2013-10-07, 18:47
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Måste man ha dig på PSN för att ha dig på vänlistan? För jag hittar inget sånt. Vore kul att vara med. Har dock ingen Mick.
Är med i Flashback crew sen länge. Heter stinkysixx på PS3.
Hepp går såklart inte att joina. Vet inte varför. Vill ju hänga med crewet ju!
Citera
2013-10-07, 18:51
Medlem
fifafjantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big General
i see i see...

utan att vara en bitch, så tycker jag att alla spelare ska återställas vid ett senare tillfällen

Din gubbe kanske också försvinner nästa gång du starta och det hade inte varit så jävla kul! Fan blir så arg på folk som är så jävla egotrippade! Själv har man spelat var och varanan timme sen online kom helt i onödan
Citera
2013-10-07, 18:54
Medlem
När jag ska köpa kläder med crewets färg på så är kläderna antingen svarta eller vita bara, nån mer det är så för? Emblemen har inte kommit upp än heller. Har lila som crewfärg
Citera
2013-10-07, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Varför tycker du så?
Jag kan tycka att dom borde ta ner servrarna tills dom har koll på läget, men ingen förtjänar att få sin karaktär raderad.. Det är väldigt frustrerande när det inträffar.

Citat:
Ursprungligen postat av fifafjanten
Din gubbe kanske också försvinner nästa gång du starta och det hade inte varit så jävla kul! Fan blir så arg på folk som är så jävla egotrippade! Själv har man spelat var och varanan timme sen online kom helt i onödan

Jag skapade precis min 6:e gubbe

I princip varje gång jag börjar spela försvinner min gubbe... tycker att det är orättvist att vissa kommer vara på lvl 30-50 när jag återigen måste starta ny gubbe (om ni R* får ordning på detta).

Men whatever, bryr mig inte särskilt mycket om dom nu inte resettar heller.
Citera
2013-10-07, 18:55
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Eftersom 90 procent av alla spelare har förlorat sin gubbe.
90 %? Snälla, sluta! Hahahahahahahaha
Jag ser hela tiden folk online som är 50+ och i vissa sällsynta fall även 100+ level.
Citera
2013-10-07, 18:56
Medlem
PS3-Crew är fyllt. Lär försöka kicka folk som inte är online regelbundet.
Citera
2013-10-07, 19:00
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko

Ja, vi får helt enkelt vänta men det lär väl dröja...
Eftersom 90 procent av alla spelare har förlorat sin gubbe.

"and are not currently able to restore progress."
Kan dom inte för tillfället fixa det? Det är det stora problemet i allt.

Ja, det är lite små läskiga ord må jag säga . .
Vad jag skriver nu kan vara skitsnack för det är bara uppsnappat i kommentatorsfält, men problemet skulle isåfall inte ligga på Rockstar längre utan hos Microsoft som tydligen skall stå för hostandet utav deras cloud server.. Säger det igen, kan vara bull.

Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Jag ser hela tiden folk online som är 50+ och i vissa sällsynta fall även 100+ level.

Men snälla du, det kanske inte är 90%.. Men det är fan så många som blivit drabbade tom IGNs reviewspelare..

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51522/gta-online-new-title-update-available-today-and-more.html

Uppdatera kommentatorsfältet där så skall du se hur många som laddar upp varje sekund om sina försvunna karaktärer. Imon kan du själv vara drabbad!
Senast redigerad av Rival 2013-10-07 kl. 19:03.
Citera
2013-10-07, 19:00
Avslutad
Fortfarande ingen spelare på freemode varje gång jag bytar session... annars verkar allt funka. kan spela deathmatches osv. men någon som vet om jag måste göra nått speciellt för att kunna spela med randoms på freemode igen? har precis köpt lägenhet.
Citera
2013-10-07, 19:03
Medlem
Eyedols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 141010
Fortfarande ingen spelare på freemode varje gång jag bytar session... annars verkar allt funka. kan spela deathmatches osv. men någon som vet om jag måste göra nått speciellt för att kunna spela med randoms på freemode igen? har precis köpt lägenhet.

Om du har router mellan din konsol och internet så kanske den blockerar. Det gör min iaf, trots att jag har öppnat portar osv. Kopplar jag min konsol direkt till internet så kommer jag in i games med 15 andra players direkt
Citera
2013-10-07, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge

hela tiden? PLz... Trolla mer, sällsynt med folk 30+
Citera
2013-10-07, 19:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eyedol
Om du har router mellan din konsol och internet så kanske den blockerar. Det gör min iaf, trots att jag har öppnat portar osv. Kopplar jag min konsol direkt till internet så kommer jag in i games med 15 andra players direkt

aa kan va det men jag spelade med andra bara för några timmar sedan.. dessutom går det på deathmatches fortfarande..
Citera
2013-10-07, 19:07
Medlem
Swe1227s avatar
Måste bara dela med er om en sak ni kanske redan visste, men som är grym! Det finns tåg i multiplayern också Igår åkte jag och letade men såg inget tåg, men idag åkte det ett förbi mig, blev helt paff=P

En annan grej som inte finns i MP är djur, elr har ni sett något djur i MP?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in