Någon som har fått tillbaka sin gubbe?
Står att jag har 65.000 i cash som jag hade, även på social club det men där står det 0 på rank m.m...
Är min gubbe borta för gott måntro?
Det är sjukt förvirrande ibland. Ibland så kan det vara en fet deathmatch mellan alla i Flashback crewet sen mitt i allt så samarbetar vi igen hahaha. Hade underlättat som fan om jag hade haft mic.
Hade förövrigt riktigt lång biljakt innan med snuten efter mig. Jag hoppade in i en bil med Cr4Zy Twin och Mahogny-något (som jag hade en liten dispyt med innan). Vi körde till flygfältet i Grand Senora Desert och Mahogny dog. Cr4Zy Twin sprang in i helikoptern och BlueFoxes (tror jag) hoppade också in. Jag låg lite back då jag dödade en annan kille som också var på väg till helikoptern så jag kom fram precis när dom lyfte vilket lämna mig själv där med polisen. Dödade nästan alla i närheten och tog en bil. Jakten därefter varade nog i 20 minuter men jag klarade mig.
Sjukt kul scenario, det var som taget ur en film för min del när jag stod och sköt poliser medans helikoptern var precis ovanför mig.
Ja det är inte många med mic i fb crew, än så länge är det bara socialusername som man pratat med
I spelet
Jag och mina kompisar har en biker klubb full med psykos i (mest mig) och jag tycker det är synd att man inte kan kriga om områden och sådant, eller kan man det?
Vad går online-delen ut på egentligen?
Trodde man skulle kriga mot andra onlinespelare men de uppdrag jag spelat påminner mer om single player.
D.v.s utföra vanliga uppdrag på egen hand.
Har spelat med många från FB crew, jävligt kul!
Har dock ingen mick för tillfället vilket gör det lite tråkigt. Om någon vill hosta Violent Dutch så är det bara att säga till, ska se om jag kan få det uppdraget skickat till mig. Nickar Andreas15 på Live!