2013-10-06, 23:15
Medlem
svennerubinsfans avatar
Borde inte prami eller cabaser funka?
Citera
2013-10-07, 06:55
Medlem
Satte nysa 1ml npp i låret. Sätter in nålen, aspirerar får inget blod. Sätter in oljan och låter nålen sitta kvar ca 20sek, när jag drar ut nålen börjar det rinna blod som slutar så fort jag torkar av med papper. Sätte jag ens i muskeln eller vad hände?

Mvh
Citera
2013-10-07, 10:01
Medlem
MajkyMans avatar
Hallå.
Har 30 st 20mg nolvadex. Hur bör jag lägga upp pct´n? Jag har tyvärr ingen möjlighet till fler.
Varit på test e 250mg e4d i 10 veckor.

Mvh
Senast redigerad av MajkyMan 2013-10-07 kl. 10:09.
Citera
2013-10-07, 10:57
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perfektionait
Satte nysa 1ml npp i låret. Sätter in nålen, aspirerar får inget blod. Sätter in oljan och låter nålen sitta kvar ca 20sek, när jag drar ut nålen börjar det rinna blod som slutar så fort jag torkar av med papper. Sätte jag ens i muskeln eller vad hände?

Mvh

Du har gått igenom något kärl på vägen. Rinner oljan ut sitter kärlet nära injektionsstället. Verkar inte vara något stort kärl i ditt fall och inget att bry sig om alls. Hade oljan runnit ut kanske du skulle ha satt lite till.
Citera
2013-10-07, 10:58
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perfektionait

Mvh
Du passerade ett blodkärl på väg in eller på väg ut. Inget blev fel.
Citera
2013-10-07, 13:40
Medlem
Jag tar 50mg dbol på morgonen och 50mg innan läggdags.

När ska jag ta Liv.52??
Citera
2013-10-07, 13:41
Medlem
Testo E efter dbol kur

Tjenare, avslutar snart min dbol kur som består utav 25/50 Hubei Yuancheng dbollar.
Funderar nu på att beställa testo e och köra 250mg E5D i 12-14veckor istället för pct som består utav nolvadex.

Har sökt men inte hittat det, funkar det att köra testo e första stick dagen efter sista dbollen?
Eller ska jag köra pct och sedan vänta ett par veckor innan jag börjar testot?
Vad tycker ni?
Citera
2013-10-07, 13:45
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymDbol
Tjenare, avslutar snart min dbol kur som består utav 25/50 Hubei Yuancheng dbollar.
Funderar nu på att beställa testo e och köra 250mg E5D i 12-14veckor istället för pct som består utav nolvadex.

Har sökt men inte hittat det, funkar det att köra testo e första stick dagen efter sista dbollen?
Eller ska jag köra pct och sedan vänta ett par veckor innan jag börjar testot?
Vad tycker ni?

Ta en paus och vila några månader. Jösses, vad är det för fel på folk nuförtiden?
Citera
2013-10-07, 14:12
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidJones
Jag tar 50mg dbol på morgonen och 50mg innan läggdags.

När ska jag ta Liv.52??

Käkar man 100mg dboll ed borde man ha lite mer koll än så här
Citera
2013-10-07, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
Käkar man 100mg dboll ed borde man ha lite mer koll än så här

Det har du rätt i, men när man inte heller vet mkt om det ena och vet mycket mer än det andra så blir det kanske knas.

Men eftersom dbollen bryts ner ganska snabbt så förmodar jag 2h efter intag
Citera
2013-10-07, 15:21
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidJones
Det har du rätt i, men när man inte heller vet mkt om det ena och vet mycket mer än det andra så blir det kanske knas.

Men eftersom dbollen bryts ner ganska snabbt så förmodar jag 2h efter intag

Finns studie som tyder på att leverskydd kan försämra upptaget på orala aas.
Orka inte leta upp de. O säger inte att de stämmer. Men varför chansa på att det inte gör det.?!

Finns två bra alt
1 så långt ifrån aaa intaget som möjligt.
2 det bästa. Kör leverskyddet efter oralakuren då gör det mest o bäst nytta
Mvh
Citera
2013-10-07, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Du har gått igenom något kärl på vägen. Rinner oljan ut sitter kärlet nära injektionsstället. Verkar inte vara något stort kärl i ditt fall och inget att bry sig om alls. Hade oljan runnit ut kanske du skulle ha satt lite till.

Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Du passerade ett blodkärl på väg in eller på väg ut. Inget blev fel.

Okej! Borde ha märkt direkt att något var fel för att nålen gled så lätt in i muskeln. Blodet som kom först ut var väldigt rött men när det sluta rinna så var det ljusare så gissar att det var blod blandat med olja.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in