Har nu läst igenom vartenda inlägg i denna tråd. Det talas om flera andra preparat i början/mitten av tråden. Det skrivs även att folk alternerar med olika preparat för att inte vänja kroppen? Är det något man ska ta till sig? De som nämns är Slimex, Dream body, Tengda, p57, MSV och Lida. Vad är det för preparat?
Snart inne på tredje veckan nu och vägde mig inte från början, det blev inte så. Känns att jag gått ner och tippar på ca 4 kg ca hittills. Var en som frågade mig idag om jag gått ner i vikt

Tar 10 mg TDP på morgonen och har oftast inga problem med hunger förrän mot middagen. Då är jag oftast vrålhungrig. Tar kaffe till frukost och VLCD till lunch samt två clementiner. Äter vanlig middag. Det som är den stora skillnaden för mig iaf är att jag står ut trots att jag ibland är mycket hungrig. Äter mycket mindre till middag än jag tidigare gjord. Är inte heller lika sugen på onyttigheter och har inga problem att tacka nej när det bjuds något. Har läst att för vissa försvinner hungern helt? Orkar inte vara så nitisk så jag använder inte shape Up appen som många gör. Är helt säker på att jag ligger på max 1000 kcal ändå. Är ofta väldigt torr i munnen så det blir mycket vatten under dagarna. Ibland känns det som en slags efedrin effekt på kroppen. Är lite darrig, lite småspeedad och har lite hjärtklappning någon gång. Mår psykiskt väldigt bra. Skulle vara kul att höra hur andra har det som kör Reductil!