2013-10-08, 09:15
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westwood
Råkar du sitta på någon lista där man kan tillgå dessa stats för samtliga bilar?

Här har du en lista med statistik (bläddra ner på sidan)

http://www.ign.com/wikis/gta-5/Vehicles

Själv så kör jag på Gauntlet, Vapid Sandking och Schyster Fusilade.
Citera
2013-10-08, 09:22
Medlem
Icecold10s avatar
Har de fixat problemet med raderade gubbar?
Citera
2013-10-08, 09:28
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecold10
Har de fixat problemet med raderade gubbar?

Nej, R* håller fortfarande munnen helt tyst.. Jag börar misstänka att få tillbaka gubbar är inte prio 1 för dom, tror dom och jobbar minst lika mycket på att stoppa alla dessa exploits.. Men andra ord repetera uppdrag.

Såhär skriver dom i mail, alla får samma så det är bara ett auto-reply.

Notera föjande.

Please note that our Technical Support Representatives do not have further information at this time about lost data for individual accounts, and are not currently able to restore progress. We apologize in advance for any inconvenience this may cause, and recommend subscribing to the article for all updates about restoration.
Senast redigerad av Rival 2013-10-08 kl. 09:32.
Citera
2013-10-08, 09:34
Medlem
Rivals avatar
Senaste update från R*

Updated 10/8/13: If you have previously created a character but see an empty character selection screen when entering GTA Online, please back out to GTAV Story Mode and try re-entering GTA Online through the pause menu (repeat or wait until Rockstar cloud servers are back up). Do not create a new character in the empty slot where your character should be.

If you receive the message 'The Rockstar Cloud Servers Are Unavailable', please return to GTAV Story Mode and follow the steps above. Please do not press “Retry” on the message and do not proceed online with saving disabled, as this may lead to overwriting your existing character.

We apologize for this inconvenience and are working on a permanent fix for these issues
Senast redigerad av Rival 2013-10-08 kl. 09:40.
Citera
2013-10-08, 09:46
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messiasibid
Då har man slagit till på lyxiga lyan Weazel Plaza apt 101 Ett fint residens, välkomna att supa whiskey och röja runt och insupa den magnifika vyn över staden! Och självklart fint tillhåll för planering av illdåd.

Har en fråga dock hade knapert om stålar efter köpet och fick då tven avstängd,radion då jag inte betalt hyran...bitterfitta till hyresvärd. Nu har jag slantarna men hur betalar jag hyran så residenset börjar fungera som det ska? Man vill ju kunna leva ett drägligt liv.
Är det Xbox du lirar? Isåfall vill jag komma och duscha.
Citera
2013-10-08, 09:48
Medlem
Icecold10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Senaste update från R*

Updated 10/8/13: If you have previously created a character but see an empty character selection screen when entering GTA Online, please back out to GTAV Story Mode and try re-entering GTA Online through the pause menu (repeat or wait until Rockstar cloud servers are back up). Do not create a new character in the empty slot where your character should be.

If you receive the message 'The Rockstar Cloud Servers Are Unavailable', please return to GTAV Story Mode and follow the steps above. Please do not press “Retry” on the message and do not proceed online with saving disabled, as this may lead to overwriting your existing character.

We apologize for this inconvenience and are working on a permanent fix for these issues

Fick också det där mailet, ska se om gubben är tillbaka när man kommer hem.
Citera
2013-10-08, 09:52
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecold10
Fick också det där mailet, ska se om gubben är tillbaka när man kommer hem.

Räkna tyvärr inte med det, den infon dom gick ut med nu har vi redan spridit till varandra inom communityn flera dagar innan dom själva säger något... Alltså att inte göra en ny gubbe i samma slot osv, fortfarande får vi ingen bekräftelse på ifall dom är borta för alltid.. Hur det funkar med Social Club när gubben även är helt borta därifrån med bara stats ifrån cash kvar. Och jag vet att många redan testat det sättet dom sa att vi skulle göra nu fortsätta tills vi får fram gubben igen, jag vet då ingen som lyckats trolla tillbaka sin gubbe genom att starta om.. Men ska också hålla tummarna så får vi se, fram med trollstav o hatt
Citera
2013-10-08, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Nöta survival 4pers , är det snabbaste sättet nu att dra in stålarna lr?

Klarade till lvl 10 igår, fick 20 lakan!
hade innan klarat fram till och med "runda 8/9 flera gånger, drog totalt in över 40 K!
Citera
2013-10-08, 10:04
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma12360
Klarade till lvl 10 igår, fick 20 lakan!
hade innan klarat fram till och med "runda 8/9 flera gånger, drog totalt in över 40 K!

Hur startar man en survival session då?
Citera
2013-10-08, 10:11
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
Hur startar man en survival session då?
När du är level 15 så ger Trevor dig det uppdraget. Innan dess måste du joina via någon kompis eller nåt.
Citera
2013-10-08, 10:32
Medlem
Lirar online med en polare.
Antog att det skulle finnas nå heists eller liknande uppdrag som är kul när man bara är två personer.

Vet inte om jag är dålig på leta eller för låg level (level 6 eller 7) men verkar inte hitta några roliga liknande uppdrag. Bara Repo uppdrag där man kan vara två personer och vara på "samma lag"

Kommer mer uppdrag senare eller har jag missförstått online läget lite?
Citera
2013-10-08, 10:35
Medlem
Awbetts avatar
Då hostar jag Violent Duct igen på xbox 360. Igår spelade jag med Hangar161 och drog in snabba pengar och RP

Enda kravet är att ni vet hur man startar om via Like och RT och laddar upp med mycket ammunition!
Senast redigerad av Awbett 2013-10-08 kl. 10:37. Anledning: a
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in