Lyckades få Nani i promo, tack vare att jag har Season Ticket, vilket i princip är bättre än jag lyckades få under hela Fifa 13 med Ultimate Edition. Nåja - frågan är om jag bör byta ut min köpta Nani eller ej. Å ena sidan så har han statistiken med sig men å andra sidan så är det lite speciellt när man är enda ägare. Hur gör ni?
Själv dro jag hem en IF Lewandovski i mitt förboknngspack
Fick IF Lewandovski i mitt förboknigspack nu på morgonen
Men ska man sälja honom nu elr tror ni att han kanske höjs i pris om ett tag?
Jävligt tacksam för svar !
Fortfarande inte fixat så vi som köpt season ticket förra säsongen men inte i år kan köpa FIFA points. Fan skandal, har inte kunnat köpa ett enda pack än så länge.
Lyckades få Nani i promo, tack vare att jag har Season Ticket, vilket i princip är bättre än jag lyckades få under hela Fifa 13 med Ultimate Edition. Nåja - frågan är om jag bör byta ut min köpta Nani eller ej. Å ena sidan så har han statistiken med sig men å andra sidan så är det lite speciellt när man är enda ägare. Hur gör ni?
Jag skulle sälja den du köpt. Coolare att ha en helt egen för att sedan sälja av honom med en tår i ögat och med en klump i halsen säga "De blir så snabbt stora" och vinkar av Nani som åker vidare mot ett år för att sedan stanna hos en elvaårig britt som älskar pace.
Citat:
Ursprungligen postat av bamby
Nani är bra, har precis sålt av hela mitt lag inkluderat honom för att investera i lite kemi kort, sent men kanske tjänar en del om ett par veckor iaf.
Köpte Sergio Ramos för 46 K, känns väldigt billigt. Ska man spara på honom och invänta en prisökning eller kommer inte priserna öka så mycket mer?! Klart ingen vet men känns som priserna är väldigt låga atm.
Köpte Sergio Ramos för 46 K, känns väldigt billigt. Ska man spara på honom och invänta en prisökning eller kommer inte priserna öka så mycket mer?! Klart ingen vet men känns som priserna är väldigt låga atm.
Jag behåller han ett tag då han låg på 100 k förra året, ja många som är billiga men en del är ju vansinnigt dyra ex Reus !
Tror ni det lär va grymt? har 1.2 m coins att bygga för men kan inte bestämma mig..
Ser lite falrigt ut med att av 7 spelare inblandade i deffensiven så hade 5 st high i attacking workrate, känns som om du blir lite känslig mot kontringar, annars såg laget riktigt häftigt ut