2013-10-07, 16:16
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perfektionait
Okej! Borde ha märkt direkt att något var fel för att nålen gled så lätt in i muskeln. Blodet som kom först ut var väldigt rött men när det sluta rinna så var det ljusare så gissar att det var blod blandat med olja.

Mvh
Nej, du märker det inte för att nålen glider in lätt. Som sagt, du gjorde inget fel. Det händer
Citera
2013-10-07, 16:49
Medlem
MKMF12s avatar
Någon som använt Logimax med AAS eller har något att säga om det? Syftet är att sänka mitt blodtryck som börjar bli lite högt. Har kommit över 10 kartor och vet inte mer än att det är blodtryckssänkande medicin och dyrt.

Har kört 1/2 Bamyl om dagen men hjälper inte tillräckligt längre.
Citera
2013-10-07, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perfektionait
Satte nysa 1ml npp i låret. Sätter in nålen, aspirerar får inget blod. Sätter in oljan och låter nålen sitta kvar ca 20sek, när jag drar ut nålen börjar det rinna blod som slutar så fort jag torkar av med papper. Sätte jag ens i muskeln eller vad hände?

Mvh

Händer ju för fan alltid..
Citera
2013-10-07, 17:56
Medlem
Testo E snart 4 mån kur skall avslutas.

Vad föreslås i PCT-väg & upplägg?
Har nolva & letro!
Citera
2013-10-07, 18:37
Medlem
MakkBrahs avatar
Har kört nu i 10veckor på Test E 500mg och kör fortfarande på Winstrol dock höjt dosen till 75mg ifrån 50mg nu för nån vecka sen. Dock började jag winnarna runt vecka 3-4 in på testot.

Men iaf, när jag kör (exempel) sne bänkpress och köttar klart mitt set, brukar jag ställa mig upp och spänna mig framför spegeln dvs.. Och då har märkt av att jag börjar få små svarta fläckar lite överallt, speciellt där musklerna är mest pumpade.. Men de försvinner efter jag har vilat mina 30sek.
Är dock i övrigt lite brun, då jag solar solarium 1 gång i veckan ungefär..

Så till min fråga.

Vad är detta? Dessa svarta fläckar som dyker upp när jag spänner mig??
Tycker de är jävligt skumt...
Citera
2013-10-07, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakkBrah
Har kört nu i 10veckor på Test E 500mg och kör fortfarande på Winstrol dock höjt dosen till 75mg ifrån 50mg nu för nån vecka sen. Dock började jag winnarna runt vecka 3-4 in på testot.

Men iaf, när jag kör (exempel) sne bänkpress och köttar klart mitt set, brukar jag ställa mig upp och spänna mig framför spegeln dvs.. Och då har märkt av att jag börjar få små svarta fläckar lite överallt, speciellt där musklerna är mest pumpade.. Men de försvinner efter jag har vilat mina 30sek.

Så till min fråga.

Sluta spänn dig då
Märkligt. Blod? Koagulerat blod blir ju svart.. men dina fläckar försvinner?
Ta en bild eller ännu bättre - en video, så ska du fan se på feedback!
Citera
2013-10-07, 20:15
Medlem
Kört 2 OT kurer förut. Funderar på en Deca kur. Det är främst för att jag är rädd om håret, vill ha det kvar några år till. Många säger att man mår ganska dåligt på Deca only eller är det inviduellt? hur kontrar man det annars? ålder 25-30
Citera
2013-10-07, 22:21
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakkBrah

Så till min fråga.

Pormaskar som syns när huden är spänd?
Testat att klämma dem?
Citera
2013-10-07, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viskas
Kört 2 OT kurer förut. Funderar på en Deca kur. Det är främst för att jag är rädd om håret, vill ha det kvar några år till. Många säger att man mår ganska dåligt på Deca only eller är det inviduellt? hur kontrar man det annars? ålder 25-30

Fan ska alla på deca för?
Vad är det som är så bra? Har typ bara hört skräckhistorier
Citera
2013-10-07, 22:29
Medlem
jenny.perssons avatar
Kör just nu på Testo E 250 mg e5d.
skall snart släga in lite Deca på detta och min fundering är om det går bra att man laddar sprutan med både 1 ml Testo och 1 ml Deca.
Hur interagerar desa båda preparat tillsamans när man sticker dem i låret?

Ja det är ett sätt att spara både pumpar och kanyler.
Citera
2013-10-07, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
skall snart släga in lite Deca på detta och min fundering är om det går bra att man laddar sprutan med både 1 ml Testo och 1 ml Deca.

Det går utmärkt, bara att köra på!
Citera
2013-10-07, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viskas

Klarar du inte deca only så kombinera med lågdos testo

Citat:
Ursprungligen postat av Dataknas
Fan ska alla på deca för?
Vad är det som är så bra? Har typ bara hört skräckhistorier

Bra volym är väl det vi eftersöker Är inget för styrka direkt men volym, mums !

Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson

Går absolut bra att köra ihop ! Båda är olje-baserade. Testa dock inte köra vattenbaserad (Mtren, Testo Sus osv) tillsammans med en olje-baserade för det skär sig bara.

Så spara du på pump o kanyl, men framförallt färre stick (mindre ärr samt mindre infektionsrisk)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in