Citat:
Fan va dryg han är Reinfeldt. Han använder numera lite samma degenererade överlägsna flin som Göran Persson gjorde när han hamnade på dekis.
Löven känns fräsh och stridslysten, Sjöstedt likaså, Åkesson var stabil och kändes seriös och balanserad, han sände en trovärdighetens signal till svenska folket.
JÅ var dock lite passiv, men det kanske bara är bra att visa upp att SD inte är så aggressivt som många kanske har en bild av, SD är definitivt här för att stanna och har en viktig funktion i svensk politik framöver.
Sen undrar man om Nya Moderaterna kommer heta så även i valkampanjen 2014, det skulle bli ironiskt nästan då Nya Moderaterna ju känns som en förbrukad urvriden disktrasa vid det här laget.
Att Jimmie Åkesson skulle ha ett så väldigt bastant stöd i omröstningen på DNs hemsida var lite överraskande faktiskt, man ur huse där.
Löven känns fräsh och stridslysten, Sjöstedt likaså, Åkesson var stabil och kändes seriös och balanserad, han sände en trovärdighetens signal till svenska folket.
JÅ var dock lite passiv, men det kanske bara är bra att visa upp att SD inte är så aggressivt som många kanske har en bild av, SD är definitivt här för att stanna och har en viktig funktion i svensk politik framöver.
Sen undrar man om Nya Moderaterna kommer heta så även i valkampanjen 2014, det skulle bli ironiskt nästan då Nya Moderaterna ju känns som en förbrukad urvriden disktrasa vid det här laget.
Att Jimmie Åkesson skulle ha ett så väldigt bastant stöd i omröstningen på DNs hemsida var lite överraskande faktiskt, man ur huse där.
Jag anser att Reinfeldt gjorde en mycket bra debatt och jag är övertygad om att han stärkte sina aktier i mångas ögon. Inte alls omöjligt att moderaterna påverkas positivt i opinionsundersökningar efter detta.
Tyckte även Löfven gjorde ett gott intryck. Han kanske inte pratade som mycket faktisk politik men han verkar vara en trevlig prick. Det är positivt.
Åkesson helt okej. Tror inte hans framträdande påverkar SD negativt i framtida opinionsundersökningar efter detta. Men långt ifrån succe skulle jag dock vilja säga.
Sämst som vanligt var centerns Lööf. Allt som kommer ut från hennes mun låter så konstlat och tillgjort. Jag har verkligen 0% förtroende för henne.