraget flera gånger om.

Skype vore ett plus i kanten men inte ett måste.
Citera
2013-10-08, 14:38
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalamiSlam
Är det möjligt att stänga av meddelandena man får uppe i vänstra hörnet? Jag vet faktiskt att om jag har mer än 5000$ på mig så kan någon sno dem av mig, eller att jag blir belönad för att vara en "good sport"!
Jag är nästan helt säker på att jag har sett ett "Disable tutorial" eller liknande någonstans bland inställningarna, men när jag går tillbaka för att leta hittar jag ingenting. Det enda jag hittar är "Disable tooltips", och det verkar inte ens ha någon märkbar effekt på spelet.
Citera
2013-10-08, 14:39
Medlem
ArischManns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galelos
kan man hosta violent duct flera gånger?
Ja men efter man tryckit på like/dislike ska man trycka på RT rätt snabbt och inte A.
Citera
2013-10-08, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Lägger en liten update igen då!

Jag kan hosta Violent Duch (Uppdrag som ger bra xp+pengar). Vi behöver just nu en eller två till (Playstation 3)

Eftersom att det är patchat tipsar jag er om att kolla på den HÄR videon för att veta hur man ska spela om uppdraget flera gånger om.

Skype vore ett plus i kanten men inte ett måste.

När ska vi lira är hemma om ungefär 10 minuter.
Citera
2013-10-08, 14:40
Medlem
Vickejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Hittar inte någon som heter Punitivebeast8. Lirar du ps3?
Joo.. såg nu att det var Ps3 ni lirade... sög ju :/
Citera
2013-10-08, 14:43
Medlem
Fru.Lindholms avatar
Kan man SNÄLLA GODE UNIVERSUM muta alla äcklen för alltid, eller måste man muta en i taget?
Citera
2013-10-08, 14:43
Bannlyst
Hur spelar man violent duct? Har inte hittat skitet
Citera
2013-10-08, 14:45
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru.Lindholm
Kan man SNÄLLA GODE UNIVERSUM muta alla äcklen för alltid, eller måste man muta en i taget?
Håll nere Select/Back -> Chat -> No one.
Det fungerar dock tyvärr inte i lobbyn.
Citera
2013-10-08, 14:48
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArischMann
Ja men efter man tryckit på like/dislike ska man trycka på RT rätt snabbt och inte A.
Går det inte att köra Violent Duct igen om man spelat det tidigare? Om inte, kommer det något likvärdigt uppdrag som man också kan tjäna mycket pengar på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in