2013-10-08, 12:35
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Tjena.. Crazy twins här

Såg precis rockstars "meddelande" ingame att om man torskat en karaktär så ska man bara vänta så kommer den tbx. DETTA EFTER ATT JAG SKAPAT EN NU GUBBJÄVEL efter att ha torskat min 19 lvlare

Är ganska förbannad .. Hur som helst, förmodligen sabbade jag min chans att få tillbaks gubbjäveln..

OKEJ, nu ska jag leva som en jude med min nya karaktär! DET BLIR ATT POWERLEVLA till 20 lvl och spara ALL CASH, ngn som vet hur mkt tid det kan ta?
Grabbar på LIVE, kom så powerlevlar vi snabbt, fyfan va man är arg....

Varför kollade du inte det innan du prompt skulle göra en ny gubbe? Du har ju förmodligen sett i forumet att det drabbat andra och vad vi sagt om det.
Du tänker alltså börja göra ännu en ny gubbe innan R* uttalar sig ytterligare samt riskera att förlora den också och behöva bli förbannad på nytt?

Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Hur orkar ni som blir av med gubbar börja om från början????

Jag är en utav få som inte börjar på en ny innan dom fastställt orsaken.
Citera
2013-10-08, 12:35
Medlem
Varför ska alla ha så bråttom med att levla och tjäna pengar? Njut av livet istället.
Citera
2013-10-08, 12:39
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Tjena.. Crazy twins här

Såg precis rockstars "meddelande" ingame att om man torskat en karaktär så ska man bara vänta så kommer den tbx. DETTA EFTER ATT JAG SKAPAT EN NU GUBBJÄVEL efter att ha torskat min 19 lvlare

Är ganska förbannad .. Hur som helst, förmodligen sabbade jag min chans att få tillbaks gubbjäveln..

OKEJ, nu ska jag leva som en jude med min nya karaktär! DET BLIR ATT POWERLEVLA till 20 lvl och spara ALL CASH, ngn som vet hur mkt tid det kan ta?
Grabbar på LIVE, kom så powerlevlar vi snabbt, fyfan va man är arg....

Det blir väl ett övervägande det där.
Jag hade en level 20 som försvann, men som tur var så hade jag kvar mina pengar. Jag väntade någon dag för att se ifall den kom tillbaka och vissa har uppenbarligen väntat i flera dagar utan resultat, så vill man strunta i att spela i eventuellt flera dagar och hålla tummarna för att den kanske kommer tillbaka eller vill man hellre spela? Jag själv valde det senare. Om jag hade varit på level 40-50 så hade jag troligtvis väntat.
Citera
2013-10-08, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tWistish
nu berättar du hur omedelbart!

Violent Duct, kör idag också
Citera
2013-10-08, 12:48
Medlem
BattleBuddhas avatar
Bara jag som har problem att komma ut online? Får bara session timed out meddelande hela tiden.
Citera
2013-10-08, 12:54
Medlem
Nateriouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Bara jag som har problem att komma ut online? Får bara session timed out meddelande hela tiden.

Prova att gå in via story mode. Alltså, switcha din karaktär till online. Fungerar alltid för mig då även när andra har problem.

Någon som vill spamma survival mode boneyard om ca 30min? Är så trött på alla noobs som ställer sig utanför huset så alla dör på nivå 7
Citera
2013-10-08, 12:58
Medlem
Mooseman2007s avatar
Ni som köper lägenheter med platser för 6 bilar i garaget, tror ni det räcker för att planera heists?
Citera
2013-10-08, 12:59
Medlem
SilentVictorys avatar
Vad tusan är detta... Ska man inte få behålla vapnen man plockar upp i survival mode?
Spelade igår och plockade upp en del, nu när jag startar spelet för dagen så är de vapnen borta. Men alla mina andra har jag kvar, samma alla pengar.
Citera
2013-10-08, 13:00
Medlem
HestDrickaColas avatar
Tänkte bjuda på lite bilder från Snapmatic, hoppas ni tycker om det =)

Citera
2013-10-08, 13:00
Medlem
PUSClFERs avatar
I trailern för Grand Theft Auto: Online förklarade Rockstar att man skulle kunna skapa sina egna banor/uppdrag. Vet vi när denna funktion kommer läggas till? (För den finns väl inte i spelet ännu?)
Citera
2013-10-08, 13:14
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
I trailern för Grand Theft Auto: Online förklarade Rockstar att man skulle kunna skapa sina egna banor/uppdrag. Vet vi när denna funktion kommer läggas till? (För den finns väl inte i spelet ännu?)
De sade att detta och heists skulle komma ett par veckor efter release, men då de haft problem med servrarna bland annat så gissar jag att vi inte får detta förän i slutet på oktober.
Citera
2013-10-08, 13:14
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER

Dessa updates kommer snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in