2013-10-07, 16:19
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Jag har haft likadana workrates på fifa 13 med 3-5-2 och det var den bästa formationen för mig, så det ska inte vara några problem.

lär bli problem om du möter någon lite bättre som kan utnyttja de.
Citera
2013-10-07, 16:23
Medlem
NiyoraHs avatar
Är det någon mer än jag som tycker att FUT 14 är sämre än 13?

Fruktansvärt segt att spela i matcherna, tröga vändningar, dåligt first touch på boll, allmänt segt helt enkelt!

Är den "normala" spelhastigheten trögare på 14 än 13 eller inbillar jag mig?

Vore tacksam för lite feedback eller att någon helt enkelt säger att EA kommer fixa de här för jag börjar fan bli less redan efter ungefär 50 matcher.

Det här handlar inte om att jag förlorar alla matcher för det gör jag inte. Däremot slutar alla matcher typ 1-1, 2-1 för mig och det är lite tråkigt.
Citera
2013-10-07, 16:24
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sixpounder
lär bli problem om du möter någon lite bättre som kan utnyttja de.
Hehe, jag är ganska bra själv men är ändå inte taggad på laget så jag skiter i det.
Citera
2013-10-07, 16:24
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koroman
Måste tacka den som rekommenderade formationen 4-1-4-1 tidigare idag! Bytte till den precis och den var riktigt skön! Man har mycket bollinnehav, mycket folk på mitten som gör det svårt för motståndaren att komma förbi. Vann skotten precis med 19-3 mot en bra motståndare, mycket tack vare formationen. Har tidigare lirat med 4-1-2-1-2 och 4-2-3-1 (2) men tror jag diggar den här mer faktiskt! Det bästa var att jag fick in diamanti i elvan, så nu har jag hernanes och diamanti bredvid varann = stört nice!
Rekommenderar den starkt

Kan även passa på att ge ett låttips till alla fifa lirare, denna gamla klassiker är en perfekt fifalåt!

http://www.youtube.com/watch?v=ymNFyxvIdaM

Starta, sen är det bara att börja skilla!

Förmodligen någon som kollat på Japes ;p
Citera
2013-10-07, 16:28
Medlem
Anderssiscos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sixpounder
Du kan inte ha såna wr om du ska spela 3-5-2. http://www.futhead.com/14/squads/980028/

Byt ut Marquinhos hans styrka gör han värdelös och ska du köra 3-5-2 så måste du som jag sa till Anderssisco ha bättre wr annars så förstör du allt som 3-5-2 bygger på.

http://www.futhead.com/14/squads/980147/

Tips på förändringar ? Vilka postioner kräver vilka WRs?
Citera
2013-10-07, 16:30
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Förmodligen någon som kollat på Japes ;p

Nej faktiskt inte, lyssnar han på den låten eller?
Citera
2013-10-07, 16:33
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koroman
Nej faktiskt inte, lyssnar han på den låten eller?

Menar att personen som tipsade om formationen kollat på Japes då han rekommenderat den i senaste avsnitten av Path to Power
Citera
2013-10-07, 16:39
Medlem
Någon som vet vilken club som har camouflage färgade ställ ?
Citera
2013-10-07, 16:40
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Någon som vet vilken club som har camouflage färgade ställ ?

Napoli
Citera
2013-10-07, 16:40
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Menar att personen som tipsade om formationen kollat på Japes då han rekommenderat den i senaste avsnitten av Path to Power

Haha, tänkte inte riktigt där Okej nice ju, den är riktigt bra faktiskt!
Citera
2013-10-07, 16:47
Medlem
fmlfmlfmls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiyoraH
Är det någon mer än jag som tycker att FUT 14 är sämre än 13?

Fruktansvärt segt att spela i matcherna, tröga vändningar, dåligt first touch på boll, allmänt segt helt enkelt!

Är den "normala" spelhastigheten trögare på 14 än 13 eller inbillar jag mig?

Vore tacksam för lite feedback eller att någon helt enkelt säger att EA kommer fixa de här för jag börjar fan bli less redan efter ungefär 50 matcher.

Det här handlar inte om att jag förlorar alla matcher för det gör jag inte. Däremot slutar alla matcher typ 1-1, 2-1 för mig och det är lite tråkigt.

Min matcher slutar alltid runt 6-1, 4-3 5-0 osv, men angående själva spelmotorn så tycker jag att dom har fokuserat mer på spelarens balans vilket gör det mer verklighetstroligt, kanske lite slött emellanåt.
Men det känns som accelerationssträckan är längre på Fifa 14, så man måste låta en spelare springa längre för att kunna ta sig förbi med fart.

Bara mina tankar runt spelet.
Citera
2013-10-07, 16:47
Medlem
Skulle man inte få ett pack i veckan dom som förbeställde? Jag fick bara packs när jag köpte det, men inte fått något sedan dess...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in