Citat:
Ursprungligen postat av
SMK
Det är nog för tidigt att säga. Vi kan ju alltid spekulera om motivet. Men till syvende och sist så är det bara kräket som tände eld på barnen som kan svara på varför
. Jag tror att det handlar om att han ville straffa exfrun för sitt oförskämda sätt att göra slut med honom. Det blev för mycket för mycket för hans självupptagna ego och han var tvungen att straffa henne där det gör ont, riktigt ont. 
Jävla as! Ge mig 45 min själv med svinet i en ljudisolerad källare så ska han få ångra allt han gjort i sitt liv.
Exakt, mer än så rör det sig inte om helt enkelt.
Straffa. Ge igen. En primitiv hämndhistoria. En kränkt liten jävel som inte tål att någon
han sammanlevt med under en längre tid väljer uppbrottets väg - på grund av upprepad
otrohet och annat - och då klurar han ut det här speciella sättet att visa hur det kan gå
om man låter bli att göra honom till viljes.
Barnen har han väl aldrig haft några egentliga känslor för. Hade han haft det så hade han ju
avstått från att ta livet av dem.
Det har framkommit att han mest ville vara med när det skulle lekas med dessa avkommor.
När det kom an till att ta ansvar och följa med på läkarbesök och annat som hör till i
föräldrarollen så överlät han mer än gärna tydligen allt sånt "betungande" åt mamman
till barnen.
Det är en av alla dessa människor som älskar sig själv gränslöst och det är hans behov
som gäller och något dåligt samvete behöver man knappast bemöda sig om att leta efter
för det finns just inget.
Nu njuter han av den genomföra hämndakten fast utåt spills det förstås regelbundna
krokodiltårar och ansträngningar görs för att kliva in i offerrollen.
Det är så jävla förutsägbart och avskyvärt.
En egoistisk jävel med mycket ondska som agerat och ånger finns ingen och kommer aldrig
att finnas heller.