Citat:
Ursprungligen postat av
susanlynette
Jag skulle i dag hämta nya uppdateringen till ios7, då tvingades jag återställa min iphone. Efter det har flera av mina appar försvunnit, ikonerna syns inte på skärmen, men när jag söker efter mina appar på telefonen så finns de och det går att öppna dem. Hur får jag fram ikonerna igen? Vad har hänt? Och nej de ligger inte i någon app jag glömt.
Kolla så att du inte har restrictions igång, och om du har det kolla att apparna som är borta inte är påverkade av detta. Om det inte skulla vara detta så koppla in telefonen till datorn, starta itunes, ladda ner appen du vill ha, och synca.